| GuidZP400 |
4099aefd-0e6b-429b-9710-2fe41cf76b86
|
| Biuletyn |
613872-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
|
| Regon |
386324462
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Mickiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Augustów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
16-300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
| Zamawiajacy telefon |
87 643 51 08 , 87 643 51 08
|
| Zamawiajacy fax |
87 643 51 08
|
| Zamawiajacy email |
sp3august@post.pl, monika.cieszyca-wesierska@sp3augustow.pl
|
| Adres strony url |
bip@zss.augustow.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
bip@zss.augustow.eu
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip@zss.augustow.eu
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia dotyczy dostawy artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jaj, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, pieczywa świeżego, wyrobów piekarskich i ciastkarskich, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dla części I, II, III,IV zamówienia:
W okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie o zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ, na kwotę ogółem minimum 100 000,00 zł brutto.
dla części V zamówienia:
W okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie o zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ, na kwotę ogółem minimum 25 000,00 zł brutto.
Dla części I, II, III, IV i V zamówienia:
Dysponuje środkiem transportu do przewozu artykułów żywnościowych - obligatoryjnie posiadającym aktualną decyzję zatwierdzającą dopuszczenie danego środka transportu do przewozu artykułów spożywczych.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nie wcześniej niż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
b)Wykaz sprzętu z podaniem numeru i daty wydania decyzji zatwierdzającej dopuszczenie środka transportu do przewozu artykułów spożywczych - dotyczącą pojazdu, który będzie służyć realizacji przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8).
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. oprócz przypadków, o których mowa art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz paragraf 10 ust. 2 niniejszej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi prze Dostawcę ani osobami , którymi się posługiwał przy wykonywaniu przedmiotu umowy, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonywaniu umowy; 2) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy za odpowiednim wynagrodzeniem Dostawcy, jeżeli wystąpią uzasadnione okoliczności nie dające się wcześniej przewidzieć i pozwolą na wykonanie przedmiotu umowy, tak by w pełni służył celowi, 3) zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy; Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-08T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 5 data |
2021-01-11T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych (pakowanych próżniowo)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. owoce, warzywa i podobne produkty (mrożonki), ryby przetworzone i konserwowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03110000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa świeże
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. produkty mleczarskie i rożne produkty spożywcze
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 2 w Augustowie tj. pieczywo świeże, wybory piekarskie i ciastkarskie
|
| | |