| GuidZP400 |
83cfad39-dac4-492a-9b9f-f1119eeee0a0
|
| Biuletyn |
612529-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego
|
| Regon |
13010000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Joliot - Curie
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
50-383
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
71 3757401
|
| Zamawiajacy fax |
71 3757895
|
| Zamawiajacy email |
Joanna.Raczynska@uwr.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bzp.uni.wroc.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bzp.uni.wroc.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki UWr
|
| Numer referencyjny |
IM.2710.2.2020.AP
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego dla Wydziału Matematyki i Informatyki UWr. Zamówienie obejmuje dostawę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący zał. Nr 5 SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne
potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie to składa
każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji. 3. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia zastępujących oświadczeń lub dokumentów: 3.1 o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Pzp - wykazujących brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę na ogólnie dostępne, bezpłatne elektroniczne bazy danych, zamawiający skorzysta z tych dokumentów pobierając je samodzielnie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3.1 ppkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym w terminie odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa powyżej. Jeżeli oświadczenia i dokumenty o których mowa powyżej sporządzane są w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie (wg wzoru załącznik nr 3) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ : Opis przedmiotu zamówienia. 3) Aktualne Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 25a Pzp – wymienione w rozdz. V pkt 1-2; - załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp. (patrz pkt III.4).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany producenta i/lub typu dostarczanego sprzętu komputerowego na wniosek Wykonawcy pod warunkiem że oferowany sprzęt komputerowy będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|