| GuidZP400 |
d20033af-d954-40e9-9047-44b8a323d8c0
|
| Biuletyn |
613310-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Nadleśnictwo Lubichowo
|
| Regon |
19003678900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leśna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Lubichowo
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
83-240
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
058 5885323, 5885871
|
| Zamawiajacy fax |
585 885 322
|
| Zamawiajacy email |
lubichowo@gdansk.lasy.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.lubichowo.gdansk.lasy.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa jednostka administracyjna nie posiadająca osbowości prawnej.
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lubichowo/zamowienia_publiczne
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_lubichowo/zamowienia_publiczne
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Nadleśnictwo Lubichowo, ul. Leśna 12, 83-240 Lubichowo
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
System monitoringu przeciwpożarowego lasów wraz z automatyczną detekcją dymu/ pożarów na potrzeby Nadleśnictwa Lubichowo
|
| Numer referencyjny |
ZG.270.1.4.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modyfikacja systemu wczesnego wykrywania pożarów lasu z automatycznym systemem wykrywania dymu na potrzeby Nadleśnictwa Lubichowo, z wykorzystaniem istniejącej sieci punktów obserwacyjnych (dostrzegalnie p.poż Drewniaczki i Błędno). Wykonawca zobowiązany będzie do montażu elementów systemu dostarczonych przez Zamawiającego z uszczegółowieniem w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca wykona montaż oraz konfigurację tych urządzeń wraz z niezbędnym osprzętem.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-29T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje co najmniej 1 usługę montażu urządzeń odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 10 000 00,00 zł brutto każda.
2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
• Co najmniej 1 osobą posiadającą stosowne kwalifikacje uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznej w zakresie eksploatacji oraz dozoru zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r. Nr 89, poz. 828 i nr 129, poz. 1184 oraz z 2005r. Nr 141 poz. 1189).
• Co najmniej 1 wykwalifikowanym monterem instalacji elektrycznych, teletechnicznych (wykształcenie szkolne lub kursowe) z aktualnym zaświadczeniem lekarskim o dopuszczeniu do pracy na wysokości zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r
• Co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędną wiedzę i dysponującą wsparciem producenta kamery Manta FPS60 HD oraz producenta oprogramowania Smoke Detection oraz producenta radiolinii NAC, do wykonywania prac montażowych oraz serwisowych.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału – Załącznik nr 3
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ),
3. dowody, że wskazane przez wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
4. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie dostaw, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane), wykształcenia (w stosunku do osób nadzoru) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ),
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) cen zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
a. zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian,
b. zmiana stawki VAT (niezmienna kwota netto),
c. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
i. działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie dostawy i montażu w określonym pierwotnie terminie, zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. Przez siłę wyższą rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można było uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie, a która ma wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne itp.
ii. w przypadku wydłużenia się terminu uzyskania wymaganych prawem pozwoleń i decyzji przez Zamawiającego, umowa zostanie przedłużona o czas wynikający z pracy Urzędu, potrzebny na wydanie takich pozwoleń i decyzji.
iii. konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, powodujących konieczność wstrzymania zakresu prac objętych niniejszą umową.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|