Dostawa sprzętu informatycznego do Urzędu Statystycznego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22.

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Urząd Statystyczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613936-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 23 sztuk laptopów 15” wraz z oprogramowaniem systemowym do siedziby Urzędu Statystycznego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c083fa6a-8e5e-4419-8971-31005a6b5b14
Biuletyn 613936-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Statystyczny w Szczecinie
Regon 33169400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-530
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 0-91 459 77 00
Zamawiajacy fax 0-91 4340595
Zamawiajacy email B.Taraszkiewicz@stat.gov.pl
Adres strony url https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-szczecinie/zamowienia-publiczne/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-szczecinie/zamowienia-publiczne/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-szczecinie/zamowienia-publiczne/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, za pośrednictwem Operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, sekretariat pok. nr 720
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego do Urzędu Statystycznego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22.
Numer referencyjny USSZC-WAD.271.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 23 sztuk laptopów 15” wraz z oprogramowaniem systemowym do siedziby Urzędu Statystycznego w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. Należy złożyć oświadczenie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli przedłoży wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa sprzętu informatycznego typu komputery lub laptopy, o wartości minimum brutto 70 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa sprzętu informatycznego typu komputery lub laptopy, o wartości minimum brutto 70 000,00 zł. Wykaz dostaw wg wzoru załącznika nr 7. do SIWZ w celu potwierdzenia spełniania warunku w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonego w Rozdz. V pkt 2.3. wraz z załączeniem dowodów, potwierdzających że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wydruk ze strony cpubenchmark.net z wynikiem testu dla oferowanego procesora z datą nie wcześniejszą niż 7 dni przed terminem składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2019.369 t.j. ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia – załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający załącza wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 1. Zmiana Umowy jest dopuszczalna w przypadku: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 3) Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, reorganizacja, lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy). Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ, 4) Gdy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług - jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 5) Gdy niezbędna będzie zmiana terminu wykonania umowy z uwagi na wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, stanu wyjątkowego lub stanu klęski żywiołowej, 6) Zakończenia produkcji oferowanego sprzętu przez producenta, 7) Zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany Umowy w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany Umowy w przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: 1) W wyniku nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego zawarto Umowę, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z tego postępowania oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Oferę należy złożyć w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wyposażenie laptopa w dodatkowy port USB typu C „P”
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)