| GuidZP400 |
420db15a-fc33-4113-b188-b51a5011d2cf
|
| Biuletyn |
612456-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego
|
| Regon |
01126394600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
26 A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-911
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
(89)5363100
|
| Zamawiajacy fax |
(89)5363180
|
| Zamawiajacy email |
olsztyn@amw.com.pl
|
| Adres strony url |
https://amw.com.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja Wykonawcza
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://amw.eb2b.com.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://amw.eb2b.com.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Mienia Wojskowego, Oddział Regionalny w Olsztynie ul. Kasprowicza 1 10-219 Olsztyn
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oświetlenia w ramach wyposażenia internatów oraz kwater internatowych
|
| Numer referencyjny |
DZP-OO.2610.598.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia w ramach wyposażenia internatów oraz kwater internatowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
20
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (zamieszczonej na stronie internetowej https://amw.eb2b.com.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Inne dokumenty: w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy:
a) nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty;
b) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych:
• zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
• siłą wyższą – rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, nie możliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązanie są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
c) w przypadku zdarzeń losowych, niezależnych od stron umowy mieszczących się w granicy zwykłego ryzyka związanego z ich działalnością,
d) w przypadku okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, wpływających na należyte wykonanie umowy.
Skutkiem tych zmian umowy, wskazanych w ppkt. c) oraz d) może być zmiana terminu realizacji umowy o czas wystąpienia zdarzeń, określonych w protokole z określenia czasu wystąpienia zdarzeń losowych, podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę. Ewentualne wystąpienie zdarzeń, które skutkowałoby przesunięciem terminu zakończenia umowy, nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
e) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy.
2. Wszelkie istotne zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu do zawartej umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|