| GuidZP400 |
dff53a74-d60e-4dba-b9d3-931caa2be7b0
|
| Biuletyn |
613969-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
| Regon |
31466100000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. 24 Kwietnia
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kędzierzyn-Koźle
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
47-200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
774 062 566
|
| Zamawiajacy fax |
774 062 567
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@e-szpital.eu
|
| Adres strony url |
http://www.e-szpital.eu/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt Nr RPOP.10.01.01-16-0034/17, na: Wyposażenie Bloku Operacyjnego w celu poprawy wydajności usług medycznych w SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie – Koźlu.
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.e-szpital.eu/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.e-szpital.eu/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ w Kędzierzynie – Koźlu, Sekretariat ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż sprzętu medycznego w SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu – 3 zadania częściowe
|
| Numer referencyjny |
AZ-P.2020.31
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zakup dotyczy:
Zadanie częściowe nr 1 - Pompy infuzyjne– wg załącznika 1A do SIWZ,
Zadanie częściowe nr 2 - Sterylizator niskotemperaturowy – wg załącznika 1B do SIWZ,
Zadanie częściowe nr 3 – Ssaki – wg załącznika 1C do SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1A – 1C do SIWZ. Opisane tam parametry stanowią minimalne wymagania jakościowe i techniczne zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
50
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca dołączy do oferty:
a) Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
b) Wypełniony odpowiedni Formularz cenowy (załącznika nr 1A-1C do SIWZ),
c) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,
d) Pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w toku postępowania w tym do złożenia oferty albo do złożenia oferty
i podpisania umowy (jeżeli dotyczy),
e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pompy infuzyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
50
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 1 - Pompy infuzyjne– wg załącznika 1A do SIWZ,
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Sterylizator niskotemperaturowy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
50
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 2 - Sterylizator niskotemperaturowy – wg załącznika 1B do SIWZ,
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Ssaki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
50
|
| Zalacznik krotki opis |
Zadanie częściowe nr 3 – Ssaki – wg załącznika 1C do SIWZ.
|
| | |