Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 11 w Piasecznie.

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Miejscowość Piaseczno
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614333-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa na potrzeby Przedszkola nr 11:
1. Dotyczy części 1- Mięso i drób oraz wyroby z mięsa i drobiu
2. Dotyczy części 2 - Nabiał, jaja oraz inne artykuły spożywcze
3. Dotyczy części 3 – Owoce i warzywa
4. Dotyczy części 4 - Warzywa i owoce mrożone oraz ryby
5. Dotyczy części 5 – Pieczywo i wyroby cukiernicze
6. Dotyczy części 6 – Wyroby garmażeryjne. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1 oraz opisie przedmiotu zamówienia w załączniku A. Przewidywana liczba osób objętych posiłkami – 150 (posiłki wydawane są cztery razy dziennie – I śniadanie, II śniadanie, obiad i podwieczorek).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ab01f76e-1443-4e12-8f04-8534244abcae
Biuletyn 614333-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
Regon 15891289000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Piaseczno
Zamawiajacy kod pocztowy 05-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 70 17 654, 70 17 655
Zamawiajacy fax 022 70 17 692
Zamawiajacy email rzp@piaseczno.eu
Adres strony url www.piaseczno.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaseczno.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert. Kopertę należy oznakować w następujący sposób: - nazwa i adres Wykonawcy - nazwa i adres Zamawiającego - nazwa postępowania -„nie otwierać do dnia ……”
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres UMiG Piaseczno, ul. Kościuszki 5, Kancelaria Urzędu na parterze.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 11 w Piasecznie.
Numer referencyjny Spr. 131/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci 2
Okreslenie przedmiotu Dostawa na potrzeby Przedszkola nr 11: 1. Dotyczy części 1- Mięso i drób oraz wyroby z mięsa i drobiu 2. Dotyczy części 2 - Nabiał, jaja oraz inne artykuły spożywcze 3. Dotyczy części 3 – Owoce i warzywa 4. Dotyczy części 4 - Warzywa i owoce mrożone oraz ryby 5. Dotyczy części 5 – Pieczywo i wyroby cukiernicze 6. Dotyczy części 6 – Wyroby garmażeryjne. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1 oraz opisie przedmiotu zamówienia w załączniku A. Przewidywana liczba osób objętych posiłkami – 150 (posiłki wydawane są cztery razy dziennie – I śniadanie, II śniadanie, obiad i podwieczorek).
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji: Szacowany termin realizacji od 01.01.2021 do 31.12.2021
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał dostawy określone w pkt Część Va 1.5.a)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda: 1. Oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. V a ust. 1 pkt 5; 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ; 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w oparciu o art. 22a ustawy Pzp w celu zbadania, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, składa dokumenty dotyczące tego podmiotu, zgodnie z tiretem drugim – na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z Cz. Va ust. 1 pkt 5; 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zamiast dokumentu, o którym mowa w tirecie drugim składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda: - przedstawienia co najmniej jednej dostawy na każdą część z osobna wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, potwierdzonej referencją bądź innym dokumentem o przedmiocie i wartości jak poniżej: ZAMÓWIENIE PODZIELONO NA SZEŚĆ CZĘŚCI - ZADAŃ: Zadanie 1. Dostawa mięsa o wartości min. 30.000,00 zł Zadanie 2. Dostawa art. spożywczych o wartości min. 75.000,00 zł Zadanie 3. Dostawa warzyw , owoców, o wartości min. 50.000,00 zł Zadanie 4. Dostawa mrożonych warzyw, owoców i ryb o wartości min. 25.000,00 zł Zadanie 5. Dostawa pieczywa o wartości min. 15.000,00 zł Zadanie 6. Dostawa wyrobów garmażeryjnych o wartości min. 8.000,00 zł Powyższy wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane; oraz z załączeniem dowodów określających, że czy te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) przedstawią formularz - wypełnione szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej z części osobno. 7) w przypadku złożenia oferty na część 5 lub / i 6 należy złożyć kopie kart produktów lub innych równoważnych dokumentów w których zawarte będą informacje dotyczące składu i ewentualnie wartości odżywczej produktów wyszczególnionych w zestawieniach ilościowych dla tych części.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 400 zł (czterysta złotych) II część, wysokość wadium wynosi 1000 zł (jeden tysiąc złotych) III część, wysokość wadium wynosi 700 zł (siedemset złotych) IV część, wysokość wadium wynosi 400 zł (czterysta złotych) V część, wysokość wadium wynosi 200 zł (dwieście złotych) VI część, wysokość wadium wynosi 100 zł ( sto złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności wprowadzanie takich zmian i postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian: 1)ustawowej stawki podatku VAT; 2)zmian ilościowych w ramach asortymentu określonego w załączniku do niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny, nie budzący żadnych wątpliwości, podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w niezbędnym zakresie.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1. Dostawa mięsa i drobiu i jego przetworów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji: Szacowany termin realizacji od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa, wyrobów z mięsa i drobiu w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 10,5 miesiąca. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych oraz być zgodne z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Wykonawca dostarczy produkt świeży, I klasy: a. Mięso – młode sztuki b. Drób – z chowu wolnego, świeży w pojemnikach , pozbawiony resztek pierza, skóry, nieuszkodzony. c. Wędliny świeże, pakowane jednostkowo, zawierające wykaz składników, wraz z wykazem zawartych w nich składników alergennych, oznakowane informacją o wartości odżywczej w 100g produktu z uwzględnieniem: - wartości energetycznej w kJ i kcal - zawartości tłuszczu w g - zawartości węglowodanów w g, w tym cukrów - zawartość białka w g - zawartość soli w g
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2. Dostawa nabiału, jaj i innych art. spożywczych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji: Szacowany termin realizacji od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału, jaj oraz innych artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 10,5 miesiąca. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych oraz być zgodne z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Wykonawca dostarczy produkt świeży, I klasy, którego termin przydatności do spożycię będzie nie krótszy, niż 7 dni od dnia dostawy. a. Nabiał b. jaja dezynfekowane kurze i jaja przepiórcze c. inne artykuły spożywcze
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3. Dostawa warzyw i owoców.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji: Szacowany termin realizacji od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców oraz ich przetworów w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 10,5 miesiąca. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, być zgodne z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Wykonawca dostarczy produkt świeży, I klasy, owoce średnie i duże odmian deserowych i mający odpowiedni termin przydatności do spożycia: a. Owoce i warzywa b kiszonki
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4. Dostawa mrożonych warzyw, owoców i ryb.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji: Szacowany termin realizacji od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb, warzyw i owoców mrożonych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 10,5 miesiąca. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, być zgodne z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Wykonawca dostarczy produkt świeży, I klasy i mający odpowiedni termin przydatności do spożycia: a. Ryby mrożone b. Owoce i warzywa mrożone
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie 5. Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji: Szacowany termin realizacji od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 10,5 miesiąca. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych oraz być zgodne z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Wykonawca dostarczy produkt świeży, I klasy i mający odpowiedni termin przydatności do spożycia: a. pieczywo b. wyroby cukiernicze
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie 6. Dostawa wyrobów garmażeryjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji: Szacowany termin realizacji od 01.01.2021 do 31.12.2021
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów garmażeryjnych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 10,5 miesiąca. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych oraz być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Wykonawca dostarczy produkt świeży, I klasy i mający odpowiedni termin przydatności do spożycia: a. Produkty garmażeryjne - (produkty gotowe) Produkty garmażeryjne , pakowane jednostkowo, zwierające wykaz składników, wraz z zwykazem zawartych w nich składników alergennych, oznakowane informacją o wartości odżywczej w 100g produktu z uwzględnieniem: - wartości energetycznej w kJ i kcal - zawartości tłuszczu w g, w tym nasyconych kwasów tłuszczowych - zawartości węglowodanów w g, w tym cukrów - zawartości białka w g - zawartości soli w g
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)