Dostawa bielizny jednorazowego użytku

Publication date 2020-11-19
End date 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612842-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa bielizny jednorazowego użytku

Dodatkowe informacje

GuidZP400 09f5b1a0-838c-404e-bd25-ea572d3114cb
Biuletyn 612842-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Regon 47080507600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Północna
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-425
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 341 270,
Zamawiajacy fax 426 341 254
Zamawiajacy email zamowienia@zoz-mswia-lodz.pl,
Adres strony url www.zozmswlodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zozmswlodz.pl/przetargi
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozmswlodz.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Operator pocztowy, firma kurierska lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Północna 42, 91-425 Łódź, Dział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bielizny jednorazowego użytku
Numer referencyjny 38/D/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 44
Okreslenie przedmiotu Dostawa bielizny jednorazowego użytku
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wg załącznika nr 5 oświadczenie składane w oryginale.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że posiada aktualne dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) – zgodnie z zał. Nr 6 i na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w każdej chwili udostępni w/w dokumenty w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania – dotyczy wyrobów medycznych,
Inne dokumenty niewymienione Uzupełniony załącznik nr 2 i 3
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: - zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT; - zmiany numeru katalogowego danego towaru, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; - w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy; - wydłużenie okresu trwania umowy w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w formularzu cenowym
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 dotyczy bielizny jednorazowego użytku. Składa się z 31 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 dotyczy opatrunków. Składa się 11 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 składa się z 3 pozycji.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)