Dostawa spektralnego tomografu koherentnego z funkcją angiografii i funduskamerą dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli

Publication date 2020-11-20
End date 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613368-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest postepowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawa spektralnego tomografu koherentnego z funkcją angiografii i funduskamerą dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, formularzem cenowym - załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi niniejszej SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zestawienie parametrów i warunków wymaganych - Załącznik nr 3 do SIWZ
Wspólny słownik CPV: 33100000-1 Urządzenia medyczne
3. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji, części zamówienia, które powierza podwykonawcy.
4. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ramach złożonej oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego
5. Dostawa wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą do siedziby Zamawiającego tj. – Oddział Okulistyczny Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli. Odbioru towaru dokona osoba wyznaczona przez Zamawiającego, która w chwili odbioru towaru zobowiązana będzie do zbadania, czy dostawa jest pod względem ilościowym zgodna z załączonymi dokumentami i umową.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 35d69e31-f0a1-41e3-8464-742176ad24c8
Biuletyn 613368-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
Regon 00031256700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Stalowa Wola
Zamawiajacy kod pocztowy 37-450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 15 8433201,
Zamawiajacy fax 15 8433397
Zamawiajacy email zam-publ@szpital-stw.com
Adres strony url https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://szpital-stw.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny FORMA PISEMNA adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli, ul. Staszica 4, 37 – 450 Stalowa Wola, Dział Zamówień Publicznych. pokój nr 7
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa spektralnego tomografu koherentnego z funkcją angiografii i funduskamerą dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Numer referencyjny Spr. 1418 ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest postepowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawa spektralnego tomografu koherentnego z funkcją angiografii i funduskamerą dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, formularzem cenowym - załącznik nr 2 do SWIZ) oraz wymaganiami zawartymi niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zestawienie parametrów i warunków wymaganych - Załącznik nr 3 do SIWZ Wspólny słownik CPV: 33100000-1 Urządzenia medyczne 3. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji, części zamówienia, które powierza podwykonawcy. 4. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ramach złożonej oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 5. Dostawa wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą do siedziby Zamawiającego tj. – Oddział Okulistyczny Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli. Odbioru towaru dokona osoba wyznaczona przez Zamawiającego, która w chwili odbioru towaru zobowiązana będzie do zbadania, czy dostawa jest pod względem ilościowym zgodna z załączonymi dokumentami i umową.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 II. Na termin składania ofert: a) oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w punkcie 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 1 niniejszej SIWZ. III. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień oświadczeń lub dokumentów Wykonawca przedkłada: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - Załącznik nr 8 do SIWZ 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - Załącznik nr 8 do SIWZ 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia IV. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. I. WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE :(jeśli dotyczy) 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (np. pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo/a do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą być podpisane przez osoby uprawnione zgodnie z zasadami reprezentacji dla każdego z tych wykonawców. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizację umowy. 3. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców – jeżeli nie została złożona wraz z ofertą. 4. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu. 5. Wszelka korespondencja w postępowaniu prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w pkt.1 6. Wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, a nie dane pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia II. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW ZAMIERZAJĄCYCH POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją w ramach zamówienia na dostawy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. I. Zamawiający wymaga aby oferowana w ramach w/w postępowania aparatura medyczna a) odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego Załącznika nr 3 (parametry techniczne) b) oraz posiadała pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiadała wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r poz. 175). Wykonawca dostarczy przy dostawie aparatury medycznej do Zamawiającego :Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności, Instrukcja obsługi urządzeń, Paszporty techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim II.W celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Zamawiający wymaga, złożenia wraz z ofertą : a) oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ. III. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca przedkłada: a) opisu przedmiotu zamówienia: zestawienie parametrów i warunków wymaganych - wg Załącznika nr 3 do SIWZ- dołączone do oferty b) Oferowana w ramach w/w postępowania aparatura medyczna posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r poz. 175). Wykonawca dostarczy przy dostawie aparatury medycznej do Zamawiającego Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności, Instrukcja obsługi urządzeń, Paszporty techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - Załącznik nr 8 do SIWZ 3) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - Załącznik nr 8 do SIWZ 4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) opisu przedmiotu zamówienia: zestawienie parametrów i warunków wymaganych - wg Załącznika nr 3 do SIWZ- dołączone do oferty b) Oferowana w ramach w/w postępowania aparatura medyczna posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiada wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r poz. 175). Wykonawca dostarczy przy dostawie aparatury medycznej do Zamawiającego Certyfikat CE lub Deklaracja Zgodności, Instrukcja obsługi urządzeń, Paszporty techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim
Czy wadium 1
Wadium WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 5 000,00 zł (słownie pięć tysięcy złotych PLN): 2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wnosi wadium odpowiednio w wysokości stanowiącej sumę wadiów dla tych części. 3. Wadium musi zostać wniesione do Zamawiającego przed terminem składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie Nr konta 84 1020 4391 0000 6102 0175 7293 z dopiskiem „wadium– 1418 ZP / 2020 TOMOGRAF OKULISTYCZNY 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w punkcie 5 niniejszej, SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do oferty dowód wpłaty wadium (potwierdzenie przelewu). 8. W przypadku wniesienia wadium w jednej z form przewidzianych w ust. 4 pkt 2-5 Zamawiający wymaga aby: 1) z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp; 2) wadium zostało złożone jako oryginał w formie elektronicznej, podpisanej elektronicznie przez wystawcę gwarancji/poręczenia . Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w postaci kopii (np. jako skan lub zdjęcie) gwarancji/poręczenia, które zostało wystawione w formie pisemnej. 9. Zamawiający informuje, iż jest obowiązany zatrzymać wadium wraz z odsetkami w przypadku ziszczenia się przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Zwrot wadium odbywać się będzie zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
Znaczenie warunkow wykonawcow nie dotyczy
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 4 6 nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z projektem umowy - Załącznik nr 7 -§ 7 Zmiany umowy
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający przewiduje unieważnienie w/w postępowania przetargowego zgodnie z art. 93 ust 1a ustawy Pzp (ustawa z dnia 29 stycznia 2004r Pzp - zmiana w przepisach z dnia 19 września 2018r) we wszystkich przypadkach nieuzyskania środków na sfinansowanie zamówienia , niezależnie od źródła ich pochodzenia I. W ramach oferty wykonawca winien złożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) formularz cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 3) Parametry techniczne – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 4) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ 5) Wadium 6) Ewentualnie, gdy zachodzą okoliczności, o których mowa niżej Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia następujących dokumentów: a) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić zgodnie z postanowieniami art. 23 ust. 2 ustawy PZP pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do składanej oferty. Chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). II. INFORMACJE DODATKOWE 1. Wszelkie czynności podejmowane przez Wykonawcę w toku Postępowania wymagają dla swej skuteczności dołączenia dokumentów potwierdzających uprawnienie osoby podpisującej do reprezentowania Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, gdy Zamawiający dysponuje już odpowiednimi dokumentami złożonymi w toku Postępowania. 2. Zamawiający nie zamierza zwołać zebrania Wykonawców. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w Postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji opisanej w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie przewiduje stosowania dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 11. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego lub dołączenia katalogu elektronicznego do oferty w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy Pzp. 13. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych. 14. Do spraw nieuregulowanych w niniejszej SIWZ mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. Poz. 1843) oraz przepisy Kodeksu cywilnego. 15. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia celem stosowania normy, o której mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp. 16. Wykonawcy zagraniczni przedstawiają dokumenty zgodnie z rodz. X pkt. 5. 17. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. zgodnie z rodz. VIII pkt 3. 18. Informacja dla wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zgodnie z rodz. XV. III. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli, ul. Staszica 4, 37 – 450 Stalowa Wola, pok. nr 7, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w dniu 30.11.2020 roku, do godziny 13:30. Otwarcie ofert jest jawne. Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta informacje, o których mowa w art. 86 ust. 3 i 4 ustawy PZP. Uprawnieni do prowadzenia czynności otwarcia ofert są członkowie komisji przetargowej powołani Zarządzeniem Dyrektora

Criterion

Kryteria Łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)