| Publication date |
2020-11-23 |
| End date |
2020-12-01 00:00:00 |
| Instytucja |
Urząd Miejski w Zabłudowie |
| Miejscowość |
Zabłudów |
| Województwo |
podlaskie |
| Branża |
- Komputery osobiste,
- Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
- Meble biurowe,
- Meble i wyposażenie kuchni,
- Pomoce naukowe,
- Sprzęt kuchenny,
- Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
- Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
- Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
614400-N-2020 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
390000002, 323200002, 302133008, 438000001, 397100002, 392210007, 444100007, 395154102, 391621109, 374200008, 391300002, 391410002 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| GuidZP400 |
fa1ff8df-8f0f-4fd2-b24b-f74c91863f7f
|
| Biuletyn |
614400-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski w Zabłudowie
|
| Regon |
53102200000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zabłudów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
16-060
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
857 188 100
|
| Zamawiajacy fax |
085 7188100 w. 44
|
| Zamawiajacy email |
gospodarka@zabludow.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/menu_grne/przetargi_2/zamowienia-publiczne/przetargi__2020_rok/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/menu_grne/przetargi_2/zamowienia-publiczne/przetargi__2020_rok/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Zabłudowie, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów, Sekretariat, pokój nr 106, I piętro
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynickich
|
| Numer referencyjny |
ZP.271.22.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynickich, Krynickie 72/2, 16-060 Zabłudów.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 11 części (zadań):
Zadanie 1 - Sprzęt RTV, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie 2 - Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 6 do SIWZ. Zadanie 3 - Narzędzia warsztatowe, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 7 do SIWZ. Zadanie 4 - Sprzęt AGD, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 8 do SIWZ. Zadanie 5 - Zastawa kuchenna, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 9 do SIWZ. Zadanie 6 - Wyposażenie łazienki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 10 do SIWZ. Zadanie 7 - Rolety, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 11 do SIWZ. Zadanie 8 - Sprzęt do zajęć terapeutycznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 12 do SIWZ. Zadanie 9 - Sprzęt do ćwiczeń oraz rehabilitacyjny, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 13 do SIWZ. Zadanie 10 - Meble, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 14 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 16 do SIWZ wraz z rysunkami (załączniki nr 16.5-16.9 do SIWZ). Zadanie 11 - Meble kuchenne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 15 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 16 do SIWZ wraz z rysunkami (załączniki nr 16.1-16.4 do SIWZ).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III SIWZ oraz Załącznikach nr 5 - 16 do SIWZ (w tym 16.1-16.9) 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 – składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 Ogłoszenia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.). 2. Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt RTV
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32320000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. telewizor 50” z uchwytem - 1 szt.;
2. miniwieża - 3 szt.;
3. Telefon z funkcją centrali telefonicznej - 1 szt.;
4. Telefon bezprzewodowy - 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. ekran projekcyjny - 1 szt.;
2. projektor multimedialny - 1 szt.;
3. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 4 szt.;
4. Zestaw komputerowy z oprogramowaniem - 2 szt.;
5. tablet z oprogramowaniem dla osób z dysfunkcjami - 2 szt.;
6. Router wi-fi - 2 szt.;
7. Switch 24 portowy - 1 szt.;
8. dysk zewnętrzny - 1 szt.;
9. oprogramowanie antywirusowe - 1 szt.;
10. Oprogramowanie logopedyczne - 1 szt.;
11. oprogramowanie biurowe - 1 szt.;
12. laptop z oprogramowaniem - 3 szt.;
13. oprogramowanie do spraw kadr i płac - 1 szt.;
14. Oprogramowanie dla księgowości w jednostkach budżetowych - 1 szt.;
15. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka+ skaner+ kopiarka) - 3 szt.;
16. Drukarka - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Narzędzia warsztatowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
43800000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. wiertarka - 1 szt.;
2. Zestaw wkrętaków i wierteł - 1 zest. ;
3. Wyrzynarka - 1 szt.;
4. Wkrętarka - 1 szt.;
5. Szlifierka - 1 szt.;
6. Drobne wyposażenie warsztatu - 1 zest.;
7. Wypalarka/ lutownica - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt AGD
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. czajnik bezprzewodowy - 1 szt.;
2. dzbanek filtrujący wodę - 1 szt.;
3. robot kuchenny - 1 szt.;
4. blender - 1 szt.;
5. kuchnia mikrofalowa - 1 szt.;
6. toster - 1 szt.;
7. opiekacz - 1 szt.;
8. sokowirówka - 1 szt.;
9. wypiekacz do chleba - 1 szt.;
10. frytkownica beztłuszczowa - 1 szt.;
11. ekspres do kawy - 2 szt.;
12. suszarka stojąca do odzieży - 1 szt.;
13. żelazko - 2 szt.;
14. deska do prasowania - 2 szt.;
15. suszarka do włosów - 3 szt.;
16. maszyna do szycia - 2 szt.;
17. odkurzacz - 3 szt.;
18. maszynka do golenia - 2 szt.;
19. Prostownica do włosów - 1 szt; .
20. Lokówka - 1 szt.;
21. lodówko-zamrażarka - 2 szt.;
22. kuchnia indukcyjna z piekarnikiem elektrycznym – kuchnia indukcyjna - 2 szt., piekarnik pod zabudowę – 2 szt.;
23. okap podszafkowy - 1 szt.;
24. pralka automatyczna z funkcją suszenia - 2 szt.;
25. Czujnik dymu i czadu - 2 szt.;
26. Okap kominowy - 1 szt.;
27. Zmywarka - 1 Szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 8 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zastawa kuchenna
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39221000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. termosy do kawy/herbaty - 6 szt.;
2. zestaw garnków - 3 zest.;
3. garnek - 3 szt.;
4. zestaw patelni - 2 zest.;
5. patelnia głęboka - 1 szt.;
6. szklanki - 46 szt.;
7. szklane kubki z uchem - 46 szt.;
8. plastikowe kubki z uchem - 30 szt.;
9. kubki ceramiczne z uchwytem - 30 szt.;
10. filiżanki ze spodkiem - 12 szt.;
11. komplet obiadowy - 2 kpl.
12. sztućce - 8 kpl.
13. waza do zupy z pokrywką - 6 szt.;
14. noże kuchenne - 4 kpl.
15. chochla do zupy - 6 szt.;
16. dzbanek szklany z uchwytem - 6 szt.;
17. dzbanek z podziałką - 1 szt.;
18. miska - 4 szt.;
19. miska - 4 szt.;
20. miska - 4 szt.;
21. deska do krojenia - 6 szt.;
22. zestaw salaterek bulionówek - 30 szt.;
23. salaterka - 6 szt.;
24. zestaw do przypraw - 1 zest.;
25. pieprzniczka i solniczka - 6 szt.;
26. dozownik do serwetek - 6 szt.;
27. zestaw akcesoriów kuchennych - 2 zest.;
28. tłuczek do ziemniaków - 2 szt.;
29. cedzak do makaronu - 2 szt.;
30. wyciskarka do czosnku - 1 szt.;
31. wkłady do szuflad - 2 szt.;
32. wałek do ciasta - 2 szt.;
33. brytfanna - 3 szt.;
34. naczynie żaroodporne - 2 szt.;
35. forma do pieczenia ciasta - 3 szt.;
36. forma do pieczenia muffin - 2 szt.;
37. tortownica - 1 szt.;
38. keksówka - 3 szt.;
39. foremki do wykrawania ciastek - 3 szt.;
40. sitko kuchenne - 1 szt.;
41. obieraczka do warzyw - 3 szt.;
42. obieraczka do warzyw - 3 szt.;
43. dziadek do orzechów - 1 szt.;
44. ostrzałka do noży - 1 szt.;
45. otwieracz do puszek 2 szt.;
46. pojemnik na kawę i herbatę - 6 szt.;
47. cukiernica - 3 szt.;
48. porcjoner (gałkownica) - 3 szt.;
49. sitko do mąki/ przesiewacz 2 szt.;
50. nóż do pizzy - 1 szt.;
51. pojemniki na żywność - 2 kpl.;
52. pojemnik na produkty sypkie - 6 szt.;
53. pojemniki na produkty sypkie - 6 szt.;
54. dozownik na płyn do mycia naczyń - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 9 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie łazienki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44410000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. lustro ścienne - 1 szt.;
2. lustro - 3 szt.;
3. Kosz na śmieci - 4 szt.;
4. Szczotka do wc - 4 Szt.;
5. Pojemnik na papier - 4 Szt.;
6. Dozownik mydła - 4 Szt.;
7. Dozownik na płyn dezynfekujący - 4 Szt.;
8. Pojemnik na ręcznik papierowy - 4 Szt.;
9. Wieszaczki - 4 Szt.;
10. lustro -. 1 Szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 10 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Rolety
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik krotki opis |
1. rolety rzymskie 130 x 200 cm - 16 szt.;
2. rolety rzymskie 130 x 170 cm - 10 szt.;
3. rolety rzymskie 150 x 170 cm - 5 szt.;
4. rolety rzymskie 110 x 170 cm - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 11 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt do zajęć terapeutycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Lustro do zajęć logopedycznych - 1 szt.;
2. Dywan sensoryczny - 1 szt.;
3. Tuba plazmowa - 1 szt.;
4. Lampa RGB z efektem "wody" - 1 szt.;
5. Projektor świetlny i dźwiękowy - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 12 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt do ćwiczeń oraz rehabilitacyjny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37420000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Rower stacjonarny - 1 szt.;
2. Bieżnia - 1 szt.;
3. Orbitrek - 1 szt.;
4. Stół do masażu - 1 szt.;
5. Trenażer - 1 szt.;
6. Ławka rehabilitacyjna - 1 szt.;
7. Kabina ugul z drabiną - 1 szt.;
8. Osprzęt do kabiny ugul - 1 zest.;
9. Fotel do masażu - 2 szt.;
10. Tablica rehabilitacyjna rąk - 1 szt.;
11. taśma rehabilitacyjna - 5 szt.;
12. kijek gimnastyczny - 5 szt.;
13. piłka do ćwiczeń - 5 szt.;
14. stepper - 5 szt.;
15. dysk do ćwiczeń balansowych - 5 szt.;
16. kijki do nordic walking - 5 szt.;
17. ściskacz do rąk - 5 szt.;
18. piłka antystresowa - 5 szt.;
19. piłka fasolka - 5 szt.;
20. wałek rehabilitacyjny do masażu - 5 szt.;
21. kostka rehabilitacyjna do masażu - 5 szt.;
22. szarfa - 6 szt.;
23. woreczek gimnastyczny - 6 szt.;
24. hantle - 6 szt.;
25. hantle - 6 szt.;
26. Mata do ćwiczeń: - 16 szt.;
27. Mata gumowa - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 13 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
Meble
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Biurko na stelażu metalowym z kanałem kablowym 160x60x73 - 2 szt.;
2. Biurko na stelażu metalowym z kanałem kablowym 120x60x73 - 12 szt.;
3. Szafka 80x45x120 - 3 szt.;
4. Krzesło biurowe - 12 szt.;
5. Regał otwarty/zamknięty i biblioteczny 119x40x300 16 szt.;
6. Komoda 88x50x96 - 4 szt.;
7. Komoda 108x50x131 - 2 szt.;
8. Kredens 157x47x88 - 2 szt.;
9. Sofa 3-osobowa 98x241x68-83 - 1 szt.;
10. Fotel 71x73x73 - 12 szt.;
11. Worek do siedzenia – Sako - 4 szt.;
12. Ława 50x90x45 - 3 szt.;
13. Stół prostokątny, na stelażu metalowym, 90x180x73 - 10 szt.;
14. Krzesła z tapicerowanym siedziskiem 45x39x48-95 - 54 szt.;
15. Półka na buty 457x35x70 - 1 szt.;
16. Wieszak ścienny 400 x30 cm - 1 szt.;
17. Wieszak ścienny 142 x30 cm - 2 szt.;
18. Półka na buty z tapicerowanym siedziskiem, 142x35x36 + siedzisko - 4 szt.;
19. Regał otwarty/zamknięty 236x40x300 - 3 szt.;
20. Zabudowa meblowa 236x40x310 - 1 szt.;
21. Krzesło 58x61x84, siedzisko 49x41x46 - 40 szt.;
22. Sofa 2-osobowa 98x171x68-83 - 5 szt.;
23. Szafa 80x60x200 - 1 szt.;
24. Szafa 80x50x200 - 1 szt.;
25. Szafa na dokumenty zamykana na klucz 120x60x300 - 1 szt.;
26. Szafa na okrycie wierzchnie 120x60x230 - 1 szt.;
27. Komoda– szafka na dokumenty i akta zamykana na klucz 102x45x120 - 4 szt.;
28. Szafa na dokumenty 160x40x200 - 1 szt.;
29. Stół półowalny, rozkładany 70x140x73 - 6 szt.;
30. Stół prostokątny, rozkładany 140x140x73 - 3 szt.;
31. Metalowa szafa na dokumenty 90x50x185, zamykana na kluczyk - 1 szt.;
32. Łóżko – rama 90x205 wys.57cm - 8 szt.;
33. Materac sprężynowy 80x200x13: - 8 szt.;
34. Szafka nocna 39x41x53 - 8 szt.;
35. Szafa ubraniowa 118x55x200 - 8 szt.;
36. Kontener pod biurko zamykany na klucz. Wymiary: 56x40x58. - 7 szt.;
37. Wąska zabudowa meblowa - 2 szt.;
38. Zabudowa łazienkowa 120x35x80 - 2 szt.;
39. Szafa metalowa na akta 45x40x185 - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 14 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 16 do SIWZ wraz z rysunkami (załączniki nr 16.5-16.9 do SIWZ).
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
11
|
| Zalacznik nazwa |
Meble kuchenne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
pln
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Zestaw mebli kuchennych - 1 zest.;
2. Zestaw mebli kuchennych - 1 zest.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 15 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 16 do SIWZ wraz z rysunkami (załączniki nr 16.1-16.4 do SIWZ).
|
| | |