Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu pomocy Społecznej w Gnojnie na 2021r.

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-03 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Gnojno
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Mleko i śmietana,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Telewizyjna aparatura nadawcza bez aparatury odbiorczej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613921-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151000009, 152200006, 158100009, 31425003, 155100006, 32210006, 32220003, 32121001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy artykułów spożywczych suchych ,mięs i wędlin , produktów głęboko mrożonych , pieczywa i ciast ,mleka i przetworów mlecznych ,jaj kurzych ,warzyw ,owoców i ziemniaków dla DPS Gnojno w 2021r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38a4ee84-c088-4f26-80ab-028e92899d66
Biuletyn 613921-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29240083600000
Zamawiajacy adres ulica Gnojno
Zamawiajacy adres numer domu 118
Zamawiajacy miejscowosc Gnojno
Zamawiajacy kod pocztowy 28-114
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 532 042,
Zamawiajacy fax 413 532 042
Zamawiajacy email dps@dpsgnojno.pl,
Adres strony url www.dpsgnojno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip-dpsgnojno.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za posrednictwem operatora pocztowego , firmy kurierskiej lub osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DPS Gnojno,Gnojno 118,28-114 Gnojno
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu pomocy Społecznej w Gnojnie na 2021r.
Numer referencyjny DPS.III.271.21.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 9
Okreslenie przedmiotu Dostawy artykułów spożywczych suchych ,mięs i wędlin , produktów głęboko mrożonych , pieczywa i ciast ,mleka i przetworów mlecznych ,jaj kurzych ,warzyw ,owoców i ziemniaków dla DPS Gnojno w 2021r.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych zadań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych zadań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych zadań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zmianami - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 (składający się z 9 części) - oświadczenie o akceptacji wzoru umowy – załącznik nr 6 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3. - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 - rolnicy indywidualni winni przedstawić aktualny nakaz płatniczy podatku rolnego. 2. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika , którego pełnomocnictwo dołącza się do oferty.
IV 4 4 data 2020-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawy artykułów spożywczych suchych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis : Dostawy artykułów spożywczych suchych – jeden raz w tygodniu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰ Artykuły muszą posiadać długi okres przydatności do spożycia a na opakowaniu musi być zawarta informacja o nazwie, jego składzie, wartości odżywczej, dacie przydatności oraz wadze. Waga jednostkowa dostarczanych produktów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym załącznik nr 2 cz. I. Nie dopuszcza się konfekcjonowania artykułów przez Wykonawcę.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy mięs i wędlin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis : Dostawy mięs i wędlin - dwa razy w tygodniu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰ Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku. Wędliny muszą być pakowane hermetycznie a na opakowaniu musi być zawarta informacja o nazwie, jego składzie, wartości odżywczej, dacie przydatności oraz wadze. Waga jednostkowa dostarczanych produktów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym załącznik nr 2 cz. II.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy produktów głęboko mrożonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy produktów głęboko mrożonych - dwa razy w miesiącu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰ Waga jednostkowa dostarczanych produktów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym załącznik nr 2 cz. III
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy pieczywa i ciast
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy pieczywa i ciast – codziennie od poniedziałku do soboty od godz. 6⁰⁰ do 7⁰⁰ Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku. Waga jednostkowa dostarczanych produktów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym załącznik nr 2 cz. IV
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy jaj kurzych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy jaj kurzych - jeden raz w tygodniu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰ Jaja średnie M o wadze 53 g do 63 g
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawy mleka i przetworów mlecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15510000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawy mleka i przetworów mlecznych – codziennie od poniedziałku do soboty od godz. 6⁰⁰ do 6³⁰ Artykuły mają być świeże, o dobrym smaku z długim okresem przydatności do spożycia, a na opakowaniu musi być zawarta informacja o nazwie, jego składzie, wartości odżywczej, dacie przydatności oraz wadze. Waga jednostkowa dostarczanych produktów musi być zgodna z wagą podaną przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym załącznik nr 2 cz.VI.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawy warzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw - dwa razy w tygodniu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰ Warzywa muszą być świeże, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych w I gatunku. Dostawa musi następować w workach jednorazowych. Od 1 lipca dostawy warzyw młodych z nowych zbiorów.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawy owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa owoców krajowych i importowanych - dwa razy w tygodniu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰ Owoce muszą być świeże, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych w I gatunku.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawy ziemniaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ziemniaków - dwa razy w miesiącu od godz. 8⁰⁰ do 12⁰⁰ Ziemniak jadalny o barwie żółtej. Dostawa następować będzie w workach jednorazowych 15 kg średnio dwa razy w miesiącu po około 600 kg. Od 1 czerwca dostawy ziemniaków młodych z nowych zbiorów.
  

Criterion

Kryteria czas realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)