Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Jelenia Góra.

Publication date 2020-11-19
End date 2020-11-26 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612099-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.
2. Zamówienie obejmuje dostawę:
- w części I: opaski na rękę samozaciskowej w ilości 1000 sztuk, kubka ceramicznego w ilości 39 sztuk, smyczy z karabińczykiem w ilości 600 sztuk, długopisu metalowego w ilości 200 sztuk, odblasku z nadrukiem w ilości 1700 sztuk, odblasku w kształcie kamizelki w ilości 1800 sztuk, teczki okolicznościowej na dyplomy w ilości 100 sztuk, kalendarza trójdzielnego na 2021 r. z treściami profilaktycznymi w ilości 400 sztuk;
- w części II: maskotki „Komisarz Lew” w ilości 80 sztuk;
wg opisu podanego w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z przykładową wizualizacją załączoną do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11ee28b0-d233-46eb-a251-565e5b7d262f
Biuletyn 612099-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Regon 93015621600000
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 31-33
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713403716
Zamawiajacy fax +48717824171
Zamawiajacy email eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
Adres strony url www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów prewencyjnych dla KMP Jelenia Góra.
Numer referencyjny PU-2380-187-010-155/2020/KD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze. 2. Zamówienie obejmuje dostawę: - w części I: opaski na rękę samozaciskowej w ilości 1000 sztuk, kubka ceramicznego w ilości 39 sztuk, smyczy z karabińczykiem w ilości 600 sztuk, długopisu metalowego w ilości 200 sztuk, odblasku z nadrukiem w ilości 1700 sztuk, odblasku w kształcie kamizelki w ilości 1800 sztuk, teczki okolicznościowej na dyplomy w ilości 100 sztuk, kalendarza trójdzielnego na 2021 r. z treściami profilaktycznymi w ilości 400 sztuk; - w części II: maskotki „Komisarz Lew” w ilości 80 sztuk; wg opisu podanego w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z przykładową wizualizacją załączoną do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow 1. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia Zamawiający określił w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik numer 3 do SIWZ. 2. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z treścią Istotnych postanowień umowy i zaakceptować wszystkie zawarte w nich postanowienia oraz uwzględnić w cenie oferty. Wykonawcy są zobowiązani zagwarantować zachowanie warunków i wymagań dotyczących realizacji zamówienia uregulowanych w Istotnych postanowieniach umowy.
Okreslenie warunkow 1.5. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1.5. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.5. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia braku podstaw do wykluczenia w niniejszym postępowaniu odbywa się jednoetapowo. 2.1. Ocena wstępna, której poddawani są wszyscy wykonawcy zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty i stanowić będzie wstępne potwierdzenie, że wykonawcy nie podlegają wykluczeniu. 2.2. Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną.
Inne dokumenty niewymienione 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz z ofertą. 3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, , 3.2. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 3.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o podwykonawcach w załączniku numer 4 do SIWZ. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców. 3.4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w lit. a). Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 3.2. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 3.6. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników należy załączyć dodatkowo pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.7. W przypadku, gdy formularz ofertowy (ofertę), oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język oferty Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 4. Zgodnie z art. 93 ust. 1 a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. poz. 1843 ze zm.) Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa opaski na rękę, kubek ceramiczny, smycz z karabińczykiem, długopis, odblask, teczka okolicznościowa, kalendarz trójdzielny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia Zamawiający określił w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik numer 3 do SIWZ. 2. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z treścią Istotnych postanowień umowy i zaakceptować wszystkie zawarte w nich postanowienia oraz uwzględnić w cenie oferty. Wykonawcy są zobowiązani zagwarantować zachowanie warunków i wymagań dotyczących realizacji zamówienia uregulowanych w Istotnych postanowieniach umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze. 2. Zamówienie obejmuje dostawę: - w części I: opaski na rękę samozaciskowej w ilości 1000 sztuk, kubka ceramicznego w ilości 39 sztuk, smyczy z karabińczykiem w ilości 600 sztuk, długopisu metalowego w ilości 200 sztuk, odblasku z nadrukiem w ilości 1700 sztuk, odblasku w kształcie kamizelki w ilości 1800 sztuk, teczki okolicznościowej na dyplomy w ilości 100 sztuk, kalendarza trójdzielnego na 2021 r. z treściami profilaktycznymi w ilości 400 sztuk; wg opisu podanego w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z przykładową wizualizacją załączoną do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Maskotka policyjna "Komisarz Lew"
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia Zamawiający określił w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik numer 3 do SIWZ. 2. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z treścią Istotnych postanowień umowy i zaakceptować wszystkie zawarte w nich postanowienia oraz uwzględnić w cenie oferty. Wykonawcy są zobowiązani zagwarantować zachowanie warunków i wymagań dotyczących realizacji zamówienia uregulowanych w Istotnych postanowieniach umowy.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze. 2. Zamówienie obejmuje dostawę: - w części II: maskotki „Komisarz Lew” w ilości 80 sztuk; wg opisu podanego w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z przykładową wizualizacją załączoną do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)