Świadczenie usługi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego Comarch ERP Egeria 6 firmy Comarch S.A.

Publication date 2020-11-19
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612874-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest nadzór serwisowy oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego Comarch ERP Egeria 6 firmy Comarch S.A. zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć (wraz z ofertą) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne
5.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających.
5.6 Zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp.
5.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.8 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.
5.9 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.10 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.11 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
5.12 Zamawiający wymaga by pracownicy Wykonawcy którzy będą wykonywać umowę w jego imieniu byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2019 r. (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 września 2018 r. – Dz. U. 2018 r. poz. 1794).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b865ca9c-476a-4128-a345-336bfe528269
Biuletyn 612874-N-2020
Zamawiajacy nazwa 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Regon 35150686800000
Zamawiajacy adres ulica Wrocławska
Zamawiajacy adres numer domu 1-3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 630 80 59,
Zamawiajacy fax 126308059
Zamawiajacy email zam@5wszk.com.pl,
Adres strony url https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usługi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego Comarch ERP Egeria 6 firmy Comarch S.A.
Numer referencyjny 85/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 5.1 Przedmiotem zamówienia jest nadzór serwisowy oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego Comarch ERP Egeria 6 firmy Comarch S.A. zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć (wraz z ofertą) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne 5.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających. 5.6 Zamawiający nie przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp. 5.7 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.8 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych. 5.9 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.10 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5.11 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 5.12 Zamawiający wymaga by pracownicy Wykonawcy którzy będą wykonywać umowę w jego imieniu byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2019 r. (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 11 września 2018 r. – Dz. U. 2018 r. poz. 1794).
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 9.1 Dokumenty wraz z ofertą: 9.1.1 podpisany załącznik nr 1 oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 2 – formularz ofertowy 9.1.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ(wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.3 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA: 9.1.4 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 9.1.5 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 9.2 Dokumenty wskazane w pkt 9.1.4-9.1.5 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 9.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem
Inne dokumenty niewymienione OFERTĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! : Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.2 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy 9.1.3 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 – formularz ofertowy 9.1.4 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 9.1.6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 9.2 Dokumenty wskazane w pkt 9.1.5-9.1.6 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 9.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: 1. zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru; 2. zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); 3. zmian organizacyjnych Wykonawcy powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe; 4. zmian sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, że wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia; 5. omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; 6. mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami; 7. zmiany sposobu płatności, jeżeli wymagać tego będzie ochrona interesu Zamawiającego; 8. obniżenia cen; 9. zmiany stawki podatku VAT na towar; 10. innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)