Sukcesywna dostawa artykułów sypkich i przetworów spożywczych

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614459-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa artykułów sypkich i przetworów spożywczych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 acec4299-c59c-46b8-be11-76f258072c3b
Biuletyn 614459-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Regon 17343300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czechosłowacka
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-459
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 355 900
Zamawiajacy fax 618 301 191
Zamawiajacy email przetargi@sapsp.edu.pl
Adres strony url https://www.sapsp.edu.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp/proceedings
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp/proceedings
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać, w formie pisemnej, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów sypkich i przetworów spożywczych
Numer referencyjny ST.2370.22.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa artykułów sypkich i przetworów spożywczych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Szczegóły dotyczące terminu realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dotyczące powyższych dokumentów znajdują się w SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia następujących dokumentów: a) Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP; dokumentem tym będzie certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju lub zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej, b) Specyfikacje wyrobu gotowego dla wszystkich asortymentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy załączyć: 1) szczegółowy formularz cenowy – wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, 3) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ, 4) W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 2 powyżej, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.600,00 złotych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach przewidzianych w ogólnych warunkach umowy stanowiących - załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w Siedzibie Zamawiającego o godz. 09:30 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 88,00
  
Kryteria Czas dostawy zamówienia interwencyjnego
Znaczenie 12,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)