Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce
Miejscowość Jałówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty,
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614108-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151000009, 156125006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w II częściach. Wykaz asortymentu wraz ze szczegółowym opisem dla każdej części zawarty jest i oznaczony w Załączniku 1 – Opis przedmiotu zamówienia część od I do II.
Wszędzie, gdzie Zamawiający użył nazw własnych, znaków lub pochodzenia - z uwagi, na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza artykuły równoważne o walorach smakowych i jakościowych co najmniej takich jak podane.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I mięso świeże, wędliny i drób - dostawy minimum 2 razy w tygodniu
Część II artykuły piekarskie - codziennie (za wyjątkiem niedziel i dni świątecznych)

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części.
3. Każda dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Jałówce, gmina Michałowo, przy ul. Leśna 11.
4. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach.
5. Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje:
Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości.
6. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji.
7. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych.
8. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi.
9. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego, musi posiadać taki dokument.
10. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebne pojemniki przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie.
12. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
13. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru
i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 72e79f2a-878c-41cb-8ac9-bdf6f7195a4f
Biuletyn 614108-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej "Jawor" w Jałówce
Regon 30128500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Leśna
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Jałówka
Zamawiajacy kod pocztowy 16-050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0-85 713 16 90, 606 925 092
Zamawiajacy fax 0-85 713 16 99
Zamawiajacy email dpsjalowka@op.pl
Adres strony url https://dpsjalowka.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.dpsj.st.bialystok.wrotapodlasia.pl//
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.dpsj.st.bialystok.wrotapodlasia.pl//
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce
Numer referencyjny DPS.II.3210.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia będzie realizowany w II częściach. Wykaz asortymentu wraz ze szczegółowym opisem dla każdej części zawarty jest i oznaczony w Załączniku 1 – Opis przedmiotu zamówienia część od I do II. Wszędzie, gdzie Zamawiający użył nazw własnych, znaków lub pochodzenia - z uwagi, na brak możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza artykuły równoważne o walorach smakowych i jakościowych co najmniej takich jak podane. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I mięso świeże, wędliny i drób - dostawy minimum 2 razy w tygodniu Część II artykuły piekarskie - codziennie (za wyjątkiem niedziel i dni świątecznych) 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 3. Każda dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Jałówce, gmina Michałowo, przy ul. Leśna 11. 4. Każdy z produktów powinien być dostarczony w wymaganych opakowaniach. 5. Cykliczne dostawy będą realizowane jak następuje: Zamawiający powiadomi telefonicznie Wykonawcę, o każdej dostawie oraz wskaże zamawiane produkty z podaniem ilości. 6. Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. 7. W przypadkach, w których Zamawiający użył nazw własnych dla określenia walorów smakowych produktów, Zamawiający dopuszcza produkty o walorach smakowych takich samych lub wyższych. 8. Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. 9. Każda dostawa towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego, musi posiadać taki dokument. 10. Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebne pojemniki przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 12. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 13. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty na niżej wymienionych warunkach: 1) w stosunku do wartości umowy: zmiany cen zawartych w ofercie (Załącznik 1) jedynie w udokumentowanych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o kwotę wynikającą ze zmiany: a) urzędowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany wskaźnika zmiany cen towaru i usług konsumpcyjnych podawanego kwartalnie przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu. 2) w stosunku do terminu realizacji umowy: z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zadania, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; 3) inne: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty realizacji zadania), b) zmiany nazwy zadania, c) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową, w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, d) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny zawartej w załączniku 1 dla danego towaru na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego, e) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f) dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w Załączniku nr 1, a także możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu, uwzględniając bieżące potrzeby Zamawiającego, g) dopuszcza się możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszenia ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia, 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa mięso świeże, wędliny i drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy minimum 2 razy w tygodniu, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa artykuły piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15612500-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis dostawy codziennie oprócz niedziel i dni świątecznych, transportem wykonawcy, zgodnie z Polskimi Normami
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)