Zakup i dostawa monitorów, akcesoriów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz telewizorów i kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu

Publication date 2020-11-20
End date 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Powiat Inowrocławski
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612943-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 323246006, 386516009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monitorów, akcesoriów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz telewizorów i kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, tj.:
Część nr 1 – zakup i dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych, w tym:
1) monitory - 2 szt.;
2) akcesoria komputerowe:
a) myszka bezprzewodowa optyczna - 6 szt.,
b) dysk zewnętrzny 6TB - 1 szt.,
c) dysk wewnętrzny SSD 250 GB SATA - 1 szt.,
d) kabel hdmi - 2 szt.,
e) pendrive - 5 szt.,
f) switch 5-portowy - 3 szt.

Część nr 2 – zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, w tym:
1) drukarki laserowe monochromatyczne - 2 szt.;
2) urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt.

Część nr 3 – zakup i dostawa telewizorów - 3 szt.

Część nr 4 – zakup i dostawa kamery sportowej - 1 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne
zostały określone w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do SIWZ, tj.: zał. nr 1a dla części 1 i 2 oraz zał. nr 1b dla części 3 i 4.
Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki nr 1a i 1b do SIWZ.
Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości.

Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie).
Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony wzór formularza oferty – zał. nr 2 do SIWZ;
2) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu – zał. nr 3 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie);
3) specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu sporządzone przez Wykonawcę lub karty katalogowe, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego.
W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1-3 oferta zostanie odrzucona. Oferta będzie podlegała odrzuceniu również w przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 3, które nie będą potwierdzały zgodności z wymaganiami Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy: karty gwarancyjne, instrukcje, wszystkie przewody i kable niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy oferowanych urządzeń.
Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie w godzinach pracy urzędu,
tj. 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku do poszczególnych budynków Zamawiającego, tj. przy al. Ratuszowej 38 w Inowrocławiu (dot. cz. 1 i 2) i ul. Mątewskiej 17
w Inowrocławiu (dot. cz. 3 i 4). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 1 dzień wcześniej o planowanym terminie dostawy.
Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na oferowany przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres, tj.:
1) cz. 1 - min. 24 miesięcy - na monitory i akcesoria komputerowe (dot. dysku zewnętrznego 6TB i dysku wewnętrznego SSD 250 GB SATA) oraz 12 m-cy
na pozostałe akcesoria komputerowe (dot. myszki bezprzewodowej optycznej, kabla hdmi, pendrive'a oraz switcha 5-portowego);
2) cz. 2 - min. 12 miesięcy - na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne;
3) cz. 3 - min. 24 miesięcy - na telewizory;
4) cz. 4 - min. 24 miesięcy - na kamerę sportową.
Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert, za wyjątkiem cz. 1 dotyczących akcesoriów komputerowych (tj. myszki bezprzewodowej optycznej, kabla hdmi, pendrive'a oraz switcha 5-portowego), dla których wymagany jest standardowy
12 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2 SIWZ.
Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi odbywać się będą
na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewni również transport (do serwisu oraz z serwisu do Zamawiającego) sprzętu podlegającego naprawie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7393b19f-6c6a-47c1-9bb1-7a2e8939f546
Biuletyn 612943-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Inowrocławski
Regon 92365394000000
Zamawiajacy adres ulica aleja Ratuszowa
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Inowrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 88-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 592 100,
Zamawiajacy fax 523 574 820
Zamawiajacy email starostwo@inowroclaw.powiat.pl,
Adres strony url www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu, aleja Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław - skrzynka podawcza
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa monitorów, akcesoriów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz telewizorów i kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
Numer referencyjny OR.IV.272.1.24.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monitorów, akcesoriów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz telewizorów i kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części, tj.: Część nr 1 – zakup i dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych, w tym: 1) monitory - 2 szt.; 2) akcesoria komputerowe: a) myszka bezprzewodowa optyczna - 6 szt., b) dysk zewnętrzny 6TB - 1 szt., c) dysk wewnętrzny SSD 250 GB SATA - 1 szt., d) kabel hdmi - 2 szt., e) pendrive - 5 szt., f) switch 5-portowy - 3 szt. Część nr 2 – zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, w tym: 1) drukarki laserowe monochromatyczne - 2 szt.; 2) urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt. Część nr 3 – zakup i dostawa telewizorów - 3 szt. Część nr 4 – zakup i dostawa kamery sportowej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki do SIWZ, tj.: zał. nr 1a dla części 1 i 2 oraz zał. nr 1b dla części 3 i 4. Oferowany towar ma być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w specyfikacjach technicznych, stanowiących załączniki nr 1a i 1b do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych, stanowiących załączniki nr 3 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie). Do oferty należy załączyć: 1) wypełniony wzór formularza oferty – zał. nr 2 do SIWZ; 2) wypełnione formularze cenowe oferowanego sprzętu – zał. nr 3 do SIWZ (dla każdej części oddzielnie); 3) specyfikacje techniczne oferowanego sprzętu sporządzone przez Wykonawcę lub karty katalogowe, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego. W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1-3 oferta zostanie odrzucona. Oferta będzie podlegała odrzuceniu również w przypadku, gdy Wykonawca załączy do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 3, które nie będą potwierdzały zgodności z wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy: karty gwarancyjne, instrukcje, wszystkie przewody i kable niezbędne do prawidłowej instalacji i pracy oferowanych urządzeń. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie w godzinach pracy urzędu, tj. 7:30-15:30 od poniedziałku do piątku do poszczególnych budynków Zamawiającego, tj. przy al. Ratuszowej 38 w Inowrocławiu (dot. cz. 1 i 2) i ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu (dot. cz. 3 i 4). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracownika Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 1 dzień wcześniej o planowanym terminie dostawy. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na oferowany przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres, tj.: 1) cz. 1 - min. 24 miesięcy - na monitory i akcesoria komputerowe (dot. dysku zewnętrznego 6TB i dysku wewnętrznego SSD 250 GB SATA) oraz 12 m-cy na pozostałe akcesoria komputerowe (dot. myszki bezprzewodowej optycznej, kabla hdmi, pendrive'a oraz switcha 5-portowego); 2) cz. 2 - min. 12 miesięcy - na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne; 3) cz. 3 - min. 24 miesięcy - na telewizory; 4) cz. 4 - min. 24 miesięcy - na kamerę sportową. Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert, za wyjątkiem cz. 1 dotyczących akcesoriów komputerowych (tj. myszki bezprzewodowej optycznej, kabla hdmi, pendrive'a oraz switcha 5-portowego), dla których wymagany jest standardowy 12 miesięczny okres gwarancji. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2 SIWZ. Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi odbywać się będą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewni również transport (do serwisu oraz z serwisu do Zamawiającego) sprzętu podlegającego naprawie.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w ciągu: 15 dni, licząc od daty podpisania umowy (dot. cz. 1 i 2); 14 dni, licząc od daty podpisani umowy (dot. cz. 3 i 4).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa monitorów oraz akcesoriów komputerowych, w tym: 1) monitory - 2 szt.; 2) akcesoria komputerowe: a) myszka bezprzewodowa optyczna - 6 szt., b) dysk zewnętrzny 6TB - 1 szt., c) dysk wewnętrzny SSD 250 GB SATA - 1 szt., d) kabel hdmi - 2 szt., e) pendrive - 5 szt., f) switch 5-portowy - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, w tym: 1) drukarki laserowe monochromatyczne - 2 szt.; 2) urządzenia wielofunkcyjne - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa telewizorów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa telewizorów - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik 1b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651600-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa kamery sportowej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane minimalne parametry techniczne zostały określone w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik 1b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria 1) Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2) Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria 3) Gwarancja jakości
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)