Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu w ramach zadania pn. Rozbudowa i dostosowanie do aktualnych wymagań istniejącego obiektu Szpitala ZOZ w Wągrowcu, które będzie obejmowało modernizację i rozbudowę budynków Szpitala w Wągrowcu, mieszczących się przy ul. Kościuszki 74 oraz zakup sprzętu i wyposażenia, w celu dostosowania Szpitala do wymogów rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą” (Dz. U. 2018, poz. 160 z późn. zm.)

Publication date 2020-11-19
End date 2020-11-26 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wągrowiec
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612534-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu, tj: a) Pakiet 1 (Zadanie 1 – Zadanie 4). Kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne; b) Pakiet 2 (Zadanie 5 - Zadanie 10). Mosty medyczne, oprawy nadłóżkowe w ramach zadania pn. Rozbudowa i dostosowanie do aktualnych wymagań istniejącego obiektu Szpitala ZOZ w Wągrowcu, które będzie obejmowało modernizację i rozbudowę budynków Szpitala w Wągrowcu, mieszczących się przy ul. Kościuszki 74 oraz zakup sprzętu i wyposażenia, w celu dostosowania Szpitala do wymogów rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą” (Dz. U. 2018, poz. 160 z późn. zm.). Szczegółowy opis zamówienia oraz warunki graniczne zawiera Rozdział XVIII SIWZ (opis, wytyczne) oraz Załącznik nr 2.6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b36ed6b3-6648-490e-b48e-5d77fdc22324
Biuletyn 612534-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 00030663800000
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 74
Zamawiajacy miejscowosc Wągrowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 62-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 685 078
Zamawiajacy fax 672 685 077
Zamawiajacy email zampub@szpitalwagrowiec.pl
Adres strony url www.szpitalwagrowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitalwagrowiec.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://szpitalwagrowiec.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 62-100 Wągrowiec, ul. Kościuszki 74
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu w ramach zadania pn. Rozbudowa i dostosowanie do aktualnych wymagań istniejącego obiektu Szpitala ZOZ w Wągrowcu, które będzie obejmowało modernizację i rozbudowę budynków Szpitala w Wągrowcu, mieszczących się przy ul. Kościuszki 74 oraz zakup sprzętu i wyposażenia, w celu dostosowania Szpitala do wymogów rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą” (Dz. U. 2018, poz. 160 z późn. zm.)
Numer referencyjny ZP/PN/20/11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu, tj: a) Pakiet 1 (Zadanie 1 – Zadanie 4). Kolumny anestezjologiczne, chirurgiczne; b) Pakiet 2 (Zadanie 5 - Zadanie 10). Mosty medyczne, oprawy nadłóżkowe w ramach zadania pn. Rozbudowa i dostosowanie do aktualnych wymagań istniejącego obiektu Szpitala ZOZ w Wągrowcu, które będzie obejmowało modernizację i rozbudowę budynków Szpitala w Wągrowcu, mieszczących się przy ul. Kościuszki 74 oraz zakup sprzętu i wyposażenia, w celu dostosowania Szpitala do wymogów rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą” (Dz. U. 2018, poz. 160 z późn. zm.). Szczegółowy opis zamówienia oraz warunki graniczne zawiera Rozdział XVIII SIWZ (opis, wytyczne) oraz Załącznik nr 2.6 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki w zakresie zdolności zawodowej, jeśli wykaże, że posiada pozytywne i udokumentowane doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch zamówień (dostawa wraz z montażem) o przedmiocie tożsamym z niniejszym zamówieniem na kwotę co najmniej 300 tys. każda
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów należy przedłożyć oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 2.5 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r.(Dz. U. 2019 poz. 175 ze zmianami) świadectwami dopuszczającymi do obrotu są: deklaracja zgodności CE producenta (dla wszystkich klas wyrobu medycznego); certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego I sterylnej, I z funkcja pomiarową, IIa, IIb, ; Oryginalne materiały informacyjne zawierające pełne dane techniczne, tj. rysunek techniczny z kompletnymi wymiarami od Producenta potwierdzający wymagane wymiary sprzętu i wyposażenia
Inne dokumenty niewymienione wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2.1 do SIWZ; lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej, o treści określonej – załącznik nr 2.3 do SIWZ; pełnomocnictwo - tylko w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osoby bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać stosowne upoważnienie; w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP - przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; formularz cenowy na podstawie – załącznik nr 2.6 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) w przypadku zmiany siedziby Dostawcy lub Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną), Zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu c) Zamawiający na wniosek wybranego Dostawcy może wydłużyć termin obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadku wykorzystania przez Dostawców środków ochrony prawnej, powodujących przedłużenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośrednio wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych. d) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, e) nadzwyczajnej zmiany stosunków powodującej, że spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy – w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. f) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy towar o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, g) zmian dotyczących obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. h) zmiany są konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT- w przypadku zaistnienia takich zmian.
IV 4 4 data 2020-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)