Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku

Publication date 2020-11-20
End date 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
Miejscowość Włocławek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613423-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku.
1) Worki wyposażone w taśmę ściągającą umieszczoną w tunelu w górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka:
- na szkło, 120l, zielony, 190 000 szt.;
- na szkło komercyjne, 120l, zielony, 2 000 szt.;
- na metale i tworzywa sztuczne, 120l, żółty, 350 000 szt.;
- na metale i tworzywa sztuczne komercyjne, 120l, żółty, 25 000 szt.;
- na odpady „bio”, 90l, brązowy, 15 000 szt.;
- na odpady „bio” komercyjne, 90l, brązowy, 20 000 szt.;
- na papier, 120l, niebieski, 140 000 szt.;
- na papier komercyjne, 120l, niebieski, 2 000 szt.
2) Worki bez taśmy, bez zgrzewu w dolnej części worka:
- na odpady zmieszane, 120l, ciemno zielony, 15 000 szt.;
- na popiół, 80l, szary, 160 000 szt.;
- na odpady inne, 60l, czarny, 20 000 szt.;
- na metale i tworzywa sztuczne komercyjne, 60l, żółty, 5 000 szt.;
- na szkło komercyjne, 60l, zielony, 5 000 szt.;
- na papier komercyjne, 60l, niebieski, 5 000 szt.
2. Wykonawca własnym środkiem transportu i na własny koszt zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do bazy technicznej.
3. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionych worków przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewybrania całej ilości worków, przy czym Zamawiający zobowiązuje się wybrać minimum 80% ilości całego asortymentu.
5. W przypadku niewybrania przez Zamawiającego całej ilości worków Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia:
a) należności za niedostarczoną partię worków;
b) odszkodowania za utracone korzyści.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9380b85-9261-4163-8fd0-fe6d8eb75055
Biuletyn 613423-N-2020
Zamawiajacy nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.
Regon 91004177600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Komunalna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Włocławek
Zamawiajacy kod pocztowy 87-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 544 121 805
Zamawiajacy fax 544 121 804
Zamawiajacy email saniko@saniko.com.pl
Adres strony url https://saniko.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.saniko.com.pl/k/zamowienia-publiczne/zp-13-19-11-20/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty: za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePuap/miniPortalu zgodnie z opisem przedstawionym w pkt. 8.3 ppkt. 1 SIWZ, lub osobiście/za pośrednictwem operatora pocztowego zgodnie z opisem przedstawionym w pkt. 8.3 ppkt. SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku
Numer referencyjny BZ/ZP.13/19/11/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów dla PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku. 1) Worki wyposażone w taśmę ściągającą umieszczoną w tunelu w górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka: - na szkło, 120l, zielony, 190 000 szt.; - na szkło komercyjne, 120l, zielony, 2 000 szt.; - na metale i tworzywa sztuczne, 120l, żółty, 350 000 szt.; - na metale i tworzywa sztuczne komercyjne, 120l, żółty, 25 000 szt.; - na odpady „bio”, 90l, brązowy, 15 000 szt.; - na odpady „bio” komercyjne, 90l, brązowy, 20 000 szt.; - na papier, 120l, niebieski, 140 000 szt.; - na papier komercyjne, 120l, niebieski, 2 000 szt. 2) Worki bez taśmy, bez zgrzewu w dolnej części worka: - na odpady zmieszane, 120l, ciemno zielony, 15 000 szt.; - na popiół, 80l, szary, 160 000 szt.; - na odpady inne, 60l, czarny, 20 000 szt.; - na metale i tworzywa sztuczne komercyjne, 60l, żółty, 5 000 szt.; - na szkło komercyjne, 60l, zielony, 5 000 szt.; - na papier komercyjne, 60l, niebieski, 5 000 szt. 2. Wykonawca własnym środkiem transportu i na własny koszt zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do bazy technicznej. 3. Wykonawca będzie prowadził ewidencję zakupionych worków przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewybrania całej ilości worków, przy czym Zamawiający zobowiązuje się wybrać minimum 80% ilości całego asortymentu. 5. W przypadku niewybrania przez Zamawiającego całej ilości worków Wykonawcy nie przysługuje prawo do dochodzenia: a) należności za niedostarczoną partię worków; b) odszkodowania za utracone korzyści.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-03-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował min. 2 dostawy worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów, każda o wartości min. 200 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. d) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. e) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. f) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych. 2) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. a-c powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: − nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; − nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit. a powyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c) w przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz wykonanych dostaw nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, zgodnie z warunkiem określonym w pkt. 5.1 ppkt. 2 lit. c) SIWZ (Załącznik nr 8 do SIWZ). 2) Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 ustawy Pzp do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ - jeśli dotyczy). 3) Wzory worków będących przedmiotem zamówienia, tj.: - worek na szkło, pojemność 120 l - 2 szt.; - worek na metale i tworzywa sztuczne, pojemność 120 l - 2 szt.; - worek na odpady „bio”, pojemność 90 l - 2 szt.; - worek na papier, pojemność 120 l - 2 szt.; - worek na odpady zmieszane, pojemność 120 l - 2 szt.; - worek na popiół, pojemność 80 l - 2 szt.; - worek na odpady inne, pojemność 60 l - 2 szt.; - worek na szkło, pojemność 60 l - 2 szt.; - worek na metale i tworzywa sztuczne, pojemność 60 l - 2 szt.; - worek na papier, pojemność 60 l - 2 szt. Dostarczone wzory worków winny spełniać parametry techniczne określone przez Zamawiającego w pkt. 3.3. ppkt. 3 SIWZ. Zamawiający wymaga przykładowego nadruku na dostarczonych wzorach worków - jednocześnie nie wymaga zgodności nadruku z Załącznikiem nr 9 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz ofertowy. 2) Wypełniony Formularz cenowy. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (jeśli dotyczy).
Czy wadium 1
Wadium 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto bankowe Zamawiającego nr 84 1540 1069 2001 8700 2743 0001 podając tytuł na przelewie: Przetarg - wadium dostawa worków foliowych nr sprawy BZ/ZP.13/19/11/20. 4) Wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt. 2 lit. b-e powyżej, powinno jako beneficjenta wskazywać: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o., ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek 5) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 3 powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - należy złożyć w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do jego wystawienia, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (.zip). 7) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8) W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń i gwarancji, o których mowa w pkt 2 lit. b-e powyżej, w treści dokumentu muszą być wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, a jeżeli wymieniony jest jeden z tych Wykonawców, to powinno być zaznaczone, że składa on ofertę wspólną wraz z innymi Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia (argumentacja na pod-stawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej wyroku z dnia 7 lipca 2017 r., KIO 1222/17; KIO 1224/17), z zastrzeżeniem, że gwarancja wadialna wystawiona po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego stanowi skuteczne zabezpieczenie oferty wspólnej (argumentacja na podstawie wyroku Sądu Najwyższego z dnia 15 lutego 2018 r., sygn. akt: IV CSK 86/17). 9) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian został opisany w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 6 1 srodki ochrony 1) Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone: a) za pośrednictwem miniPortalu lub ePUAP, w osobnym pliku nazwanym „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”, a następnie załączony do pliku archiwum (.zip) wraz z częścią jawną. Brak wydzielenia z części jawnej pliku stanowiącego tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń; b) osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 2) Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. 3) Zamawiający informuje, że w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy Pzp, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich, jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Termin dostwy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)