„Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Romualda Traugutta w Mrozach od 04.01.2021 do 30.06.2021r.”

Publication date 2020-11-20
End date 2020-12-02 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa nr 1 im. Romualda Traugutta w Mrozach
Miejscowość Mrozy
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613175-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup artykułów żywnościowych i ich dostawa (sukcesywna), do Szkoły Podstawowej
nr 1 im. Romualda Traugutta w Mrozach od 04.01.2021r do 30.06.2021r.Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego.
Zamawiający dopuszcza użycie produktów równoważnych, lecz parametry podanego produktu nie mogą odbiegać od właściwości, parametrów podanych produktów w zał 4 (formularza ofertowego). W przypadku proponowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych do zawartych w dokumentach, do oferty należy załączyć zestawienie zastosowanych równoważnych produktów. Zestawienie równoważnych produktów oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi produktami w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zgodnie z przepisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca winien wykazać, że oferowane w ramach dostawy produkty równoważne spełniają określone w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia wymogi. W przypadku nie wykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ



Szczegółowy opis i zakres (wykaz ilościowy produktów żywnościowych) przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 – formularz cenowy Rozdział II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b601522b-e7ae-47d3-a267-a9744ca97f79
Biuletyn 613175-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa nr 1 im. Romualda Traugutta w Mrozach
Regon 27343600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Mrozy
Zamawiajacy kod pocztowy 05-320
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 257 574 179
Zamawiajacy fax 257 574 179
Zamawiajacy email dyrektor@spmrozy.pl
Adres strony url http://sp-mrozy.bip.net.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://sp-mrozy.bip.net.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sp-mrozy.bip.net.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - osobiście, przez posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Romualda Traugutta w Mrozach, ul. Szkolna 2 , 05-320 Mrozy
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Romualda Traugutta w Mrozach od 04.01.2021 do 30.06.2021r.”
Numer referencyjny RA.271.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zakup artykułów żywnościowych i ich dostawa (sukcesywna), do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Romualda Traugutta w Mrozach od 04.01.2021r do 30.06.2021r.Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego. Zamawiający dopuszcza użycie produktów równoważnych, lecz parametry podanego produktu nie mogą odbiegać od właściwości, parametrów podanych produktów w zał 4 (formularza ofertowego). W przypadku proponowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych do zawartych w dokumentach, do oferty należy załączyć zestawienie zastosowanych równoważnych produktów. Zestawienie równoważnych produktów oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi produktami w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zgodnie z przepisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca winien wykazać, że oferowane w ramach dostawy produkty równoważne spełniają określone w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia wymogi. W przypadku nie wykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ Szczegółowy opis i zakres (wykaz ilościowy produktów żywnościowych) przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 – formularz cenowy Rozdział II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, (składa(ją) także podmiot(ty), na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu wykonawca).
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty które należy dołączyć do oferty: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: aktualne na dzień składania ofert: -Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1; -Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2; -Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4. - Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian w zawartej umowie: Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez:  zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy,  zmianę zakresu przedmiotu Umowy  zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub  zmianę terminu/terminów określonych w umowie, a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego celu; Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2. wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób; 3. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy, polegająca na rezygnacji z określonego zakresu, o ile zmiana nie będzie miała wpływu na osiągnięcie celów zamówienia i jest uzasadniona celowością, gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy; 4. wystąpią zmiany wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); 5. nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT.
IV 4 4 data 2020-12-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze, pieczywo, wędliny, drób, nabiał, owoce, warzywa, mrożonki, jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyżej wymienionych produktów wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie z co najmniej jedno dniowym wyprzedzeniem) w terminach: Drób i wędliny – 4 razy w tygodniu w godzinach 5:30 - 6:00 wg zgłoszenia Zamawiającego Warzywa i owoce, nabiał - 3 razy w tygodniu w godzinach 5:30- 6:00 wg zgłoszenia Zamawiającego Mrożonki, różne produkty spożywcze, pieczywo, jaja – 2 razy w tygodniu w godzinach 5:30 - 6:00 wg zgłoszenia Zamawiającego .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyżej wymienionych produktów wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie z co najmniej jednio dniowym wyprzedzeniem) w terminach: – 4 razy w tygodniu, w godzinach. 5:30 - 6:00 wg zgłoszenia Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów garmażeryjnych, wg zapotrzebowania Zamawiającego (zgłoszenie nastąpi w formie faksu, maila, telefonicznie lub pisemnie z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem ) w terminach: według zamówienia, w godzinach 7:00 – 8:00 wg zgłoszenia Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)