| GuidZP400 |
38a4ee84-c088-4f26-80ab-028e92899d66
|
| Biuletyn |
613921-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
29240083600000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Gnojno
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
118
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gnojno
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
28-114
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
| Zamawiajacy telefon |
413 532 042,
|
| Zamawiajacy fax |
413 532 042
|
| Zamawiajacy email |
dps@dpsgnojno.pl,
|
| Adres strony url |
www.dpsgnojno.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip-dpsgnojno.bip.gov.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Za posrednictwem operatora pocztowego , firmy kurierskiej lub osobiście.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
DPS Gnojno,Gnojno 118,28-114 Gnojno
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu pomocy Społecznej w Gnojnie na 2021r.
|
| Numer referencyjny |
DPS.III.271.21.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
9
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawy artykułów spożywczych suchych ,mięs i wędlin , produktów głęboko mrożonych , pieczywa i ciast ,mleka i przetworów mlecznych ,jaj kurzych ,warzyw ,owoców i ziemniaków dla DPS Gnojno w 2021r.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych zadań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych zadań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych zadań w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zmianami - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:
Dokumenty wymagane:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
- formularz asortymentowo-cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 (składający się z 9 części)
- oświadczenie o akceptacji wzoru umowy – załącznik nr 6
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
- koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3.
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4
- rolnicy indywidualni winni przedstawić aktualny nakaz płatniczy podatku rolnego.
2. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".
3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika ,
którego pełnomocnictwo dołącza się do oferty.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy artykułów spożywczych suchych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
: Dostawy artykułów spożywczych suchych – jeden raz w tygodniu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰
Artykuły muszą posiadać długi okres przydatności do spożycia a na opakowaniu musi być zawarta informacja o nazwie, jego składzie, wartości odżywczej, dacie przydatności oraz wadze. Waga jednostkowa dostarczanych produktów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym załącznik nr 2 cz. I. Nie dopuszcza się konfekcjonowania artykułów przez Wykonawcę.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy mięs i wędlin
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
: Dostawy mięs i wędlin - dwa razy w tygodniu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰
Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku. Wędliny muszą być pakowane hermetycznie a na opakowaniu musi być zawarta informacja o nazwie, jego składzie, wartości odżywczej, dacie przydatności oraz wadze. Waga jednostkowa dostarczanych produktów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym załącznik nr 2 cz. II.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy produktów głęboko mrożonych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15220000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawy produktów głęboko mrożonych - dwa razy w miesiącu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰
Waga jednostkowa dostarczanych produktów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym załącznik nr 2 cz. III
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy pieczywa i ciast
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawy pieczywa i ciast – codziennie od poniedziałku do soboty od godz. 6⁰⁰ do 7⁰⁰
Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku. Waga jednostkowa dostarczanych produktów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym załącznik nr 2 cz. IV
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy jaj kurzych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawy jaj kurzych - jeden raz w tygodniu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰
Jaja średnie M o wadze 53 g do 63 g
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy mleka i przetworów mlecznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15510000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawy mleka i przetworów mlecznych – codziennie od poniedziałku do soboty od godz. 6⁰⁰ do 6³⁰
Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku z długim okresem przydatności do spożycia, a na opakowaniu musi być zawarta informacja o nazwie, jego składzie, wartości odżywczej, dacie przydatności oraz wadze. Waga jednostkowa dostarczanych produktów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym załącznik nr 2 cz.VI.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy warzyw
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03221000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa warzyw - dwa razy w tygodniu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰
Warzywa muszą być świeże, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych w I gatunku. Dostawa musi następować w workach jednorazowych. Od 1 lipca dostawy warzyw młodych z nowych zbiorów.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy owoców
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03222000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa owoców krajowych i importowanych - dwa razy w tygodniu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰
Owoce muszą być świeże, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych w I gatunku.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy ziemniaków
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03212100-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa ziemniaków - dwa razy w miesiącu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰
Ziemniak jadalny o barwie żółtej. Dostawa następować będzie w workach jednorazowych 15 kg średnio dwa razy w miesiącu po około 600 kg. Od 1 czerwca dostawy ziemniaków młodych z nowych zbiorów.
|
| | |