80/2020 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Wielkopolskie Centrum Onkologii
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614213-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

80/2020 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
80 pozycji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fbb18ad4-32da-4682-8524-dfbc38da4640
Biuletyn 614213-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wielkopolskie Centrum Onkologii
Regon 29120400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Garbary
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-866
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618850500
Zamawiajacy fax 618 521 948
Zamawiajacy email zaopatrzenie@wco.pl
Adres strony url www.wco.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.wco.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wco.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, wymagane jest przesłanie ofert wyłacznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15 61-866 Poznań w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro),
Nazwa nadana zamowieniu 80/2020 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer referencyjny 80/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 80/2020 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 80 pozycji.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp (składane razem z ofertą)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Złożenie na wezwanie Zamawiającego wymienionych poniżej dokumentów będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona. 3 Opisy Opisy techniczne, foldery/ulotki, fotografie, dane katalogowe jednoznacznie potwierdzające parametry techniczno-użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia , że oferowany sprzęt jest zgodny z wymogiem zawartym w tabeli, jakości Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów z dopiskiem punktu z załącznika oceny, jakości, w którym został opisany potwierdzony parametr. 4 Wymagane – wskazane w opisie przedmiotu zamówienia CERTYFIKATY.
Inne dokumenty niewymienione 5. Na zawartość oferty składa się: a. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ b. wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik do SIWZ c. wypełnioną tabele parametrów technicznych dla ocenianego kryterium „jakość” 6. Do oferty należy dołączyć: a) ·oświadczenia zawarte w pkt. VI SIWZ b) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania albo do występowania w imieniu Wykonawcy, (jeżeli dotyczy). 7. Do oferty zaleca się dołączyć: a) · odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub inny dokument, w celu potwierdzenia umocowania osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Przedmiotów umowy wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Przedmioty umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian cen urzędowych Przedmiotów umowy, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra, , c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Przedmioty umowy importowane, 4. Zmiany wartości (cen) Przedmiotów umowy wynikające z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 3 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości i nie wymaga podpisania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości 5. Strony dopuszczają także zmianę cen jednostkowych Przedmiotów umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania, wprowadzonej przez producenta danego Przedmiotu umowy z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do wartości (ceny) tego przedmiotu umowy ustalonej niniejszą umową. 4. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce m.in. w razie wystąpienia następujących okoliczności: a) wskazanych w § 5 ust. 3, b) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa c) zostanie wprowadzony produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, d) bądź w sytuacji wstrzymania lub zakończenia produkcji, e) bądź w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę numeru katalogowego, bądź nazwy własnej produktu. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, który w terminie 7 dni od otrzymania wniosku, zostanie pozytywnie rozpatrzony przez Zamawiającego. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy 2 odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej, strony umowy w formie pisemnego aneksu określającego wartość
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)