DOSTAWA CZUJNIKÓW ZAPEŁNIENIA POJEMNIKÓW NA ODPADY WRAZ Z MONTAŻEM I DOSTĘPEM DO PLATFORMY

Publication date 2020-11-20
End date 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Sprzęt elektroniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613472-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 317100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 157 szt. czujników poziomu zapełnienia pojemników na odpady gromadzone w pojemnikach półpodziemnych i podziemnych wraz z montażem oraz świadczenie usługi dostępu do platformy udostępniającej dane.
Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w III cz. SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c4f4078-358d-46a2-8ca4-57c26f8fd359
Biuletyn 613472-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
Regon 33025654000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 6 Dywizji Piechoty
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Kołobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 78-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 533 230
Zamawiajacy fax 943 533 251
Zamawiajacy email przetargi@zielen.kolobrzeg.pl
Adres strony url https://www.bip.zielen.kolobrzeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Sp. z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.bip.zielen.kolobrzeg.pl/20,dostawy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.bip.zielen.kolobrzeg.pl/20,dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska Sp. z o.o. 78-100 Kołobrzeg; ul. 6 Dywizji Piechoty 60, pok. 302
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA CZUJNIKÓW ZAPEŁNIENIA POJEMNIKÓW NA ODPADY WRAZ Z MONTAŻEM I DOSTĘPEM DO PLATFORMY
Numer referencyjny 11/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 157 szt. czujników poziomu zapełnienia pojemników na odpady gromadzone w pojemnikach półpodziemnych i podziemnych wraz z montażem oraz świadczenie usługi dostępu do platformy udostępniającej dane. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w III cz. SIWZ dostępnej na stronie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienie podstawowego.
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja),
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy, Formularz cenowy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art.144 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: 1) Polepszenia parametrów technicznych dostawy lub zaoferowania innych korzystniejszych dla zamawiającego warunków dostawy; 2) Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; 3) Zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej 4) zmian przepisów prawa, których treść oddziałuje pośrednio lub bezpośrednio na postanowienia Umowy poprzez dostosowanie treści Umowy do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiany przepisu dotyczącego wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co skutkować będzie zmianą naliczonych kwot podatku VAT, do dostaw wykonywanych po dniu, w którym przepisy zaczną obowiązywać.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oferty zostaną otwarte dnia: 30.11.2020 r., o godz. 12:30, w siedzibie Zamawiającego Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. 6 Dywizji Piechoty 60, 78-100 Kołobrzeg, Pokój nr 302

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)