Dostawa materiałów promocyjnych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Miejscowość Sulejówek
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614506-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży firmowej do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku.
Zamawiający podzielił zamówienie na części:
- część pierwsza – dostawa smyczy i kieszeni na karty;
- część druga – dostawa kubków i filiżanek;
- część trzecia – dostawa artykułów papierniczych;
- część czwarta – dostawa toreb laminowanych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 55faac6e-bb39-435f-a2e3-c657382053f7
Biuletyn 614506-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Regon 14177328200000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Sulejówek
Zamawiajacy kod pocztowy 05-070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 842 04 25,
Zamawiajacy fax 22 842 04 25
Zamawiajacy email przetargi@muzeumpilsudski.pl,
Adres strony url www.muzeumpilsudski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.e-bip.org.pl/muzeumpilsudski/10832
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.e-bip.org.pl/muzeumpilsudski/10832
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, a następnie przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Al. Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek (wejście do biura od ul. Paderewskiego)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Numer referencyjny ZP/MJP/31/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży firmowej do Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku. Zamawiający podzielił zamówienie na części: - część pierwsza – dostawa smyczy i kieszeni na karty; - część druga – dostawa kubków i filiżanek; - część trzecia – dostawa artykułów papierniczych; - część czwarta – dostawa toreb laminowanych.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił szczegółowych warunków.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1, Wykonawca w terminie 3 dni od przekazania informacji z otwarcia ofert przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Formularz asortymentowo – cenowy – w zakresie, w którym Wykonawca składa ofertę. UWAGA: Formularz nie podlega uzupełnieniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa smyczy i kieszeni na karty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis dostawa smyczy i kieszeni na karty
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa kubków i filiżanek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis dostawa kubków i filiżanek z logo Muzeum
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa artykułów papierniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis dostawa artykułów papierniczych- zestawów piśmienniczych i notesów
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa toreb laminowanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis dostawa toreb laminowanych
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)