Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz płyt CD i DVD dla SP ZZOZ w Kozienicach

Publication date 2020-11-19
End date 2020-11-27 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Miejscowość Kozienice
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612578-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 302343001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, oraz płyt CD i DVD dla SP ZZOZ w Kozienicach

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d1d61893-58a5-477d-b115-bec949427283
Biuletyn 612578-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Kozienicach
Regon 67014645000000
Zamawiajacy adres ulica Al.Wł. Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Kozienice
Zamawiajacy kod pocztowy 26-900
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 48 679 72 00,
Zamawiajacy fax 48 679 59 30
Zamawiajacy email zp@szpitalkozienice.pl,
Adres strony url www.szpitalkozienice.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.szpitalkozienice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bipszpitalkozienice.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne zp@szpitalkozienice.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz płyt CD i DVD dla SP ZZOZ w Kozienicach
Numer referencyjny 17/PN/ND.ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, oraz płyt CD i DVD dla SP ZZOZ w Kozienicach
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Patrz SIWZ
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Patrz SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Patrz SIWZ
Wykaz dokumentow zaswiadczen Patrz SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Patrz SIWZ
Zakresie kryteriow selekcji Patrz SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Patrz SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Patrz SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 23.1. Wzór umowy zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ. 23.2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 23.2.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 23.2.2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 23.2.3. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 23.3. Zmiany w treści umowy mogą być dokonane tylko w formie aneksu. 23.4. Z wnioskiem o sporządzenie aneksu może wystąpić Zamawiający lub Wykonawca. 23.5. Wprowadzenie zmian do treści umowy wymaga zgody Zamawiającego i Wykonawcy. 23.6. Aneks do umowy sporządza się w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron. Aneks wchodzi w życie z chwilą jego podpisania.
IV 4 4 data 2020-11-27T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - Tusze i tonery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Tusze , tonery oraz materiały eksploatacyjne do drukarek
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Płyty CD i DVD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Płyty CD i DVD
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji dostaw częściowych
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)