Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie wraz z usługą odbioru i złomowania tablic w roku 2021

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-02 00:00:00
Instytucja Powiat Dzierżoniowski
Miejscowość Dzierżoniów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613182-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie wraz z usługą odbioru i złomowania tablic w roku 2021.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do siwz, który będzie również załącznikiem do umowy.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: budynek Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie, Rynek 27 – Wydział Komunikacji i Transportu.
4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 2 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ed35ac2c-f4ed-4c32-82b8-aaad9bdb62c3
Biuletyn 613182-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Dzierżoniowski
Regon 89071781700000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Dzierżoniów
Zamawiajacy kod pocztowy 58-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 831 67 89
Zamawiajacy fax 74 832 18 60
Zamawiajacy email starostwo@pow.dzierzoniow.pl
Adres strony url http://bip.pow.dzierzoniow.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pow.dzierzoniow.pl/przetargi/szukaj?keyword=&order=&contracting=Powiat+Dzier%C5%BConiowski&kind_id=-1&procedure_id=-1&value_id=-1&year=&dateFrom=&dateTo=&status=
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pow.dzierzoniow.pl/przetargi/szukaj?keyword=&order=&contracting=Powiat+Dzier%C5%BConiowski&kind_id=-1&procedure_id=-1&value_id=-1&year=&dateFrom=&dateTo=&status=
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Dzierżoniowie, Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie wraz z usługą odbioru i złomowania tablic w roku 2021
Numer referencyjny OR.272.30.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie wraz z usługą odbioru i złomowania tablic w roku 2021. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do siwz, który będzie również załącznikiem do umowy. 3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: budynek Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie, Rynek 27 – Wydział Komunikacji i Transportu. 4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 2 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: od 4 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. lub do wykorzystania maksymalnej wartości umowy brutto.
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie marszałka województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać każdy z wykonawców.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy, wynikające z odrębnych umów, obejmujące sprzedaż i dostawę tablic rejestracyjnych o wartości brutto co najmniej 90 000 zł (wartość dotyczy każdej z umów). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców spełni ten warunek. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innego podmiotu w zakresie doświadczenia, w rozumieniu art. 22a ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli podmiot ten wykaże, że prawidłowo zrealizował dostawy w wymaganym zakresie. Podmiot, który zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy swoje zasoby w zakresie doświadczenia, jest zobowiązany bezpośrednio uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako Podwykonawca (w przypadku uzyskania zamówienia przez Wykonawcę).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) aktualnego zezwolenia marszałka województwa na działalność gospodarczą w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych - art. 75a ustawy z 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym – w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, 2) wykazu wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane (formularz nr 4 do siwz + referencje), a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył: 1) prawidłowo wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 1 do siwz wraz z dołączonym odpowiednio uzupełnionym załącznikiem nr 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia np. poprzez odpowiednie wskazanie w formularzu nr 1 do siwz; Wykonawca będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach tych danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu – formularz nr 2 do siwz oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania – formularz nr 3 do siwz. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (np. wg wzoru formularza nr 6 do siwz), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą należącym do tej samej grupy kapitałowej nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z tych Wykonawców. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego – wzór pełnomocnictwa stanowi formularz nr 5 do siwz. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę – Pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 3000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
IV 4 4 data 2020-12-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)