| GuidZP400 |
fbb18ad4-32da-4682-8524-dfbc38da4640
|
| Biuletyn |
614213-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wielkopolskie Centrum Onkologii
|
| Regon |
29120400000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Garbary
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
61-866
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
618850500
|
| Zamawiajacy fax |
618 521 948
|
| Zamawiajacy email |
zaopatrzenie@wco.pl
|
| Adres strony url |
www.wco.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wco.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wco.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak, wymagane jest przesłanie ofert wyłacznie w formie pisemnej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15 61-866 Poznań w pokoju 3089 (Kancelaria – III piętro),
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
80/2020 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
|
| Numer referencyjny |
80/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
80/2020 – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
80 pozycji.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Pzp (składane razem z ofertą)
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Złożenie na wezwanie Zamawiającego wymienionych poniżej dokumentów będzie obligowało wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
3
Opisy
Opisy techniczne, foldery/ulotki, fotografie, dane katalogowe jednoznacznie potwierdzające parametry techniczno-użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia , że oferowany sprzęt jest zgodny z wymogiem zawartym w tabeli, jakości Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów z dopiskiem punktu z załącznika oceny, jakości, w którym został opisany potwierdzony parametr.
4 Wymagane – wskazane w opisie przedmiotu zamówienia CERTYFIKATY.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
5. Na zawartość oferty składa się:
a. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ
b. wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik do SIWZ
c. wypełnioną tabele parametrów technicznych dla ocenianego kryterium „jakość”
6. Do oferty należy dołączyć:
a) ·oświadczenia zawarte w pkt. VI SIWZ
b) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania albo do występowania w imieniu Wykonawcy, (jeżeli dotyczy).
7. Do oferty zaleca się dołączyć:
a) · odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub inny dokument, w celu potwierdzenia umocowania osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone wraz z ofertą.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
3. W trakcie obowiązywania niniejszej umowy strony dopuszczają możliwość zmiany wartości (ceny) Przedmiotów umowy wobec wartości ustalonej w ust. 1 niniejszego paragrafu wyłącznie w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT obejmującej Przedmioty umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
b) zmian cen urzędowych Przedmiotów umowy, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra, ,
c) zmian stawek opłat celnych wynikających z przepisów prawa, obejmujących Przedmioty umowy importowane,
4. Zmiany wartości (cen) Przedmiotów umowy wynikające z wystąpienia zdarzeń, o których mowa w ust. 3 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu następują z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości i nie wymaga podpisania aneksu. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej, przynajmniej z siedmiodniowym wyprzedzeniem. W przypadku, gdy termin wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości jest krótszy niż 7 dni od daty jego opublikowania Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o zmianach wynikających z uregulowań prawnych wskazanych w ust. 3 lit. a), b), c) niniejszego paragrafu w formie pisemnej niezwłocznie, w każdym jednak razie nie później niż w terminie 3 dni od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego przedmiotowe wartości
5. Strony dopuszczają także zmianę cen jednostkowych Przedmiotów umowy w przypadku zmiany wielkości opakowania, wprowadzonej przez producenta danego Przedmiotu umowy z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do wartości (ceny) tego przedmiotu umowy ustalonej niniejszą umową.
4. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą mieć miejsce m.in. w razie wystąpienia następujących okoliczności:
a) wskazanych w § 5 ust. 3,
b) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa
c) zostanie wprowadzony produkt zmodyfikowany lub udoskonalony,
d) bądź w sytuacji wstrzymania lub zakończenia produkcji,
e) bądź w sytuacji, gdy nastąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, strony dopuszczają zmianę przedmiotu umowy w zakresie: jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu umowy, w tym zmianę numeru katalogowego, bądź nazwy własnej produktu. Ewentualna zmiana produktu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, który w terminie 7 dni od otrzymania wniosku, zostanie pozytywnie rozpatrzony przez Zamawiającego. Cena dostarczonego odpowiednika nie może przekroczyć ceny jednostkowej netto produktu, którego dotyczy 2 odpowiednik, a w przypadku dostarczenia odpowiednika o niższej cenie rynkowej, strony umowy w formie pisemnego aneksu określającego wartość
|
| IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|