Zakup produktów żywnościowych w 2021 roku do stołówki Szkoły Podstawowej nr 4 im. Zdzisława Jastrzębiec-Peszkowskiego w Sanoku z siedzibą przy ul. Sadowej 12, 38-500 Sanok.

Publication date 2020-11-20
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 4 im. ks. Zdzisława Jastrzębiec Peszkowskiego
Miejscowość Sanok
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Sprzęt nadawczy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613273-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151100002, 158000006, 153310007, 32210006, 158100009, 158943004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych (kod CPV 15000000-8 ,03000000-1 wg Wspólnego Słownika Zamówień) dla SP 4 w Sanoku, którą szacunkową ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ, z podziałem na 7 części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1e593e34-08f3-4bb7-9fde-92d96dd97d7e
Biuletyn 613273-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 4 im. ks. Zdzisława Jastrzębiec Peszkowskiego
Regon 12521690000000
Zamawiajacy adres ulica Sadowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Sanok
Zamawiajacy kod pocztowy 38-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 632 998,
Zamawiajacy fax 134 648 076
Zamawiajacy email sp4sanok@interia.pl,
Adres strony url sp4.sanok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia sp4.sanok.pl (w zakładce PRZETARGI)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup produktów żywnościowych w 2021 roku do stołówki Szkoły Podstawowej nr 4 im. Zdzisława Jastrzębiec-Peszkowskiego w Sanoku z siedzibą przy ul. Sadowej 12, 38-500 Sanok.
Numer referencyjny SP4.261.1.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych (kod CPV 15000000-8 ,03000000-1 wg Wspólnego Słownika Zamówień) dla SP 4 w Sanoku, którą szacunkową ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ, z podziałem na 7 części.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc polskie złote
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca powinien posiadać kompetencje do prowadzenia określonej działalności, w rozumieniu że jest to działalność zawodowa Wykonawcy, wykonywana w celu zarobkowym co najmniej 6 miesięcy. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie, którego wzór jest Załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien w sytuacji finansowej i ekonomicznej powinien gwarantować zachowanie ciągłości i terminowości dostaw wedle potrzeb Zamawiającego. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie, którego wzór jest Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien posiadać sprzęt i środki gwarantujące zachowanie ciągłości i terminowości dostaw wedle potrzeb Zamawiającego. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie, którego wzór jest Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie, którego wzór jest Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie, którego wzór jest Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, którego wzór jest Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany w umowie, w szczególności cen są niedopuszczalne, poza art. 144, ust.1, pkt.2-6 Ustawy Pzp i wg zasad zawartych w art. 14, a także w przypadku zmian stawki VAT albo wprowadzenia innych urzędowych stosowanych regulacji dotyczących cen. W czasie trwania sprzedaży promocyjnej artykułów objętych ofertą przetargową, Wykonawca zobowiązuje się do sprzedawania Zamawiającemu tych artykułów po cenach promocyjnych, jeżeli są one niższe od przetargowych, przez cały okres trwania promocji.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięs i wyrobów wędliniarskich oraz wyrobów drobiarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy innych niż wyszczególnione produkty, o ile będą one równoważne, czyli rodzajowo i jakościowo takie, jak wskazane.
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 2 część 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa produktów ogólnospożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy innych niż wyszczególnione produkty, o ile będą one równoważne, czyli rodzajowo i jakościowo takie, jak wskazane.
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 2, część 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw przetworzonych, mrożonych i owoców przetworzonych i mrożonych oraz ryb przetworzonych i mrożonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 2, część 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw, owoców, grzybów suszonych oraz jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 2, część 4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 2, część 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów nabiałowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 2, część 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów garmażeryjnych świeżych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg Załącznika nr 2, część 7 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)