| GuidZP400 |
471bb561-1281-4f12-9458-22a9e3a1820b
|
| Biuletyn |
613168-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny w Warszawie
|
| Regon |
64728690000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Krasińskich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2/4/6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-207
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 279 85 28,
|
| Zamawiajacy fax |
22 279 85 52
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@waw.sa.gov.pl,
|
| Adres strony url |
www.waw.sa.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd powszechny
|
| Wspolne udzielanie zamowienia |
Sąd Apelacyjny w Warszawie w imieniu i na rzecz Zamawiających przywołanych w sekcji I) jest upoważniony do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w rozumieniu art. 16 ust. 1 ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl; www.waw.sa.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ezamowienia.ms.gov.pl; www.waw.sa.gov.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej Adres: Sąd Apelacyjny w Warszawie, ul. Miodowa 10, 00-251 Warszawa, pok. nr 105
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie wsparcia technicznego dla oprogramowania do wirtualizacji serwerów i stacji roboczych na potrzeby sądów apelacji warszawskiej
|
| Numer referencyjny |
ZP-761-5/20
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wsparcia technicznego dla oprogramowania do wirtualizacji serwerów i stacji roboczych na potrzeby sądów apelacji warszawskiej (łączna ilość procesorów: 102; łączna ilość konsoli zarządzających: 20; ilość zwirtualizowanych stacji roboczych: 400). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72611000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Informacje na temat katalogow |
Usługa wsparcia technicznego będzie świadczona przez okres 12 miesięcy – przy czym nie wcześniej niż od dnia 19 grudnia 2020 roku.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, co najmniej 2 (dwa) zamówienia, każde o wartości co najmniej: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), polegające na świadczeniu usług wsparcia technicznego dla oprogramowania do wirtualizacji serwerów i/lub stacji roboczych, każde wykonywane na podstawie jednej umowy oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane należycie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentu w tym zakresie
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających wymaganiom określonym w ust. 1 pkt 1.1 ppkt 3 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami w powyższym zakresie są: a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; b) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w tirecie pierwszym. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentu w tym zakresie
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentu w tym zakresie
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ – składanego przez każdego z Wykonawców, którzy złożyli oferty, w terminie, o którym mowa w art. 24 ust. 11 Ustawy. Zgodnie z jego brzmieniem Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą w przypadku zaznaczenia w oświadczeniu „nie należy do żadnej grupy kapitałowej…” potwierdza brak podstawy do wykluczenia z Postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku Postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowało to po stronie Wykonawcy obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na okres związania ofertą. 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 3. Wadium ustala się w wysokości – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć/załączyć do oferty. 5. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy określonych w art. 144 Ustawy, a ponadto dopuszcza zmiany zaoferowanego przedmiotu Umowy pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:
1) zmian w zasadach udzielania wsparcia na Oprogramowanie o parametrach i na zasadach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
2) niepodwyższenia cen jednostkowych i wynagrodzenia umownego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany określonych w umowie terminów, w przypadku korzystania przez wykonawców ze środków ochrony prawnej w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wskazane w umowie terminy mogą ulec wydłużeniu o okres przypadający pomiędzy dniem wniesienia środka ochrony prawnej a dniem ogłoszenia orzeczenia.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane (art.93 ust. 1a Ustawy).
2) Otwarcie ofert nastąpi w budynku przy ul. Miodowej 10 w Warszawie – w dniu upływu terminu składania ofert, początek o godzinie 12:15 poprzez otwarcie/odszyfrowanie ofert. Wykonawcy mogą uczestniczyć w otwarciu ofert – zebranie na parterze przy recepcji o godz. 12:10 – wejście od ul. Podwale 7 w Warszawie
|