| GuidZP400 |
dff4cda5-beff-41fd-a84b-82ce7b768b6b
|
| Biuletyn |
612333-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Lublinie
|
| Regon |
00000000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. M.C. Skłodowskiej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
20-029
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
815 310 703
|
| Zamawiajacy fax |
815 310 748
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@wsa.lublin.pl
|
| Adres strony url |
www.wsa.lublin.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Lublinie
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsa.lublin.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsa.lublin.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Lublinie
|
| Numer referencyjny |
Prez.Adm.241.5.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Lublinie, tj. macierzy dyskowej, switchy, kart HBA oraz wkładek i kabli światłowodowych
|
| Cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-23T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 dostawy, odpowiadające swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (macierz, switch), o wartości minimalnej 100.000,00 zł. brutto każda oraz potwierdzi (załączy dowód), że dostawy zostały wykonane należycie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (na załączniku nr 5 do SIWZ)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|