Sukcesywny zakup oprogramowania i licencji Microsoft

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Opolski
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610193-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: "Sukcesywny zakup oprogramowania i licencji Microsoft", w podziale na części:
CZĘŚĆ NR 1: Sukcesywny zakup oprogramowania i licencji wchodzących w skład programu licencjonowania Microsoft Products and Services Agreement (MPSA):
a. z licencjami typu „on-promise”,
b. z licencjami typu „cloud”;
CZĘŚĆ NR 2: Sukcesywny zakup oprogramowania i licencji wchodzących w skład programu licencjonowania Cloud Solution Provider (CSP) for Academic.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 accf9f2b-d0a6-408a-99e2-8cebd0cc1f62
Biuletyn 610193-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Opolski
Regon 13820000000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Kopernika
Zamawiajacy adres numer domu 11 A
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 5 415977
Zamawiajacy fax 775 415 930
Zamawiajacy email zamowienia@uni.opole.pl
Adres strony url www.zamowienia.uni.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Nazwy i numery identyfikacyjne projektów zawarto szczegółowo w SIWZ - pkt. 3.7
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1520
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1520
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Opolski, Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego, ul. Oleska 48, 45-052 Opole, pokój nr 26-27
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywny zakup oprogramowania i licencji Microsoft
Numer referencyjny D/43/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: "Sukcesywny zakup oprogramowania i licencji Microsoft", w podziale na części: CZĘŚĆ NR 1: Sukcesywny zakup oprogramowania i licencji wchodzących w skład programu licencjonowania Microsoft Products and Services Agreement (MPSA): a. z licencjami typu „on-promise”, b. z licencjami typu „cloud”; CZĘŚĆ NR 2: Sukcesywny zakup oprogramowania i licencji wchodzących w skład programu licencjonowania Cloud Solution Provider (CSP) for Academic.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 80200,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez dwanaście [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 05.12.2020. 2. Zamawiający zastrzega, że umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania wynagrodzenia Wykonawcy, to jest kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a po upływie terminu wskazanego w pkt. 4.1 SIWZ lub w momencie wypłaty całości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 4.1 SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia polega na sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu licencji, określonych w Liście produktów, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 4.1 SIWZ (dalej jako Zamówienia). 4. Realizacja Zamówienia nastąpi do siedmiu [ 7 ] dni roboczych, od zgłoszenia każdego Zamówienia przez Zamawiającego przez cały okres, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ. Przekazanie Zamówienia Wykonawcy nastąpi za pośrednictwem poczty e-mail lub faksem. 5. Każde jednostkowe Zamówienie zostanie zrealizowane przez Wykonawcę poprzez udostępnienie w koncie zakupowym Zamawiającego zamawianej liczby określonych licencji. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o konkretnym dniu i godzinie realizacji Zamówienia. 6. Termin realizacji każdego Zamówienia wskazany w pkt. 4.4 SIWZ jest terminem maksymalnym na realizację Zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin realizacji Zamówienia. 7. Za datę rozpoczęcia realizacji Zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy od dnia przesłania Zamówienia do Wykonawcy przez pracownika Zamawiającego. 8. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od siódmej [7:00] do piętnastej [15:00] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 9. Zamówienie będzie realizowane w dni robocze.
Okreslenie warunkow nie określono
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie określono
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow nie określono
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty: - Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). - Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3 ogłoszenia (załącznik nr 2 do SIWZ). - Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). - Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert,tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem, który Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmiany umowy opisuje szczegółowo § 7 umowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 1. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy, w sytuacji wystąpienia nadzwyczajnych zdarzeń zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od Stron, których skutkom normalnie istniejącymi środkami nie da się zapobiec (siła wyższa), o ile wpływają one na wykonanie przedmiotu umowy, Strony mogą dokonać zmian zapisów umowy w sposób przewidziany w niniejszym paragrafie. Przez siłę wyższą Strony rozumieją w szczególności zdarzenia takie jak: kataklizmy lub analogiczne zdarzenia wywołane przez siły naturalne, wojnę, strajki, ataki terrorystyczne, zdarzenia medyczne i epidemiologiczne, inne zdarzenia losowe, akty władzy państwowej, akty organów unijnych, jak również działania producentów urządzeń i ich części zamiennych, które uniemożliwiają należyte wykonanie umowy i są niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, których Strony, działając z należytą starannością, nie mogły przewidzieć. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 3. Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej w terminie 14 dni od dnia powzięcia informacji o ich wystąpieniu i zakresie oddziaływania na realizację umowy, pod rygorem utraty uprawnienia do powoływania się na te okoliczności. 4. W terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji dotyczącej okoliczności, o których mowa w ust. 1 powyżej, Strona otrzymująca przekazuje drugiej Stronie swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem. 5. Zmiana umowy może nastąpić poprzez: a) zmianę terminu wykonywania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części, lub/i b) zmianę sposobu wykonywania umowy, lub/i c) zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającej jej zmianę wynagrodzenia wykonawcy - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 6. W oparciu o zapisy niniejszego paragrafu Strony mogą wprowadzać zmiany w umowie wielokrotnie. 7. Zamawiający decyduje o wpływie okoliczności, o których mowa w ust. 1, na należytą realizację umowy, tym samym fakt, że Strona zgłasza zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust. 1, nie obliguje żadnej ze Stron do wyrażenia zgody na zmianę zapisów umowy i nie będzie traktowane jako automatyczna zmiana zapisów umowy. 8. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy. 9. Strony, w uprzednim uzgodnieniu, dokonają zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 10. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 Pzp zmiany: 1) formalno-organizacyjne Zamawiającego i Wykonawcy, 2) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 3) danych teleadresowych, 4) osób wskazanych w umowie jako przedstawiciele stron umowy, odpowiedzialnych za jej realizację.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/ . 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/43/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. 7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiadają Państwo: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywny zakup oprogramowania i licencji wchodzących w skład programu licencjonowania Microsoft Products and Services Agreement (MPSA)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 60600,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez dwanaście [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 05.12.2020. 2. Zamawiający zastrzega, że umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania wynagrodzenia Wykonawcy, to jest kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a po upływie terminu wskazanego w pkt. 4.1 SIWZ lub w momencie wypłaty całości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 4.1 SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia polega na sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu licencji, określonych w Liście produktów, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 4.1 SIWZ (dalej jako Zamówienia). 4. Realizacja Zamówienia nastąpi do siedmiu [ 7 ] dni roboczych, od zgłoszenia każdego Zamówienia przez Zamawiającego przez cały okres, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ. Przekazanie Zamówienia Wykonawcy nastąpi za pośrednictwem poczty e-mail lub faksem. 5. Każde jednostkowe Zamówienie zostanie zrealizowane przez Wykonawcę poprzez udostępnienie w koncie zakupowym Zamawiającego zamawianej liczby określonych licencji. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o konkretnym dniu i godzinie realizacji Zamówienia. 6. Termin realizacji każdego Zamówienia wskazany w pkt. 4.4 SIWZ jest terminem maksymalnym na realizację Zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin realizacji Zamówienia. 7. Za datę rozpoczęcia realizacji Zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy od dnia przesłania Zamówienia do Wykonawcy przez pracownika Zamawiającego. 8. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od siódmej [7:00] do piętnastej [15:00] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 9. Zamówienie będzie realizowane w dni robocze.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ NR 1: Sukcesywny zakup oprogramowania i licencji wchodzących w skład programu licencjonowania Microsoft Products and Services Agreement (MPSA): a. z licencjami typu „on-promise”, b. z licencjami typu „cloud”
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywny zakup oprogramowania i licencji wchodzących w skład programu licencjonowania Cloud Solution Provider (CSP) for Academic
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19600,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie przez dwanaście [ 12 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 05.12.2020. 2. Zamawiający zastrzega, że umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania wynagrodzenia Wykonawcy, to jest kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a po upływie terminu wskazanego w pkt. 4.1 SIWZ lub w momencie wypłaty całości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie, mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 4.1 SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia polega na sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu licencji, określonych w Liście produktów, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego, składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 4.1 SIWZ (dalej jako Zamówienia). 4. Realizacja Zamówienia nastąpi do siedmiu [ 7 ] dni roboczych, od zgłoszenia każdego Zamówienia przez Zamawiającego przez cały okres, o którym mowa w pkt. 4.1. SIWZ. Przekazanie Zamówienia Wykonawcy nastąpi za pośrednictwem poczty e-mail lub faksem. 5. Każde jednostkowe Zamówienie zostanie zrealizowane przez Wykonawcę poprzez udostępnienie w koncie zakupowym Zamawiającego zamawianej liczby określonych licencji. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o konkretnym dniu i godzinie realizacji Zamówienia. 6. Termin realizacji każdego Zamówienia wskazany w pkt. 4.4 SIWZ jest terminem maksymalnym na realizację Zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy termin realizacji Zamówienia. 7. Za datę rozpoczęcia realizacji Zamówienia przyjmuje się pierwszy dzień roboczy od dnia przesłania Zamówienia do Wykonawcy przez pracownika Zamawiającego. 8. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od siódmej [7:00] do piętnastej [15:00] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 9. Zamówienie będzie realizowane w dni robocze.
Zalacznik krotki opis CZĘŚĆ NR 2: Sukcesywny zakup oprogramowania i licencji wchodzących w skład programu licencjonowania Cloud Solution Provider (CSP) for Academic
  

Criterion

Kryteria Czas realizacji zamówienia cząstkowego
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)