Dostawa sprzętu budowlanego i sprzętu komputerowego

Publication date 2020-11-19
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Budowlanych
Miejscowość Braniewo
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612750-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 426520001, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu budowlanego i sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego.

Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części:
Cześć I – sprzęt budowlany:
- Młotowiertarka
- Szlifierka
- Zestaw elektronarzędzi

Część II – sprzęt komputerowy:
- Laptop
- Kamera
- Ekran
- Kontroler
- Drukarka

Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia dla cz. II:
czas reakcji – 4 dni, licząc od dnia powiadomienia
• czas naprawy – 14 dni, licząc od dnia powiadomienia
• czas wymiany – 14 dni, licząc od dnia powiadomienia
- na zasadach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Budowlanych w Braniewie, ul. Wiejska 2, 14-500 Braniewo,
2 inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Budowlanych w Braniewie jest sekretariat@zsb.iq.pl, tel. 552432350
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawa sprzętu budowlanego i sprzętu komputerowego” 04/2020/NOWOCZESNA SZKOŁA realizowanym w postępowaniu prowadzonym na podstawie art. 138 o ustawy Pzp.
3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
4 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7 posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
e) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 747d55ef-fa0f-4cf1-ad73-bad78d9c91d0
Biuletyn 612750-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Budowlanych
Regon 10728170000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Braniewo
Zamawiajacy kod pocztowy 14-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 552 432 350
Zamawiajacy fax 055 2432350 wew. 33
Zamawiajacy email zsbrobert@wp.pl
Adres strony url https://www.zsb.iq.pl/pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu ZSB - nowoczesna szkoła, RPWM.02.04.01-28-0056/19
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.zsb.iq.pl/index.php/zamowienia-publiczne1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny doręczenie, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Budowlanych w Braniewie ul. Wiejska 2,14-500 Braniewo,Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu budowlanego i sprzętu komputerowego
Numer referencyjny 04/2020/ NOWOCZESNA SZKOŁA
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu budowlanego i sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: Cześć I – sprzęt budowlany: - Młotowiertarka - Szlifierka - Zestaw elektronarzędzi Część II – sprzęt komputerowy: - Laptop - Kamera - Ekran - Kontroler - Drukarka Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia dla cz. II: czas reakcji – 4 dni, licząc od dnia powiadomienia • czas naprawy – 14 dni, licząc od dnia powiadomienia • czas wymiany – 14 dni, licząc od dnia powiadomienia - na zasadach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Budowlanych w Braniewie, ul. Wiejska 2, 14-500 Braniewo, 2 inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Budowlanych w Braniewie jest sekretariat@zsb.iq.pl, tel. 552432350 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawa sprzętu budowlanego i sprzętu komputerowego” 04/2020/NOWOCZESNA SZKOŁA realizowanym w postępowaniu prowadzonym na podstawie art. 138 o ustawy Pzp. 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 4 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7 posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; e) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Cpv glowny przedmiot 42652000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty załącznik nr 1 2. Formularz cenowy załącznik nr 5. 3. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, składane w trybie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp - załącznik nr 4 – oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 15. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. W szczególności Zamawiający, dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu będącego przedmiotem umowy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn.sprzęt zamienny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie modelu (typu, wersji), objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, c) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć sprzętu będącego przedmiotem umowy w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ umowy i oferty Wykonawcy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt zamienny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), d) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy niedostępny będzie na rynku sprzęt będący przedmiot umowy i oferty Wykonawcy, a dostępny będzie sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie, e) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych również w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy w tym jego ceny (cena nie będzie wyższa tj. będzie równa albo niższa niż wskazana w ofercie), f) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze stron musi udokumentować. 16. Warunki dokonania zmian: a) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej, b) strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do złożenia pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy, c) wniosek, o którym mowa w ppkt. b) musi zawierać: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany, opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy, zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 17. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia w zakresie, w jakim konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub zwłokę ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Cześć I – sprzęt budowlany
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42652000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Cześć I – sprzęt budowlany: - Młotowiertarka - Szlifierka - Zestaw elektronarzędzi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II – sprzęt komputerowy:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część II – sprzęt komputerowy: - Laptop - Kamera - Ekran - Kontroler - Drukarka Zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia dla cz. II: czas reakcji – 4 dni, licząc od dnia powiadomienia • czas naprawy – 14 dni, licząc od dnia powiadomienia • czas wymiany – 14 dni, licząc od dnia powiadomienia - na zasadach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)