| GuidZP400 |
44d88535-4e90-44ba-8794-829748cd7bda
|
| Biuletyn |
614370-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy
|
| Regon |
66584000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Józefa Bema
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
70
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-225
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 6323215
|
| Zamawiajacy fax |
22 6327242
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@zgnwola.waw.pl
|
| Adres strony url |
https://www.zgnwola.waw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zgnwola.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zgnwola.waw.pl/zamowienia-publiczne
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy składać pod rygorem nieważności w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
UL.BEMA 70, 01-225 WARSZAWA
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| Numer referencyjny |
ZP.26.203.2020.JR
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Komputery przenośne wraz z oprogramowaniem i akcesoriami zostały opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do umowy.
Warunki oraz sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, będący integralną częścią SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
270731,71
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Data zakonczenia |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
Zgodnie z § 2 ust. 1 i 2 wzoru umowy:
1. Dostarczenie Przedmiotu Umowy nastąpi do siedziby Zamawiającego (ul. J. Bema 70, 01-225 Warszawa) w terminie do 21 grudnia 2020 r..
2. W przypadku niemożności dostarczenia Przedmiotu Umowy w terminie określonym w ust. 1, m.in. w wyniku skutków gospodarczych pandemii COVID-19 w Polsce i na świecie, o czym Wykonawca zawiadomi pisemnie lub mailowo na adres: it@zgnwola.waw.pl, Zamawiającego przed upływem tego terminu, zostanie on dostarczony najpóźniej w terminie do dnia 27.01.2021 r.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej, Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego, o wartości brutto nie mniejszej niż 25 tys. zł.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek mogą spełniać łącznie, tzn. spełnienie warunku będzie polegało na wykazaniu przez co najmniej jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
|
| Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu;
b) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
|
| Zakresie warunkow udzialu |
zamawiający żąda:
a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
3000.00 pln
|
| Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
1
|
| Przewiduje udzielenie zaliczek |
Szczegółowe informacje dotyczące zaliczek zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do s.i.w.z.
|
| Aukcja elektroniczna |
1
|
| Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
http://zamowienia.um.warszawa.pl
|
| Elementy aukcji elektronicznej |
Cena brutto oferty będzie jedynym
kryterium oceny ofert, które będzie licytowane w toku aukcji elektronicznej
|
| Informaje udostepnione wykonawcom |
Klasyfikacja złożonych postąpień jest przekazywana Wykonawcom na bieżąco: 1. Cena prowadząca, cena
oferty własnej, punktacja i miejsce w rankingu. 2. Informacja o zamknięciu aukcji.
|
| Informaje przebiegu aukcji |
Zamawiający zastosuje aukcję elektroniczną na zasadach określonych w
art. 91a – 91e ustawy – Prawo Zamówień Publicznych, która będzie prowadzona na stronie internetowej
http://aukcje.um.warszawa.pl W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie
internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają
kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie ze wzorem określonym dla etapu I
w punkcie XX.6 lit. a) s.i.w.z.
|
| Warunki do licytacji |
minimalna wysokość postąpienia będzie wynosić od 0,5% do 1% wartości
ceny uznanej za najkorzystniejszą w I etapie oceny ofert (patrz pkt XX.6 s.i.w.z.); ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla
każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej; od momentu
otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamknięcia każdy Wykonawca może złożyć dowolną liczbę postąpień; w
przypadku gdy awaria systemu teleinformatycznego spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, zamawiający wyznacza
termin kontynuowania aukcji elektronicznej na następny po usunięciu awarii dzień roboczy, z uwzględnieniem stanu ofert po
ostatnim zatwierdzonym postąpieniu.
|
| Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym
weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące
wymagania: - posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows
8/Windows 10 bądź nowszy), - być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej
1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), - posiadać zainstalowaną
przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla
Firefox, - posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
|
| Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Zamawiający zaprosi drogą
elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu
Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej za pomocą danych
uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, zaproszonym do udziału w aukcji
elektronicznej.
|
| IV aukcja jednoetapowa |
1
|
| IV aukcja jednoetapowa czas |
15 minut
|
| Warunki zamkniecia aukcji |
Zamawiający, zamyka aukcję, gdy w podstawowym czasie 15 minut nie zostanie złożone żadne postąpienie lub, gdy w
ciągu 3 minut od złożenia postąpienia przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożone inne postąpienie, jednakże nie
wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia aukcji. Zamawiający po zamknięciu aukcji wybiera najkorzystniejszą ofertę
w oparciu o kryteria oceny ofert wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu, z uwzględnieniem wyników aukcji
elektronicznej. W przypadku, gdy po przeprowadzeniu aukcji nie ulegnie zmianie cena najkorzystniejszej oferty, wiążąca
jest ocena dokonana przed wysłaniem przez Zamawiającego zaproszeń do udziału w aukcji elektronicznej. Jeżeli w wyniku
przeprowadzenia aukcji elektronicznej zostanie wybrana oferta z niższą ceną, niż uznana za najkorzystniejszą w I etapie
oceny ofert (patrz pkt XX.6 s.i.w.z.), zwycięzca zobowiązany będzie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego,
przedstawić ponownie wypełniony formularz ofertowy, uwzględniający wynik aukcji.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
- terminu realizacji przedmiotu Umowy, w razie gdy Wykonawca wykaże, że z przyczyn o obiektywnym charakterze nieleżących po jego (Wykonawcy) stronie dochowanie umownych postanowień w tej materii nie jest możliwe. Zmiana Umowy w tym trybie dopuszczalna jest jednokrotnie, zaś każda kolejna możliwa jest tylko wyjątkowo w razie wystąpienia siły wyższej, w szczególności gdy stan epidemii uniemożliwia lub znacząco utrudnia realizację zamówienia. Zmiana terminu dokonana zostanie w dniach, przy czym w trybie wskazanym w zdaniu pierwszym nie przekroczy 30 dni, zaś łącznie 60 dni;
- możliwości zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Na podstawie art. 93 ust 1a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że może unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na jego sfinansowanie nie zostaną mu przyznane.
------------- Klauzula informacyjna
„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem danych osobowych jest Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy z siedzibą w Warszawie przy ul. J. Bema 70, 01-225 Warszawa, +48 22 49 58 100, faks +48 22 49 58 457.
Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować pod następującym adresem e-mail: iod@zgnwola.waw.pl, albo za pośrednictwem poczty skierowanej na adres Administratora (z dopiskiem: Inspektor Ochrony Danych).
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”, jak również podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną oraz inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem mogą przetwarzać powierzone przez Administratora dane.
Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przepisami obowiązującego prawa, w szczególności dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Osobie, której dane dotyczą przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych*;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* W przypadku, gdy wykonanie obowiązków związanych z realizacją prawa dostępu do danych wymagałoby niewspółmiernego wysiłku, Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.
** Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.”
---------------- Polityka antykorupcyjna
Zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta m.st. Warszawy nr 861/2019 z dnia 22 maja 2019 r. w sprawie wprowadzenia Polityki antykorupcyjnej m.st. Warszawy, Wykonawcy oraz osoby/podmioty współpracujące z Zakładem Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy:
• powinni przestrzegać Polityki antykorupcyjnej m.st. Warszawy;
• współpracują w zakresie zwalczania nadużyć, w tym korupcji poprzez zgłaszanie niepożądanych zjawisk i incydentów.
|