| GuidZP400 |
7312dde1-d097-4cf5-a9e0-4ee2311f54cb
|
| Biuletyn |
614422-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Sąd Apelacyjny w Katowicach
|
| Regon |
35026600000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Korfantego 117/119
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
40-156
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
322 004 691
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@katowice.sa.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.katowice.sa.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://ezamowienia.ms.gov.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sąd Apelacyjny w Katowicach Al. Korfantego 117/119 40-156 Katowice
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja systemu cyfrowej rejestracji rozpraw sądowych dla pięciu sal rozpraw Sądu Apelacyjnego w Katowicach
|
| Numer referencyjny |
ZP-060-11/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu cyfrowej rejestracji rozpraw sądowych dla pięciu sal rozpraw Sądu Apelacyjnego w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30214000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
14
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany do umowy możliwe są jedynie w przypadkach określonych w art. 144 Prawa Zamówień Publicznych.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, o ile w Umowie nie ustalono inaczej.
3. Zamawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
3.1. zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami:
3.1.1. zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
3.1.2. niezmienności wynagrodzenia umownego;
3.1.3. przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego, że:
3.1.3.1. wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy;
3.1.3.2. Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn;
3.1.4. przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów przedmiotowych dla nowego urządzenia wymaganych na etapie składania ofert, o których mowa w SIWZ
3.2. zmiany części składowych zaoferowanego Urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami:
3.2.1. zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie;
3.2.2. pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego;
3.2.3. zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|