| GuidZP400 |
cee0bbda-c588-4104-b4ca-ca8a6e5a1fd8
|
| Biuletyn |
612587-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
|
| Regon |
15271428000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młynarska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
43/45
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-170
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 8511612,
|
| Zamawiajacy fax |
22 6656044
|
| Zamawiajacy email |
emil.wiszniewski@strazmiejska.waw.pl,
|
| Adres strony url |
http://www.strazmiejska.waw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://strazmiejska-waw.logintrade.net
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://strazmiejska-waw.logintrade.net
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://strazmiejska-waw.logintrade.net
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi serwisowe licencji oprogramowania geograficznego GIS ESRI
|
| Numer referencyjny |
SM-WZP-2131-23/20
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest serwis licencji oprogramowania GIS ESRI - 33 sztuk, świadczony przez Wykonawcę w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Pod pojęciem serwis Zamawiający rozumie obsługę w zakresie napraw, konserwacji i aktualizacji oprogramowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72267000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
222280,26
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (Platformie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przekazania Zamawiającemu, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA!!! Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i opatrzonym kwalifikowanym podpisem elektronicznym wzorze, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 4.
Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP: 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VIII pkt. 1 - 3 oraz 5 SIWZ. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-22.
2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje.
4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Inne dokumenty wymagane w postępowaniu. Wraz z ofertą (o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ, należy załączyć:
1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty
(np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej).
3. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt 5 SIWZ.
|
| Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
| Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Ofertę wraz z załącznikami w przedmiotowym postępowaniu, pod rygorem nieważności, należy złożyć w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem http://strazmiejska-waw.logintrade.net
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, spowodowanej rozpoczęciem realizacji umowy po 1 stycznia 2021 r. w zakresie zmiany ceny oferty.
Jeżeli realizacja umowy rozpocznie się po 1 stycznia 2021 r., to cena oferty za 12 miesięcy określona w ofercie Wykonawcy zostanie proporcjonalnie pomniejszona i przeliczona na faktyczną liczbę dni w pierwszym miesiącu świadczenia usług oraz faktyczną liczbę miesięcy pozostałych do realizacji umowy i taka wartość zostanie wpisana do § 6 ust. 1 umowy. Konsekwencją przeliczenia ceny oferty będzie proporcjonalne zmniejszenie miesięcznej ceny oferty w pierwszym miesiącu obowiązywania umowy oraz zmniejszenie ceny wynagrodzenia za cały okres realizacji umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi 01.12.2020 r. o godz. 9:15 na Platformie pod adresem https://strazmiejska-waw.logintrade.net
|