| Publication date |
2020-11-19 |
| End date |
2020-12-04 00:00:00 |
| Instytucja |
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV w Gostyninie |
| Miejscowość |
Gostyninie |
| Województwo |
mazowieckie |
| Branża |
- Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
- Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Produkty mleczarskie,
- Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
- Różne produkty spożywcze,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
- Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
611587-N-2020 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
150000008, 151000009, 152000000, 153000001, 158000006, 155000003, 30000001, 156000004 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
ab79ba7c-f2b4-40b8-bbcc-dc5a5c885325
|
| Biuletyn |
611587-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV w Gostyninie
|
| Regon |
36809679100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Polna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gostyninie
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
09-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
242352023, 242352024
|
| Zamawiajacy fax |
242352023
|
| Zamawiajacy email |
gm1gostynin@poczta.onet.pl, gm1gostynin@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
http://sp5gostynin.pl/przetargi/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://sp5gostynin.pl/przetargi/
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp5gostynin.pl/przetargi/
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV w Gostyninie, ul. Polna 36, 09-500 Gostynin. pok. 42 Sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV w Gostyninie, ul. Polna 36, 09-500 Gostynin
|
| Numer referencyjny |
SP5.26.271.1.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 5 im . Księcia Mazowieckiego Siemowita IV w gostyninie, ul. {Polna 36, 09-500 Gostynin.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Numeracja według z SIWZ 1.
1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorami określonymi w zał. nr 7 i 4 do SIWZ).
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie dotyczące tych podmiotów (zgodnie z wzorem określonym w zał. nr 4 do SIWZ).
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące podwykonawców (zgodnie z wzorem określonym w zał. nr 6 do SIWZ).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w części XXV SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (zgodnie z wzorem stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ).
7. Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) W związku z art. 26 ust. 6 ustawy, z uwagi na fakt, że Zamawiający nie ma możliwości uzyskania dokumentów dotyczących podmiotów zagranicznych za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych (rejestrów publicznych), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. – w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 r. poz. 1282 t.j.) tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
8. Dokumenty, o których mowa w ust. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
10. Przepis ust. 2 stosuje się. w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Zgodnie z SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 5 im. Księcia Mazowieckiego Siemowita IV w Gostyninie, przy ul. Polnej 36, w dniu 04.12.2020 r, godz. 10:15, pok. 41. Osoby wyznaczone do kontaktu: Pan Robert Pypkowski - dyrektor szkoły: tel. 242352023, e-mail:robert.pypkowski@sp3gostynin.pl, Pani Magdalena Wiśniewska- intendent: tel. 242352023
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Mięsa, wędliny, podroby
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Mięsa, wędliny, podroby - dostawa świeżych produktów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Mięsa i wędliny drobiowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Mięsa i wędliny drobiowe - dostawa świeżych produktów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Ryby - dostawa produktów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce mrożone, produkty gotowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Warzywa, owoce mrożone, produkty gotowe - dostawa produktów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Różne produkty spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Różne produkty spożywcze - dostawa produktów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Nabiał i produkty mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Nabiał i produkty mleczarskie - dostawa produktów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pieczywo - dostawa świeżych produktów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Warzywa, owoce i jaja kurze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03000000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Warzywa, owoce i jaja kurze - dostawa świeżych produktów
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty zbożowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15600000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Produkty zbożowe - dostawa produktów
|
| | |