Zakup i dostawa sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy

Publication date 2020-11-20
End date 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612428-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301250001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy wyszczególnionych w Opisie przedmiotu Zamówienia – zał nr 7 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do prawidłowej eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedłoży przed podpisaniem umowy zestawienie zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1A do Oferty, które musi zawierać nazwę producenta, nazwę i nr katalogowy produktu, jednoznacznie określający jego parametry. W celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia Wykonawca do zestawienia przedłoży w formie papierowej potwierdzone za zgodność z oryginałem:
a. Aktualne certyfikaty ISO 9001 producenta sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych;
b. Dokument potwierdzający, że podmiot wskazany przez Wykonawcę, który będzie świadczył usługi gwarancyjne posiada autoryzację serwisową producenta.
3. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne opisane w pkt 1 d. i 1 e. Opisu Przedmiotu Zamówienia, pochodziły od producenta urządzenia drukującego ze względu na zawartą przez MSWiA umowę serwisową z podmiotem zewnętrznym, na mocy której wymagane jest dostarczanie do urządzeń OKI B432 oryginalnych tonerów i bębnów.
4. W przypadku złożenia oferty na sprzęt, który w trakcie trwania postępowania został wycofany przez producenta ze sprzedaży, Wykonawca wraz z oświadczeniem producenta złoży oświadczenie o przedstawieniu sprzętu równoważnego, o parametrach nie gorszych od pierwotnie zaoferowanego.
UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ w tym Opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy (zał nr 7 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 648817a1-9baf-4eae-afca-de3c04a84fff
Biuletyn 612428-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
Regon 15259663000360
Zamawiajacy adres ulica Modlińska
Zamawiajacy adres numer domu 197
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-122
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 44 38 406,
Zamawiajacy fax 22 32 54 166
Zamawiajacy email bialoleka.zp@um.warszawa.pl,
Adres strony url https://zamowienia.um.warszawa.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.um.warszawa.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.um.warszawa.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://zamowienia.um.warszawa.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Numer referencyjny UD-II-WZP-271.61.2020.MLU/PNzAU-d
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 2.1. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy wyszczególnionych w Opisie przedmiotu Zamówienia – zał nr 7 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do prawidłowej eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przedłoży przed podpisaniem umowy zestawienie zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1A do Oferty, które musi zawierać nazwę producenta, nazwę i nr katalogowy produktu, jednoznacznie określający jego parametry. W celu potwierdzenia spełnienia podanych wymogów zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia Wykonawca do zestawienia przedłoży w formie papierowej potwierdzone za zgodność z oryginałem: a. Aktualne certyfikaty ISO 9001 producenta sprzętu drukującego i materiałów eksploatacyjnych; b. Dokument potwierdzający, że podmiot wskazany przez Wykonawcę, który będzie świadczył usługi gwarancyjne posiada autoryzację serwisową producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne opisane w pkt 1 d. i 1 e. Opisu Przedmiotu Zamówienia, pochodziły od producenta urządzenia drukującego ze względu na zawartą przez MSWiA umowę serwisową z podmiotem zewnętrznym, na mocy której wymagane jest dostarczanie do urządzeń OKI B432 oryginalnych tonerów i bębnów. 4. W przypadku złożenia oferty na sprzęt, który w trakcie trwania postępowania został wycofany przez producenta ze sprzedaży, Wykonawca wraz z oświadczeniem producenta złoży oświadczenie o przedstawieniu sprzętu równoważnego, o parametrach nie gorszych od pierwotnie zaoferowanego. UWAGA! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ w tym Opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy (zał nr 7 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 30125000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógł Pani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Kto administruje moimi danymi? • Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.
Okreslenie warunkow nd
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nd
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3.1.1. Warunki dotyczące posiadania zdolności zawodowej lub technicznej: a) w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji) - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał/wykonuje co najmniej:  jedno (1) zamówienie o wartości brutto minimum 60 000,00 zł, polegające na dostawie wielofunkcyjnych urządzeń drukujących. UWAGA: W przypadku zamówień, których realizacja rozpoczęła się wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca winien wykazać wartość brutto dostaw zrealizowanych w ramach wykazanego zamówienia tylko w okresie wymaganych ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, tj. Wykonawca winien wyłączyć wartości dostaw wykonanych wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zamówień będących w trakcie realizacji, Wykonawca, winien wykazać wartość brutto dostaw zrealizowanych w ramach wykazanego zamówienia, do dnia upływu terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wykonawcy muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nd
Zakresie warunkow udzialu 3.4. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych (za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego) przez Wykonawców w postepowaniu w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy, należy przedłożyć: a) wykaz dostaw wykonanych potwierdzających spełnianie warunku opisanego w pkt 3.1.1 lit. a) SIWZ, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, zaś dowody muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dowodami o których mowa w pkt. 3.4. lit. a) SIWZ, są: -referencje -inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, -oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawa wykazana w wykazie dostaw (pkt 3.1.1. lit. a) SIWZ) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą wykazać, że warunki określone w pkt 3.1. ppkt.1. SIWZ każdy z nich spełnia samodzielnie (odrębnie), warunki określone w pkt 3.1 ppkt.2 SIWZ, spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów. UWAGA! Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. 3.4 lit a. SIWZ, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji i działalności podmiotu realizującego zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570). UWAGA: Ze względu na zastosowanie w niniejszym przetargu nieograniczonym procedury odwróconej, zgodnie z art. 24 aa ust. 1 ustawy, wykazane powyżej oświadczenia i dokumenty będą żądane przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni wyłącznie od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nd
Inne dokumenty niewymienione 3.2. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU (składane za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego) - wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawców WRAZ Z OFERTĄ w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu: UWAGA!! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z Instrukcja korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego dla Wykonawców, która została zamieszona bezpośrednio na platformie zakupowej pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/ a) Oferta - z podaniem ceny brutto oraz okresu gwarancji (kryterium oceny ofert). Oferta musi być sporządzona i złożona w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem nieważności. Sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania opisany został w Instrukcji dla Wykonawców korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego. Formularz oferty dostępny jest na platformie zakupowej Zamawiającego, b) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) - stanowiący wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu. JEDZ musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.  Wykonawca sporządzi oświadczenie JEDZ za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego poprzez link: https://zamowienia.um.warszawa.pl Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .odt.,  Instrukcja wypełniania formularze JEDZ znajduje się na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/prawo-zamowien-publicznych-regulacje/prawo-krajowe/jednolity-europejski-dokument-zamowienia; oraz w instrukcji platformy zakupowej https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList.  W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębny formularz JEDZ (dokument elektroniczny) wypełnia i podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku w formularzu JEDZ w zakresie Części II (informacje dot. Wykonawcy) sekcja A należy wpisać własne dane identyfikacyjne.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz JEDZ składa każdy z wykonawców (w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wypełniony w zakresie, w jakim wykonawca wykazuje ich spełnianie).  W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wypełniony i podpisany elektronicznie przez każdy z tych podmiotów odrębny formularz JEDZ. Podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, wypełnia część II sekcja A i B, część III (podstawy wykluczenia).  Zamawiający nie wymaga przedstawienia formularza JEDZ przez podwykonawców, na którego zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy do oferty wymaganego formularza JEDZ lub złożony formularz JEDZ jest niekompletny, zawiera błędy lub budzi wątpliwości Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, w terminie przez siebie wskazanym. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. c) Formularz zgodności oferowanego sprzętu z wymogami Opisu Przedmiotu Zamówienia - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do OFERTY. UWAGA! Każde pole musi zostać wypełnione! Niewypełnienie pól traktowane będzie jako niezgodność treści oferty z treścią SIWZ. UWAGA! Formularz stanowi część oferty i jako taki nie podlega uzupełnieniu. Formularz musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. d) Formularz cenowy –porządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do OFERTY. UWAGA! Każde pole musi zostać wypełnione! Niewypełnienie pól traktowane będzie jako niezgodność treści oferty z treścią SIWZ. UWAGA! Formularz cenowy stanowi część oferty i jako taki nie podlega uzupełnieniu. Formularz cenowy musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. e) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO - według zał. nr 5 do SIWZ. Oświadczenie składa wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci na zasoby, którego powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. f) Dokument wadium – nie dotyczy. g) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza zgodnie z pkt 1.7 ppkt 9 SIWZ. h) W przypadku gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokumentu zawierającego informacje, stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i umieścić je w odrębnym pliku oznaczony nazwą „tajemnica przedsiębiorstwa” oraz dołączyć go do oferty. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. Dowody powinny zostać załączone do oferty jako oddzielny plik, nazwany w sposób jednoznaczny (niebudzący wątpliwości co do zawartości informacji w pliku). Dowody muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem. i) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, , na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Zobowiązanie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, podpisane przez podmiot, który użycza zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia, na zasadach określonych w art.22a ust.4 ustawy. UWAGA: A. Ofertę wraz z załącznikami oraz JEDZ, należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego. B. Złożenie oferty, oświadczenia JEDZ lub załączników na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem ich złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (j.t. Dz. U z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). 3.3. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJACEGO (składane za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego). Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia – oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona https://zamowienia.um.warszawa.pl.
Elementy aukcji elektronicznej 3) Elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: - jedynym elementem oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto oferty za realizację przedmiotowego zamówienia (cena – 60%). Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie - Kryterium długość okresu gwarancji jakości- jest wartością stałą i nie podlegającą zmianie w toku aukcji elektronicznej. Punkty przyznane ofercie za to kryterium na etapie oceny ofert będą automatycznie dodawane do punktów przyznawanych kryteriom licytowanym w toku aukcji elektronicznej.
Informaje przebiegu aukcji 5) W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji.
Warunki do licytacji 6) Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: a) postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. b) postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji zgodnie ze wzorem określonym w rozdziale 10.2 SIWZ, z zastrzeżeniem że punktacja uwzględniać będzie również punkty przyznane danej ofercie w pozostałych kryteriach na etapie oceny ofert. c) oferta złożona przez wykonawcę przestaje wiązać, jeżeli złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji. d) Zamawiający nie przewiduje zastosowania mechanizmu dogrywek. 7) Zamawiający określa minimalne postąpienie na kwotę 1000,00 PLN.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego 8) Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: a) posiadać zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7/ Windows 8/ Windows 10; b) w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 10.0 lub nowszą z możliwością obsługi Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. c) w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy, siłą szyfrowania 128 bit; d) zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe JAVA 32 bit w wersji 1.8.0_191 lub nowszej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługująca szyfrowanie; e) posiadać dostęp do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe); f) posiadać podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę; g) posiadać zainstalowany certyfikat kwalifikowany, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie certyfikatów systemu Windows (magazynie logicznym o nazwie „Osobisty” certyfikatów systemu Windows); h) być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7); i) Wykonawca zaproszony do udziału w aukcji elektronicznej, który nie składał wcześniej oferty w postepowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie umw.ezamawiajacy.pl, zostanie wstępnie zarejestrowany w bazie wykonawców OnePlace przez Zamawiającego i otrzyma prośbę o dokończenie procesu rejestracji, skierowaną na adres e-mail osoby upoważnionej do składania ofert w toku aukcji, podany wcześniej w ofercie.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja 9) Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone. Zamawiający otworzy aukcję elektroniczną w terminie nie krótszym niż 2 dni robocze od przekazania zaproszenia. 10) Sposób zalogowania się na platformie aukcyjnej zostanie określony przez operatora platformy w późniejszym terminie. 11) Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 30
Warunki zamkniecia aukcji 13) Aukcja elektroniczna zostanie zamknięta po upływie podstawowego czasu aukcji elektronicznej, tj. 30 minut.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)