Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 w Woli

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-07 00:00:00
Instytucja Gminne Przedszkole Publiczne nr 3
Miejscowość Wola
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614028-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka mieszczącej się przy ulicy Górniczej 47 B, 43-225 Wola w okresie
od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części od nr 1 do nr 7. Część 1 - Mięso i produkty mięsne; część 2 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część 3 - Produkty mleczarskie, Część 4 - Różne produkty spożywcze; Część 5 - Warzywa i owoce świeże oraz suszone, jaja, za wyjątkiem ziemniaków, Część 6 - Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone, Część 7 - Ziemniaki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b11545cd-7dc2-4998-b4af-a14f2bfdf60b
Biuletyn 614028-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gminne Przedszkole Publiczne nr 3
Regon 27151240200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Górnicza
Zamawiajacy miejscowosc Wola
Zamawiajacy kod pocztowy 43-225
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 211 96 22
Zamawiajacy email gpp3wolakubus@wp.pl
Adres strony url https://kubusioweprzedszkole.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kubusioweprzedszkole.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kubusioweprzedszkole.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Górnicza 47 B, 43-225 Wola
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 w Woli
Numer referencyjny GPP3.262.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka mieszczącej się przy ulicy Górniczej 47 B, 43-225 Wola w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części od nr 1 do nr 7. Część 1 - Mięso i produkty mięsne; część 2 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, Część 3 - Produkty mleczarskie, Część 4 - Różne produkty spożywcze; Część 5 - Warzywa i owoce świeże oraz suszone, jaja, za wyjątkiem ziemniaków, Część 6 - Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone, Część 7 - Ziemniaki
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) Wszyscy pracownicy Wykonawcy mający bezpośredni kontakt z dostarczaną na rzecz Zamawiającego żywnością posiadają aktualne określone przepisami o chorobach zakaźnych i zakażeniach orzeczenia lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy przy wykonywaniu, których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, aby dostawy realizowane były zgodnie z właściwymi przepisami prawa. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust.1 Ustawy PZP
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza udzielenie dodatkowego zamówienia na usługę dostawy większej ilości artykułów spożywczych w związku ze: a)zwiększeniem liczby dzieci korzystających ze stołówki szkolnej; b)koniecznością zapewnienia innych posiłków dziecku wynikających z zaleceń lekarza pediatry ze względu na stan zdrowia dziecka. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie niepowodujące zwiększenia wartości zamówienia polegające na: a) zmianie sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; b)zmianie asortymentu określonego w załącznikach do umowy w zależności od potrzeb Zamawiającego; c)możliwości dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie niepowodujące zwiększenia wartości zamówienia w przypadku: a)wzrostu średniej ceny rynkowej dostarczanych towarów w ramach jednej części o ponad 50% w stosunku do treści oferty; b)zmiany stawki VAT wartości netto z oferty Wykonawcy pozostaną bez zmian, a nowa kwota ceny brutto Wykonawcy zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. Wszelkie zmiany do umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, wyłącznie na zasadach określonych w art.144 Ustawy Pzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w przypadku ograniczenia ilości żywionych dzieci. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne. Zmiana ta nie wymaga zmiany umowy.
IV 4 4 data 2020-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mięso i produkty mięsne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Różne produkty spożywcze
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Warzywa i owoce świeże oraz suszone, jaja za wyjątkiem ziemniaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Warzywa i owoce świeże oraz suszone, jaja za wyjątkiem ziemniaków
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Ziemniaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Ziemniaki
  

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 0,60
  
Kryteria czas realizacji zamówienia uzupełniającego złożonego w dniu dostawy
Znaczenie 0,40
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)