| GuidZP400 |
c221dd29-ca13-4ad8-aaad-6a230806f7cc
|
| Biuletyn |
612589-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
|
| Regon |
69058139900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Glinik Dolny
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
230
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Frysztak
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
38-130
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
17 2777934
|
| Zamawiajacy fax |
17 2777934
|
| Zamawiajacy email |
dpsf@poczta.onet.pl
|
| Adres strony url |
www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednosta organizacyjna samorządu terytorialnego
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps-glinikdolny.strzyzowski.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie w zamkniętych kopertach
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej, Glinik Dolny 230, 38-130 Frysztak
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym
|
| Numer referencyjny |
DPS-III.271.4.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w miarę zgłaszanych potrzeb do Domu Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ z podziałem na 8 części: Część 1. Dostawa różnych artykułów spożywczych - wg załącznika nr 2 do SIWZ, Część 2. Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich - wg załącznika nr 3 do SIWZ, Część 3. Dostawa produktów mleczarskich - wg załącznika nr 4 do SIWZ, Część 4. Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych - wg załącznika nr 5 do SIWZ, Część 5. Dostawa produktów mrożonych - wg załącznika nr 6 do SIWZ, Część 6. Dostawa produktów diabetycznych - wg załącznika nr 7 do SIWZ, Część 7. Dostawa owoców i warzyw - wg załącznika nr 8 do SIWZ, Część 8. Dostawa wody mineralnej - wg załącznika nr 9 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - posiadają ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji oraz ważną decyzję lub zaświadczenie lub opinię wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 11 do SIWZ
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 11 do SIWZ
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 10 do SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 11 do SIWZ
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany zawiera wzór umowy - załącznik nr 13 do SIWZ
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|