| GuidZP400 |
180ecf51-6cbb-40d8-a771-29c7581fd151
|
| Biuletyn |
613731-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Badań Kosmicznych PAN
|
| Regon |
67548800000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bartycka
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-716
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
022 840 37 66
|
| Zamawiajacy fax |
022 840 31 31
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@cbk.waw.pl
|
| Adres strony url |
www.cbk.waw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut naukowo-badawczy PAN z osobowością prawną
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.cbk.waw.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cbk.waw.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Badań Kosmicznych PAN , ul. Bartycka 18A, 00-716 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzenia sieciowego klasy UTM
|
| Numer referencyjny |
KP.ZP.26.31.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego urządzenia sieciowego klasy UTM.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48821000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
28
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli dołączy do oferty wykaz zrealizowanych zamówień (załącznik nr 7 do SIWZ) odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (co najmniej dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych polskich brutto każda), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art., 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Uwaga:W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłattych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Uwaga: W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz podobnych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat (załącznik nr 7 do SIWZ).
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) deklaracja zgodności UE („CE” – Conformité Européenne) dla zaoferowanego sprzętu;
2) opis w formie katalogu lub prospektu (ewentualnie zdjęć), w formie papierowej, który w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry techniczno-eksploatacyjne przedmiotu zamówienia są zgodne z wymaganiami Zamawiającego (w celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ).
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Parafowany i podpisany na ostatniej stronie projekt umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|