Dostawa produktów spożywczych w podziale na 7 zadań

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-24 00:00:00
Instytucja Publiczne Przedszkole "WESOŁY SMYK" w Opatówku
Miejscowość Opatówek
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614118-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151000009, 155000003, 153000001, 158100009, 153311709
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia podzielonym na 7 zadań jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych/żywnościowych, których asortyment i ilości określone są w formularzu cenowym. Koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: koszty opakowania, przesłania, załadunku, rozładunku w miejsce wskazane przez Zamawiającego określone prawem podatki, opłaty celne, graniczne itp. oraz ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów lub produktów w ramach maksymalnej kwoty wartości umowy na każde zadanie. Zmiany te nie mogą przekroczyć 50% ilości danego asortymentu określonego w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie w ramach prawa opcji możliwość zrealizowania zamówienia w mniejszych ilościach niż zostały przewidziane w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji wartości umowy nie może ulec zmniejszeniu o więcej niż 30% z zastrzeżeniem zapisów umowy. Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części:
a) Zadanie nr 1 Dostawa mięsa,
b) Zadanie nr 2 Dostawa wędlin,
c) Zadanie nr 3 Dostawa mleka i produktów mlecznych,
d) Zadanie nr 4 Dostawa różnych artykułów spożywczych,
e) Zadanie nr 5 Dostawa świeżych warzyw i owoców,
f) Zadanie nr 6 Dostawa pieczywa,
g) Zadanie nr 7 Dostawa mrożonych ryb i innych mrożonek.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 01435c6b-875c-4bd4-8db7-382dce232568
Biuletyn 614118-N-2020
Zamawiajacy nazwa Publiczne Przedszkole "WESOŁY SMYK" w Opatówku
Regon 25147723510000
Zamawiajacy adres ulica Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Opatówek
Zamawiajacy kod pocztowy 62-860
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 62 761 80 06,
Zamawiajacy fax 62 76 180 33
Zamawiajacy email ppopatowek@op.pl,
Adres strony url www:ppopatowek.szkolnastrona.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www:ppopatowek.szkolnastrona.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny składanie oferty odbywa się za posrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe(t.j.Dz.U.z 2018 roku poz. 2188 z późn.zm.),osobiście lub za posrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Szkolna 9, 62-860 Opatówek
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów spożywczych w podziale na 7 zadań
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia podzielonym na 7 zadań jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych/żywnościowych, których asortyment i ilości określone są w formularzu cenowym. Koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: koszty opakowania, przesłania, załadunku, rozładunku w miejsce wskazane przez Zamawiającego określone prawem podatki, opłaty celne, graniczne itp. oraz ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych poszczególnych towarów lub produktów w ramach maksymalnej kwoty wartości umowy na każde zadanie. Zmiany te nie mogą przekroczyć 50% ilości danego asortymentu określonego w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie w ramach prawa opcji możliwość zrealizowania zamówienia w mniejszych ilościach niż zostały przewidziane w formularzu ofertowym. Zamawiający zastrzega, że w ramach prawa opcji wartości umowy nie może ulec zmniejszeniu o więcej niż 30% z zastrzeżeniem zapisów umowy. Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części: a) Zadanie nr 1 Dostawa mięsa, b) Zadanie nr 2 Dostawa wędlin, c) Zadanie nr 3 Dostawa mleka i produktów mlecznych, d) Zadanie nr 4 Dostawa różnych artykułów spożywczych, e) Zadanie nr 5 Dostawa świeżych warzyw i owoców, f) Zadanie nr 6 Dostawa pieczywa, g) Zadanie nr 7 Dostawa mrożonych ryb i innych mrożonek.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W powyższym zakresie Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dokumentów
Zakresie warunkow udzialu W powyższym zakresie Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dokumentów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W powyższym zakresie Zamawiający nie żąda złożenia żadnych dokumentów
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 tekst jednolity z późn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu - wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 roku poz. 369 tekst jednolity z późn. zm.) z innymi wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu lub wykażą że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy wymagają obustronnie podpisanego aneksu, przy czym niedopuszczalne są istotne zmiany oraz wprowadzanie nowych postanowień umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian które przewidziano w ogłoszeniu lub SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie, którego zawarto niniejszą umowę. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy są dopuszczalne, poza innymi przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych w następującym zakresie: a) dopuszcza się zmiany w rodzaju poszczególnych towarów określonych w załączniku nr 2 do umowy, przy zachowaniu następujących warunków: • zmiana wynika ze zmian konfekcjonowania dostarczanych towarów przez producenta, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, • oferowane towary wycofano ze sprzedaży lub zakończył się na nie „sezon” (dla dostaw sezonowych), a proponowane zamienniki mają cechy nie gorsze niż poprzednie, b) zmiana nie powoduje przekroczenia maksymalnej wartości umowy. c) dopuszcza się zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy oraz adresów kontaktowych e-mail. 3. Poza przypadkami określonymi wyżej, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: • o charakterze niezależnym od stron, • którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, • którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ. 4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z wyjątkiem numeru rachunku bankowego Wykonawcy oraz adresów kontaktowych e-mail. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji przez Zamawiającego z części zamówienia, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość niewykonanych dostaw 7. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, po wcześniejszym wyrażeniu zgody przez Zamawiającego odnośnie zmiany wielkości opakowania. 8. W przypadku, kiedy w powszechnej ofercie Wykonawcy ceny produktów spożywczych ustalane będą poniżej cen z niniejszej umowy (np. ceny promocyjne, rabaty na wybrane produkty) Wykonawca dla danego asortymentu zobowiązany jest ustalić cenę niższą przez okres obowiązywania u niego cen niższych, niż wynikające z niniejszej umowy. Zmiany takie nie wymagają formy aneksu i obowiązują przez okres wskazany w ofercie promocyjnej. Zmiana ceny produktów spożywczych nie jest wymagana, jeśli oferowana cena jest niższa od urzędowej. 9. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w sytuacjach: a) zmian stawek opłat publicznoprawnych (w tym opłat celnych) wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz; b) jeżeli w czasie obowiązywania umowy średnia cena rynkowa towaru ulegnie obniżeniu co najmniej o 15% w stosunku do ceny bieżącej. c) za zgodą zamawiającego dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS. Za zgodą zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy cena jednostkowa może być waloryzowana nie częściej niż 2 razy w roku w okresie obowiązywania umowy do wysokości wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na stronie internetowej www.stat.gov.pl. 10. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, jeśli ma go zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy. Ponadto nowy wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający fakt zastąpienia dotychczasowego wykonawcę. 11. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia netto/brutto, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmian na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy lub informacje, z których wynikają w/w zmiany. Zmiana wynagrodzenia netto/brutto, o których mowa w niniejszym paragrafie następują po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-12-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 Dostawa mięsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021r. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2 Dostawa wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021r. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 Dostawa mleka i produktów mlecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych w okresie y od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 Dostawa róznych artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 Dostawa świeżych warzyw i owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 Dostawa pieczywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 Dostawa mrozonych ryb i innych mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331170-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonych ryb i mrożonek w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2021 r. Asortyment i ilości określone zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)