Dostawa mięsa, podrobów, drobiu i wyrobów wędliniarskich dla Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny
Miejscowość Koszęcin
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613940-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, podrobów, drobiu i wyrobów wędliniarskich w podziale na części: Zakres I - mięso i podroby, Zakres II - wyroby wędliniarskie, Zakres III - drób, Zakres IV - wyroby garmażeryjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do siwz oraz załącznik nr 4 do siwz - wzór umowy.
15100000-9 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Przedmioty dodatkowe:
15110000-2 – Mięso
15114000-0 – Podroby
15131130-5 – Wędliny
15112000-6 – Drób

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac82be19-a7be-44c1-84ac-23210b94073f
Biuletyn 613940-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Pieśni i Tańca "Śląsk" im. Stanisława Hadyny
Regon 66379800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Koszęcin
Zamawiajacy kod pocztowy 42-286
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 106 415
Zamawiajacy fax 343 106 416
Zamawiajacy email kancelaria@zespolslask.pl
Adres strony url http://bip-slaskie.pl/zpits/zamowienia_publiczne/1, www.zespolslask.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Kultury Samorządu Województwa Śląskiego współprowadzona przez MKiDN
Dostep dokumentow zamowienia http://bip-slaskie.pl/zpits/zamowienia_publiczne/1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zespolslask.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mięsa, podrobów, drobiu i wyrobów wędliniarskich dla Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny w Koszęcinie
Numer referencyjny DZP.IK-PN/5/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa, podrobów, drobiu i wyrobów wędliniarskich w podziale na części: Zakres I - mięso i podroby, Zakres II - wyroby wędliniarskie, Zakres III - drób, Zakres IV - wyroby garmażeryjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do siwz oraz załącznik nr 4 do siwz - wzór umowy. 15100000-9 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Przedmioty dodatkowe: 15110000-2 – Mięso 15114000-0 – Podroby 15131130-5 – Wędliny 15112000-6 – Drób
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga przedłożenia aktualnej decyzji w sprawie zatwierdzenia zakładu do produkcji lub obrotu, wydanej przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących doświadczenia umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Aby spełnić powyższy warunek należy wykazać odpowiednio: Zakres I: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. mięsa i podrobów na kwotę co najmniej 60 000,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje - załącznik nr 5a, Zakres II: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wędlin na kwotę co najmniej 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje - załącznik nr 5b, Zakres III: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy drobiu na kwotę co najmniej 35 000,00zł brutto (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje - załącznik nr 5c, Zakres IV: Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy wyrobów garmażeryjnych na kwotę co najmniej 20 000,00zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje - załącznik nr 5d
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisami siwz.
Zakresie warunkow udzialu Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisami siwz.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu spełnienia powyższego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentu wystawionego na Wykonawcę przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub certyfikat stwierdzający, że u Wykonawcy w produkcji i w obrocie zaoferowanego do dostawy asortymentu został wdrożony i jest stosowany system HACCP.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa mięso i podroby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa wyroby wędliniarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drób
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)