| GuidZP400 |
f07d1dc4-e4bb-43cd-b7fc-c37103d27455
|
| Biuletyn |
610805-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Warszawska Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych
|
| Regon |
15540000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowowiejska
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-665
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-22 234 51 01
|
| Zamawiajacy fax |
0-22 234 58 97
|
| Zamawiajacy email |
dzp@elka.pw.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.zamowienia.pw.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zamówienia.pw.edu.pl/wykaz
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zamówienia.pw.edu.pl/wykaz
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Biuro Administracyjne - Zmówienia Publiczne WEiTI PW, Gmach Elalktroniki PW, Sekretariat ISE pokój 217
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Nowowiejska 15/19, 00-665 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa przenośnej stacji roboczej 1szt., monitor z zakrzywioną matrycą 34’ 2szt. i urządzenie wielofunkcyjne 1szt., ISE PW.
|
| Numer referencyjny |
WEiTI/54/ZP/2020/1033
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Oferty lub wnioski |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawę: przenośnej stacji roboczej 1szt., monitor z zakrzywioną matrycą 34’ 2szt. i urządzenie wielofunkcyjne 1szt., ISE PW w następującym zestawieniu:
- Przenośna stacja robocza 1 szt.
- Monitor 2 szt.
- Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.,
|
| Cpv glowny przedmiot |
30211000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie zgodne ze wzorem załączonym do SIWZ
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu złożenia kompletnej oferty należy przedłożyć: 1.1. wypełniony formularz oferty
sporządzony według szablonu zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ wraz z wymaganymi
załącznikami, w tym wypełniony i podpisany kompletny załącznik z opisem przedmiotu
zamówienia, w którym Wykonawca podaje dane umożliwiające jednoznaczną ocenę czy oferowany
przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (opis przedmiotu
zamówieniastanowi załącznik nr 3 do SIWZ); 1.2. pełnomocnictwo do reprezentowania
Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik; (W przypadku podpisania oferty oraz
poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w
dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne
pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie). 2. W celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia, należy do oferty przedłożyć: 2.1. Oświadczenie o nie zachodzeniu
przesłanek wykluczenia (według szablonu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 2.2.
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (według szablonu stanowiącego załącznik nr
4 do SIWZ)* 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców
oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII. ust. 2 niniejszego SIWZ, składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do
wykluczenia. 4. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie
części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw
wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenia o którym mowa w rozdz. VII. ust. 2
niniejszego SIWZ. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia. 6. Wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale VII muszą być
przedstawione w formie oryginałów przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w
imieniu Wykonawców. 7. Wykonawcy ubiegający się na podstawie art. 23 ustawy wspólnie o
udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Uwaga! Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak
oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) jeśli
zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, ( tzn;
producent zakończył produkcje danego modelu i wprowadził na rynek nowszy model lub dany produkt
został wycofany z rynku jego produkcja została zakończona) Wykonawca może zaoferować inny
model urządzenia/podzespołu o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie, oferowana cena nie
może ulec zmianie. 2) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany
procentowej stawki podatku VAT; 3) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym
wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 4) jeśli wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości
zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem ze zmiana nie może prowadzić do zmiany
charakteru niniejszej umowy. 5) zmiana terminu realizacji w przypadku wystąpienia siły wyższej
(niezależnej od stron Umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację
zamówienia.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-02T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Klauzula informacyjna Zamawiającego dotycząca ochrony danych osobowych, składana względem
osób fizycznych, których dane osobowe Zamawiający pozyska od Wykonawcy, a w szczególności:
wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą
jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną,
członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną, osoby fizycznej skierowanej
do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożona
zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), dalej „RODO”: 1.
Administratorem danych osobowych jest Politechnika Warszawska z siedzibą przy Pl. Politechniki 1,
00-661 Warszawa; 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego
prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować pod adresem
mailowym: iod@pw.edu.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego WEiTI/54
/ZP/2019/1033 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z
art. 97 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8. Nie
przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,d,e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 9. Posiada Pani/Pan
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, z
zastrzeżeniem, że Zamawiającemu ma prawo do żądania od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji - mających na celu sprecyzowanie żądania z tytułu przysługujących mu praw
określonych w art. 15 ust. 1-3 RODO; 10. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o
którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; 12.
Wystąpienie przez Panią/Pana z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego; 13. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy
wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania
danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, zamawiający nie udostępnia
tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO; 14. Zamawiający przetwarza dane osobowe
zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie
przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem; 15. Do przetwarzania danych osobowych, o których
mowa w art. 10 RODO, Zamawiający dopuści wyłącznie osoby posiadające pisemne upoważnienie.
Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności;
16. Zamawiający ma prawo i obowiązek ujawnienia wszystkich danych osobowych, które znajdują się
w dokumentacji postępowania, w tym przekazanej przez wykonawcę, z wyjątkiem załączonych przez
wykonawcę informacji
|