| GuidZP400 |
98a7d9c3-bb62-4fc5-af41-8396fd2ac0ce
|
| Biuletyn |
612262-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Województwo Mazowieckie
|
| Regon |
15528910000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
03-719
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 59 79 100,
|
| Zamawiajacy fax |
22 31 41 670
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@mazovia.pl,
|
| Adres strony url |
http://www.mazovia.pl
|
| Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych województwa mazowieckiego z logo Marki Mazowsze
|
| Numer referencyjny |
KP-TP-II .ZP.D.272.68.2020.AP
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest: Usługa zaprojektowania, wykonania i dostawy materiałów promocyjnych województwa mazowieckiego z logo Marki Mazowsze.
w części I – Pudełko na lunch, Bawełniano-jutowa torba na zakupy, Długopis biodegradowalny; Długopis biodegradowalny, Zestaw stalowych słomek z czyścikiem, Kubek bambus, Zaślepka na kamerkę, Doniczka z własnym kwiatem do wyhodowania, Długopis korkowy.
w części II – Ładowarka indukcyjna; Ręcznik chłodzący Butelki z nadrukiem firmowym; Worek odblaskowy na plecy; Poduszka na kark dostarczona w etui; Brelok odblaskowy; Bidon ze słomką; Ładowarka samochodowa; Głośnik bezprzewodowy; Power Bank; Koc; Latarka LED; Parasolka Automatyczna; Pendrive; Przenośny mini składany ręczny wiatraczek z uchwytem na telefon; Lornetka.
w części III – Butelka filtrująca 0,5 l z wymiennym filtrem; Kabel USB 3 w 1; Koc piknikowy; Podwójna lampka 4 LED z klipsem .
|
| Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 pkt 1 p.z.p.,Wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy zWykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).3. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz ust. 5 pkt.1 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.4 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub
przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 5 stosuje się.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty
dokumentów
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1.Ofertę wraz z załącznikami, Wykonawca składa pod rygorem nieważności wyłącznie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy
Zakupowej Zamawiającego. 2. Zamawiający zaleca, aby w odniesieniu do kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosować niniejsze zasady:1) ofertę należy sporządzić w języku polskim, a do danych
zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne Zamawiający zaleca przede wszystkim stosowanie formatu danych .pdf, 2) dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się, w
miarę możliwości, konwertować do formatu .pdf, 3) ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się
podpis w formacie PAdES, 4) w przypadku składania dokumentów w formacie innym niż .pdf (np..doc, .docx), zaleca się stosować podpis w formacie XAdES o typie ZEWNĘTRZNYM. W takim wypadku należy przekazać Zamawiającemu plik z podpisywaną treścią oraz plik z rozszerzeniem XAdES o tej samej nazwie (2 pliki), 5) UWAGA: artykuł 3 pkt 12 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS): "kwalifikowany podpis elektroniczny” oznacza zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego" – w świetle powyższej definicji ePUAP nie jest certyfikowanym podpisem kwalifikowanym.3.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.4.Wraz z ofertą Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego przesyła aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia.5.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa wsekcji III.3) ogłoszenia, złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie, powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z Wykonawców w zakresie, w jakim potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania. 6.Dla skutecznego złożenia oświadczenia dokument ten muszą podpisaćosoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo upoważnione na podstawie odrębnie
udzielonego pełnomocnictwa. 7.W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego8.Ofertę z załącznikami, w tym oświadczenie, o którym mowa w
sekcji III. ogłoszenia, Wykonawca podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi
certyfikacyjne –podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz.
1173).9.Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, ma prawo zastrzec w swojej ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, uzasadniając jednocześnie fakt zastosowania klauzuli tajemnicy przedsiębiorstwa. 10. Skrót p.z.p. użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 29.1.2004r. Prawo zamówień publicznych(tekst
jednolity Dz.U.z2019 r., poz. 1843 ze zm.) 11. Skrót SIWZ/specyfikacja użyty w ogłoszeniu oznacza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych województwa mazowieckiego z logo Marki Mazowsze”
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30192121-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa zaprojektowania, wykonania i dostawy materiałów promocyjnych województwa mazowieckiego z logo Marki Mazowsze.
1 Pudełko na lunch 500 szt.
2 Bawełniano-jutowa torba na zakupy 1000 szt.
3 Długopis biodegradowalny 1000 szt.
4 Zestaw stalowych słomek z czyścikiem 1000 szt.
5 Kubek bambus 500 szt.
6 Zaślepka na kamerkę 1000 szt.
7 Doniczka z własnym kwiatem do wyhodowania 500 szt.
8 Długopis korkowy 1000 szt.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych województwa mazowieckiego z logo Marki Mazowsze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa zaprojektowania, wykonania i dostawy materiałów promocyjnych województwa mazowieckiego z logo Marki Mazowsze.
1 Ładowarka indukcyjna - 300 szt.;
2 Ręcznik chłodzący -200szt.;
3 Butelki z nadrukiem firmowym- 250szt.;
4 Worek odblaskowy na plecy -500szt.;
5 Poduszka na kark dostarczona w etui- 300szt.;
6 Brelok odblaskowy -2000szt.;
7 Bidon ze słomką -200szt.;
8 Ładowarka samochodowa -500szt.;
9 Głośnik bezprzewodowy -200szt.;
10 Power Bank -200szt.;
11 Koc -200szt.;
12 Latarka LED -200szt.;
13 Parasolka Automatyczna -150;
14 Pendrive -200szt.;
15 Przenośny mini składany ręczny wiatraczek z uchwytem na telefon -200szt.;
16 Lornetka -150 szt.;
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych województwa mazowieckiego z logo Marki Mazowsze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa zaprojektowania, wykonania i dostawy materiałów promocyjnych województwa mazowieckiego z logo Marki Mazowsze.
Butelka filtrująca 0,5 l z wymiennym filtrem -600 szt.; Kabel USB 3 w 1 -300 szt.; Koc piknikowy -300 szt.; Podwójna lampka 4 LED z klipsem - 400 szt.
|
| | |