Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-02 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613586-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 153000001, 155000003, 158000006, 158960005, 152200006, 158943004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 7 części: I. Dostawa mięsa, II. Dostawa warzyw, III. Dostawa nabiału, IV. Dostawa art. spożywczych, V. Dostawa mrożonek, VI. Dostawa ryb, VII. Dostawa art. garmażeryjnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b19ff9a-636f-416b-9e42-d6e2730ead0d
Biuletyn 613586-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego
Regon 10957640000000
Zamawiajacy adres ulica Belzacka
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Piotrków Trybunalski
Zamawiajacy kod pocztowy 97-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 446 466 858,
Zamawiajacy fax 446 466 858
Zamawiajacy email sp12piotrkow@op.pl,
Adres strony url www.sp12.piotrkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://sp12piotrkow.bip.wikom.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://sp12piotrkow.bip.wikom.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zapieczętowanej kopercie, w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres budynek Szkoły Podstawowej nr 12, ul. Belzacka 104, 97-300 Piotrków Trybunalski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim
Numer referencyjny SP12.3601.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 7 części: I. Dostawa mięsa, II. Dostawa warzyw, III. Dostawa nabiału, IV. Dostawa art. spożywczych, V. Dostawa mrożonek, VI. Dostawa ryb, VII. Dostawa art. garmażeryjnych.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. b) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych (Dz.U. z 2016 r., poz 706) – wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; b) pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych); c) wypełniony formularz oferty - wg zał. 1;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Pzp. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Pzp dopuszcza się zmianę postanowień umowy w przypadku zawieszenia zajęć dydaktycznych np. w wyniku pandemii lub innych zdarzeń losowych, a co za tym idzie przerwania żywienia uczniów, zawieszenia dostaw bez skutków finansowych i prawnych.
IV 4 4 data 2020-12-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Część I: Dostawa mięsa.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Część II: Dostawa warzyw.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa nabiału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Część III: Dostawa nabiału.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa art. spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Część IV: Dostawa art. spożywczych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Część V: Dostawa mrożonek.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa ryb
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Część VI: Dostawa ryb.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa art. garmażeryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Część VII: Dostawa art. garmażeryjnych
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)