| GuidZP400 |
4422ed51-3e3a-4030-a5c9-a96efb5264e6
|
| Biuletyn |
612358-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
| Regon |
69031697000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dąbrowskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
35-036
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
178 582 192
|
| Zamawiajacy fax |
178 582 193
|
| Zamawiajacy email |
b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.podkarpacka.policja.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.podkarpacka.policja.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.podkarpacka.policja.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się osobiście lub za pośrednictwem posłańca, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka Policji, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, budynek C, pokój nr 19
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego. Numer postępowania: ZP/50/2020
|
| Numer referencyjny |
ZP/50/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj.podkarpackiego na lata 2020 – 2022. 2. Zamawiający przewiduje prawo opcji do niniejszego zamówienia. Oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe. Realizacja zamówienia rozszerzonego uzależniona będzie od wysokości środków finansowych przydzielonych na ten cel w budżecie Zamawiającego. Szczegółowy zakres zamówienia z prawem opcji zawiera opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ, tabela, kolumna nr 5 – zamówienie z prawem opcji – możliwość rozszerzenia zakupu o ilości dodatkowe). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2022-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Umowa na wykonanie zamówienia zostanie zawarta na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy – Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|