Dostawa sprzętu elektronicznego

Publication date 2020-11-19
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Gmina Zakrzew
Miejscowość Zakrzew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611284-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 301210003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego do Urzędu Gminy Zakrzew oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Bielisze, Bielicha ul. Przytycka 184, 26-600 Radom.

2.1. Przez dostawę rozumie się dostawę sprzętu do budynku Urzędu Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew (poz. 2-8 specyfikacji technicznej) oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Bielisze, Bielicha ul. Przytycka 184, 26-600 Radom (poz. 1 specyfikacji technicznej).
2.2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Jeden wykonawca może złożyć ofertę dla obu części.

2.2.1. Część 1 Dostawa sprzętu elektronicznego do Urzędu Gminy Zakrzew oraz PSP Bielicha
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu:
Monitor interaktywny – 1 szt.
Laptop – 8 szt. (4szt. – min14”; 4szt-15”).
Pakiet oprogramowania biurowego – 8 szt.
Oprogramowanie antywirusowe- 8 szt.
Drukarka laserowa mono-3 szt.
Okablowanie PATCHCORD kat.6 – 20szt.
W ramach dostawy wykonawca zobowiązany jest do rozmieszczenia i uruchomienia monitora interaktywnego.

2.2.2. Część 2 Dostawa ksera do Urzędu Gminy w Zakrzewie
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ksero - 1 szt.
W ramach dostawy wykonawca zobowiązany jest do rozmieszczenia i uruchomienia ksera.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. specyfikacja techniczna.

Wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23b6144b-5ad1-44f5-bf4b-e1cacb0416c7
Biuletyn 611284-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Zakrzew
Regon 67022407700000
Zamawiajacy adres ulica Zakrzew 51
Zamawiajacy miejscowosc Zakrzew
Zamawiajacy kod pocztowy 26-652
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 486 105 122
Zamawiajacy fax 486 105 143
Zamawiajacy email zakrzew@zakrzew.pl
Adres strony url www.zakrzew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://zakrzew.bip.gmina.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Zakrzew, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę można dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub przesyłką
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew, pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu elektronicznego
Numer referencyjny ZP.271.1.27.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego do Urzędu Gminy Zakrzew oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Bielisze, Bielicha ul. Przytycka 184, 26-600 Radom. 2.1. Przez dostawę rozumie się dostawę sprzętu do budynku Urzędu Gminy w Zakrzewie, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew (poz. 2-8 specyfikacji technicznej) oraz Publicznej Szkoły Podstawowej w Bielisze, Bielicha ul. Przytycka 184, 26-600 Radom (poz. 1 specyfikacji technicznej). 2.2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Jeden wykonawca może złożyć ofertę dla obu części. 2.2.1. Część 1 Dostawa sprzętu elektronicznego do Urzędu Gminy Zakrzew oraz PSP Bielicha Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: Monitor interaktywny – 1 szt. Laptop – 8 szt. (4szt. – min14”; 4szt-15”). Pakiet oprogramowania biurowego – 8 szt. Oprogramowanie antywirusowe- 8 szt. Drukarka laserowa mono-3 szt. Okablowanie PATCHCORD kat.6 – 20szt. W ramach dostawy wykonawca zobowiązany jest do rozmieszczenia i uruchomienia monitora interaktywnego. 2.2.2. Część 2 Dostawa ksera do Urzędu Gminy w Zakrzewie Przedmiotem zamówienia jest dostawa ksero - 1 szt. W ramach dostawy wykonawca zobowiązany jest do rozmieszczenia i uruchomienia ksera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ pn. specyfikacja techniczna. Wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenia i dokumenty, które wykonawca składa wraz z ofertą: 1. Formularz oferty - załącznik nr 2a i 2b do siwz 2. Wykonawca wraz z ofertą składa – aktualne na dzień składania ofert – oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w SIWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu, zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych (dalej zwane BZP) stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu Ww. oświadczenia wykonawca składa się w formie pisemnej. Pozostałe dokumenty wskazane w niniejszej SIWZ wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, chyba że co innego wynika z niniejszej SIWZ. Oświadczenie stanowi zał. nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę do podejmowania czynności i zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Zamawiajacy nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany i może być dopuszczalna tylko w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia w przypadku braku możliwości rozliczenia sprzętu z 0 % stawką podatku VAT zgodnie z art. 83 ust.1 pkt 26. ustawy o podatku od towarów i usług. W takiej sytuacji Wykonawca zastosuje obowiązująca stawkę VAT, cena netto zamówienia pozostanie bez zmian. 3. W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. 4. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej. SIŁA WYŻSZA 1. Strony nie ponoszą odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w zakresie spowodowanym siłą wyższą. 2. Siła wyższa oznacza niezależne od Strony zdarzenia zewnętrzne, które są poza kontrolą i niezawinione przez tę Stronę, których nie można przewidzieć ani uniknąć, oraz które mają miejsce po zawarciu umowy, w zakresie uniemożliwiającym tej Stronie należyte wykonywanie Umowy. 3. Siła wyższa nie obejmuje: a) strajków; b) zmian warunków rynkowych; c) zniszczenia lub uszkodzenia wyposażenia Stron; d) nienależytego wykonywania zobowiązań przez innych kontrahentów Stron; e) umownych zobowiązań Wykonawcy wobec osób trzecich, które ograniczają jego zdolność do świadczenia usług; f) niekorzystnych warunków atmosferycznych. 4. Strona powołująca się na siłę wyższą zobowiązana jest niezwłocznie zawiadomić drugą Stronę o fakcie jej wystąpienia i przewidywanym okresie jej trwania oraz o działaniach, które Strona zamierza podjąć. Dowód, że dana okoliczność stanowi siłę wyższą obciąża Stronę, która się na nią powołuje. 5. Każda ze Stron ma obowiązek czynić starania w kierunku zmniejszenia strat i szkód Stron, jakie mogą powstać w wyniku zaistnienia siły wyższej. 6. Strona poszkodowana, na podstawie zawiadomienia wystawionego w trybie jak w ust. 4, jest zwolniona z terminowej realizacji umowy, na taki okres, na jaki zdarzenie siły wyższej trwa i w takim zakresie, w jakim uniemożliwia lub ogranicza Stronę w realizacji umowy. 7. Po wystąpieniu siły wyższej, Wykonawca będzie starał się kontynuować wykonywanie swoich zobowiązań umownych w takim stopniu, w jakim będzie to w rozsądnych granicach wykonalne. 8. Po ustaniu siły wyższej, Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przystąpienia do realizacji umowy w takim stopniu, aby zrealizować umowę niezwłocznie oraz w całości. Nowy termin zakończenia realizacji umowy wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu elektronicznego do Urzędu Gminy Zakrzew oraz PSP Bielicha
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu: Monitor interaktywny – 1 szt. Laptop – 8 szt. (4szt. – min14”; 4szt-15”). Pakiet oprogramowania biurowego – 8 szt. Oprogramowanie antywirusowe- 8 szt. Drukarka laserowa mono-3 szt. Okablowanie PATCHCORD kat.6 – 20szt. W ramach dostawy wykonawca zobowiązany jest do rozmieszczenia i uruchomienia monitora interaktywnego. Wymagany minimalny okres gwarancji 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa ksera do Urzędu Gminy w Zakrzewie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa ksero - 1 szt. W ramach dostawy wykonawca zobowiązany jest do rozmieszczenia i uruchomienia ksera.
  

Criterion

Kryteria Okres rękojmi i gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)