Zakup stacji emisyjnych

Publication date 2020-11-20
End date 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Zielonej Górze "Radio Zachód" S.A.
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613387-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup stacji emisyjnych, w ilości 6 zestawów.
Na jeden zestaw składa się: stacja emisyjna, dwa monitory typ 1, jeden monitor typ 2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia wg CPV:
30214000-2 – Stacje robocze
48822000-6 Serwery komputerowe
30231300-0 Monitory ekranowe

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fdfe57cd-c343-473b-a51b-fea9f3c01f7a
Biuletyn 613387-N-2020
Zamawiajacy nazwa Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Zielonej Górze "Radio Zachód" S.A.
Regon 97032108400000
Zamawiajacy adres ulica Kukułcza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 64-472
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 695 594 805,
Zamawiajacy fax 68 45 55 552
Zamawiajacy email w.stachura@zachod.pl,
Adres strony url www.zachod.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.radiozachod.akcessnet.net
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.radiozachod.akcessnet.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Kukułcza 1, 65-472 Zielona Góra
Nazwa nadana zamowieniu Zakup stacji emisyjnych
Numer referencyjny 05/PN/DTI/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup stacji emisyjnych, w ilości 6 zestawów. Na jeden zestaw składa się: stacja emisyjna, dwa monitory typ 1, jeden monitor typ 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Kod i nazwa przedmiotu zamówienia wg CPV: 30214000-2 – Stacje robocze 48822000-6 Serwery komputerowe 30231300-0 Monitory ekranowe
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Informacje dotyczące RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swo-bodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Zielonej Górze „Radio Zachód” S.A., ul. Kukułcza 1, 65-472 Zielona Góra,  inspektorem Pani/Pana ochrony danych osobowych jest: Inspektor ochrony danych w Polskim Radiu Regionalnej Rozgłośni „Radiu Zachód” S.A., ul. Kukułcza 1, 65-472 Zielona Góra, poczta elektronicz-na: iod@zachod.pl, ,  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w poniższym SIWZ,  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”,  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz na czas kontroli i archiwizacji,  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,  Pan/Pani wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO wobec osób fizycz-nych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał/a w celu ubiegania się o udzie-lenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; − na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, je-żeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wydruk ze strony potwierdzający osiągnięty wynik Passmark - CPU Mark ze strony: www.cpubenchmark.net, b) wydruk ze strony potwierdzający wydajność oferowanej Karty graficznej - ze strony http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php c) opis proponowanego rozwiązania potwierdzający, że oferowane Stacje emisyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – Załącznik nr 6 do siwz d) oświadczenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 (lub równoważny) e) oświadczenie, że serwis będzie realizowany przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta. f) oświadczenie, że Producent stacji emisyjnej posiada ISO 9001 (lub równoważny) g) oświadczenie, że Stacje emisyjne zostały wyprodukowane zgodnie z ISO 50001 (lub równoważny) h) oświadczenie, że Stacje emisyjne spełniają wymagania normy EnergyStar (lub równoważny) i) certyfikat CE dla Stacji emisyjnej (lub równoważny)
Inne dokumenty niewymienione 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.)
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)