| GuidZP400 |
76167625-33ab-48b2-adff-8183388d7822
|
| Biuletyn |
613277-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ
|
| Regon |
63125036900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szamarzewskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
62
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
60-569
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
616 654 310,
|
| Zamawiajacy fax |
616 631 088
|
| Zamawiajacy email |
szpital@wcpit.org,
|
| Adres strony url |
http://www.wcpit.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wcpit.pl/system-komunikacji-elektronicznej/
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa podkładów, pieluch, masek tlenowych i masek krtaniowych oraz cewników do odsysania
|
| Numer referencyjny |
WCPIT/EA/381-40/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa podkładów, pieluch, masek tlenowych i masek krtaniowych oraz cewników do odsysania.. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, który jest jednocześnie formularzem cenowym.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
298538,36
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2021-09-14T00:00:00+02:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. materiały zawierające opis techniczny oferowanych wyrobów (np. katalogi, foldery, metodyki, karty techniczne w języku polskim) – na podstawie którego Zamawiający oceni zgodność parametrów oferowanych wyrobów z opisanymi w załączniku nr 1.
Za wskazane Zamawiający uznaje zamieszczenie w przedłożonych materiałach zawierających opis techniczny oferowanych wyrobów informacji o numerze pakietu i pozycji, których dany opis dotyczy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z par. 4 wzoru umowy nr 4: "6. Wykonawca zapewnia niezmienność ceny do momentu zrealizowania umowy, z zastrzeżeniem ust. 6a i 7.
6a. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto w przypadku urzędowej podwyżki stawki VAT- o tę wartość, przy zachowaniu niezmienności ceny netto. W takim przypadku zmiana będzie mogła obowiązywać od początku miesiąca następnego, po tym, w którym Wykonawca wystąpił z propozycją zmiany ceny. Zmiany w tym zakresie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
7. W przypadku okresowych promocji cenowych towaru – niższych niż określone w załączniku nr 1 - stosowanych przez producentów, strony uzgadniają, że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku do umowy będą realizowane przez Wykonawców w cenach promocyjnych.
9. Dopuszczalna jest zmiana artykułów będących przedmiotem umowy na ich odpowiedniki niewskazane w ofercie - spełniające wszystkie wymogi określone w siwz i o cenie nie wyższej niż ofertowa. Zmiana wymaga aneksu do umowy i może nastąpić w przypadku zakończenia lub wstrzymania produkcji, wycofania produktu z rynku.
10. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. "
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
>>>>Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pieluchomajtki , środki higieny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33700000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
236838,36
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-14T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Pieluchomajtki , środki higieny
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Maski tlenowe wysokiej i średniej koncentracji i obwody oddechowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
31700,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-14T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Maski tlenowe wysokiej i średniej koncentracji i obwody oddechowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Maski krtaniowe. Cewniki i akcesoria do odsysania w systemie zamkniętym
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141200-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16600,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-14T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Maski krtaniowe. Cewniki i akcesoria do odsysania w systemie zamkniętym
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Maski tlenowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33157110-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
13400,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-09-14T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Maski tlenowe
|
| | |