Dostawa warzyw świeżych, przetworzonych i owoców świeżych oraz warzyw i owoców mrożonych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu

Publication date 2020-11-20
End date 2020-12-03 00:00:00
Instytucja Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611570-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 153000001, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw świeżych, przetworzonych i owoców świeżych oraz warzyw i owoców mrożonych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
Część I zamówienia – sukcesywna dostawa warzyw świeżych, przetworzonych i owoców świeżych. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa Tabela nr 1 do Druku ofertowego.
Część II zamówienia – sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa Tabela nr 2 do Druku ofertowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4c5f3b28-6c5a-4e36-9c45-60fb8ec53d15
Biuletyn 611570-N-2020
Zamawiajacy nazwa Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
Regon 65018683700000
Zamawiajacy adres ulica Adama Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Przemyśl
Zamawiajacy kod pocztowy 37-700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 16 6732153, 16 6732087 ,
Zamawiajacy fax 16 6732707
Zamawiajacy email zamowienia.biosg@strazgraniczna.pl,
Adres strony url www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy przesłać w formie pisemnej pocztą, drogą kurierską lub złożyć osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34, 37- 700 Przemyśl - Kancelaria Jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa warzyw świeżych, przetworzonych i owoców świeżych oraz warzyw i owoców mrożonych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu
Numer referencyjny 39/SGMiŻ/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw świeżych, przetworzonych i owoców świeżych oraz warzyw i owoców mrożonych dla Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej w Przemyślu. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I zamówienia – sukcesywna dostawa warzyw świeżych, przetworzonych i owoców świeżych. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa Tabela nr 1 do Druku ofertowego. Część II zamówienia – sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa Tabela nr 2 do Druku ofertowego.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jednym środkiem transportu przeznaczonym do przewozu żywności spełniającym wymagania higieniczno – sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie tj. ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) UWAGA: W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jednym środkiem transportu opisanym powyżej.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Informacje dodatkowe: 1. Zgodnie z art. 22 a ustawy p.z.p. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, określonego w sekcji III.1.3. niniejszego ogłoszenia, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależenie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca w sytuacji, o której mowa w pkt. 1 musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy p.z.p. 4. Jeżeli zdolności techniczne podmiotów, o których mowa w pkt. 1, nie potwierdzą spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzić będą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b. zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne, o których mowa w pkt. 1. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, o których mowa w pkt. 1, Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy najwyżej ocenionego przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI Sekcja B „Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego” pkt. 2 lit. a SIWZ .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy p.z.p. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne dokument dla każdego ze wspólników. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio, kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o dysponowaniu środkiem transportu przeznaczonym do przewozu żywności, spełniającym wymagania higieniczno – sanitarne. Oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Wzór oświadczenia Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia dokumentów .
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego: dokument (zaświadczenie) właściwej Państwowej Inspekcji Sanitarnej, potwierdzający, że Wykonawca ze względu na charakter prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się pod stałym nadzorem Inspektora Sanitarnego, spełnia wymogi dotyczące standardów higieniczno – sanitarnych oraz ma wdrożony system bezpieczeństwa żywności HACCP zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W/w dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy p.z.p. w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy p.z.p., Wykonawca przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania postawionych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu – wzór Zobowiązania stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3. Pełnomocnictwo – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz gdy oferta lub załączniki do oferty zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej podanym zakresie: a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia w okresie obowiązywania umowy ilości poszczególnego asortymentu towaru wskazanego w załączniku do umowy, pod warunkiem nieprzekroczenia maksymalnego łącznego wynagrodzenia brutto w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, b. Zamawiający dopuszcza zmianę wartości brutto umowy określonej w § 8 ust. 1 w przypadkach: zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą z zmiany stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy, zmiany ceny brutto za jednostkę miary przedmiotu zamówienia objętego umową po okresie 3 miesięcy od daty obowiązywania umowy. Po tym terminie waloryzacja może odbywać się na podstawie pisemnego uzasadnionego wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego do wysokości wskaźnika zmiany cen usług i towarów konsumpcyjnych ogłaszanych po zakończeniu każdego kwartału w Monitorze Polskim przez Prezesa GUS. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w razie wystąpienia okoliczności związanych z COVID- 19, mogącymi mieć wpływ na należyte wykonanie umowy na zasadach i w trybie odrębnie uregulowanym w przepisach prawa. 3. Zmiany postanowień niniejszej umowy muszą być dokonane na piśmie w formie aneksu z wyłączeniem ust. 1 lit a.
IV 4 4 data 2020-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa warzyw świeżych, przetworzonych i owoców świeżych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw świeżych, przetworzonych i owoców świeżych. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa Tabela nr 1 do Druku ofertowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa Tabela nr 2 do Druku ofertowego.
  

Criterion

Kryteria czas rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)