| GuidZP400 |
961a00fd-80c0-4e44-b5db-d4a7231f5562
|
| Biuletyn |
611383-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
|
| Regon |
53112570400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Korfantego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
45-077
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
478612670, 478642670, 478612673,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@opolska.policja.gov.pl,
|
| Adres strony url |
www.opolska.policja.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://kwp-opole.ezamawiajacy.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kwp-opole.ezamawiajacy.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://kwp-opole.ezamawiajacy.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą, kurierem lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, Wydział Prezydialny i Komunikacji Społecznej z dopiskiem OFERTA - Zespół I ds. Zamówień Publicznych Sekcji, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla KWP w Opolu
|
| Numer referencyjny |
WS-ZF.2380.37.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ilości i asortymencie, określonym szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla danego zadania, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych. Sprzęt ma być nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji i pakowany w oryginalnym bezzwrotnym opakowaniu producenta.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
7
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy: 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy, dla danego zadania, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ, 2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu 3) wypełnione i podpisane oświadczenie, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez zamawiającego - "Tabela zgodności przedmiotu umowy oferowanego do dostawy” - dla danego zadania 4) pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy lub w sytuacji wskazanej w pkt X. SIWZ,
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących okolicznościach: 1) powstała możliwość
zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie oprogramowania, modelu/typu sprzętu w przypadku zakończenia produkcji i
braku dostępności na rynku, pod warunkiem, że urządzenie będzie posiadało parametry nie gorsze od oferowanego modelu i nie spowoduje to podwyższenia ceny
umowy; 2) po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile
zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy;
IV.6)
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji z siedzibą w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole; - inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Opolu jest wyznaczony przez
Komendanta Wojewódzkiego Policji w Opolu inspektor ochrony danych; kontakt: ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, e-mail: iod.kwp@op.policja.gov.pl. Dane inspektora ochrony danych znajdują się na stronie BIP KWP w Opolu w zakładce „Ochrona danych osobowych” - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jednak nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Zarządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: * na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; * na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); * na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) ; * prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: * w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; * prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; * na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny – pakiet 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki laserowej monochromatycznej z dupleksem w ilości 4 szt., drukarki laserowej monochromatycznej z dupleksem, network w ilości 2 szt., drukarki atramentowej w ilości 2 szt. określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny – pakiet 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera PC biurowego z oprogramowaniem biurowym, Monitora LCD 27" w ilości 2 szt., urządzenia wielofunkcyjnego określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny – pakiet 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego, monitora LCD 42" w ilości 2 szt., drukarki laserowej monochromatycznej z dupleksem, network w ilości 1 szt, drukarki laserowej monochromatycznych z dupleksem w ilości 4 szt., urządzenia wielofunkcyjnego I w ilości 2 szt., drukarki laserowej kolor z dupleksem, urządzenia wielofunkcyjnego II określonych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny – pakiet 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego określonego szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny – pakiet 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki laserowej monochromatycznej z dupleksem, network w ilości 2 szt. określonej szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt informatyczny – pakiet 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki laserowej monochromatycznej z dupleksem, network w ilości 3 szt. określonej szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią SIWZ
|
| | |