Dostawa oprogramowania do pracowni wirtualnej rzeczywistości

Publication date 2020-11-20
End date 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie
Miejscowość Nysa
Województwo opolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613271-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do budynku Collegium Artium położonego w Nysie przy ul. Obrońców Tobruku 5, wymienionego poniżej oprogramowania przeznaczonego do pracowni wirtualnej rzeczywistości.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie Części.
Część 1 - Oprogramowanie symulacyjne przeznaczone do modelowania, wizualizacji, sterowania i optymalizacji procesów logistycznych i produkcyjnych.
Część 2 - Oprogramowanie do analizy danych przestrzennych oraz ich wizualizacji i zarządzania danymi w geobazach.
Oprogramowanie dostarczane Zamawiającemu musi pochodzić bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb4dafc8-426a-46ae-9587-4eb942040e11
Biuletyn 613271-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie
Regon 53219267700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Nysa
Zamawiajacy kod pocztowy 48-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 448 47 00
Zamawiajacy fax 774 352 989
Zamawiajacy email zamowienia@pwsz.nysa.pl
Adres strony url www.pwsz.nysa.pl/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Program rozwoju PWSZ w Nysie etap II - doskonalenie jakości kształcenia” nr POWR.03.05.00-00-Z042/18, jest współfinansowany z Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pwsz.nysa.pl/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz.nysa.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa - sekretariat pokój nr 20
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania do pracowni wirtualnej rzeczywistości
Numer referencyjny ZP72/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do budynku Collegium Artium położonego w Nysie przy ul. Obrońców Tobruku 5, wymienionego poniżej oprogramowania przeznaczonego do pracowni wirtualnej rzeczywistości. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie Części. Część 1 - Oprogramowanie symulacyjne przeznaczone do modelowania, wizualizacji, sterowania i optymalizacji procesów logistycznych i produkcyjnych. Część 2 - Oprogramowanie do analizy danych przestrzennych oraz ich wizualizacji i zarządzania danymi w geobazach. Oprogramowanie dostarczane Zamawiającemu musi pochodzić bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucji.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga aby zakres przedmiotu zamówienia, został zrealizowany przez Wykonawcę w maksymalnym terminie do 21 dni liczonych od dnia zawarcia umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów. 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy – chyba, że Zamawiający będzie posiadał dokumenty dotyczące Wykonawcy lub będzie mógł je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1 lit. a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Oświadczenia te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Termin. Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a) działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk, epidemia i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy), b) następstw okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub przeszkód dających się przypisać Zamawiającemu, W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. 2) Zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. 3) Zaproponowane w ofercie Wykonawcy oprogramowanie nie będzie już dostępne na rynku w chwili realizacji zakupu (zostało wycofane z produkcji). Warunkiem zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zostanie zaproponowane nowe oprogramowanie o nie gorszych parametrach (funkcjonalnościach) niż wymagane przez Zamawiającego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Wymagany jest język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.11.2020 r. o godzinie 11:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 21. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie, ul. Armii Krajowej 7, 48-300 Nysa,  administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail: iod@pwsz.nysa.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne, przeprowadzanym zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późniejszymi zmianami) – dalej „ustawa Pzp” oraz w pozostałych celach określonych w ustawie Pzp,  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp,  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; postępowania o zamówienie publiczne finansowane ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (UE) przechowywane będą również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE,  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**, − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO***;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. _____________________ ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Oprogramowanie symulacyjne przeznaczone do modelowania, wizualizacji, sterowania i optymalizacji procesów logistycznych i produkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania symulacyjnego przeznaczonego do modelowania, wizualizacji, sterowania i optymalizacji procesów logistycznych i produkcyjnych – np. FlexSim lub równoważne oprogramowanie - licencja edukacyjna na 18 stanowisk + licencja profesorska. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia - odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ, pozwalający stwierdzić zgodność funkcjonalności oferowanego oprogramowania z wymaganiami Zamawiającego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Oprogramowanie do analizy danych przestrzennych oraz ich wizualizacji i zarządzania danymi w geobazach.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oprogramowania do analizy danych przestrzennych oraz ich wizualizacji i zarządzania danymi w geobazach – np. ArcGIS lub równoważne oprogramowanie - licencja edukacyjna z subskrypcją na 1 rok na 5 stanowisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu przedmiotu zamówienia - odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ, pozwalający stwierdzić zgodność funkcjonalności oferowanego oprogramowania z wymaganiami Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Wsparcie techniczne
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)