,,Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami”

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613925-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301211004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA(OPZ).
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami”.” dla SPZOZ Warszawa – Białołęka ul. Milenijna 4.
4.2. Wskazane w OPZ parametry mają charakter wymagań minimalnych, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na urządzenia spełniające te wymagania w stopniu większym niż minimalne, pod warunkiem zachowania zgodności z treścią SIWZ.
4.3. Urządzenia będą fabrycznie nowe, nierekondycjonowane, nie używane, niepowystawowe. Urządzenia muszą spełnić wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii (jeżeli dotyczy) określone w obowiązującym w Polsce prawie, jak również muszą być dopuszczone do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - Urządzenia będą posiadały wymagane deklaracje zgodności CE oraz instrukcje obsługi w języku polskim.
4.4. Wykonawca nie może zaoferować urządzeń, które na dzień składania ofert, przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji.
4.5. Urządzenia będą dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
4.6. Z urządzeniami dostarczone zostaną wszystkie niezbędne elementy zapewniające prawidłową funkcjonalność. Do każdego urządzenia należy dołączyć instrukcję w języku polskim
4.7. Urządzenia (o ile dotyczy) zostaną zainstalowane we wskazanych pomieszczeniach, podłączone i sprawdzone.
4.8. Gwarancja będzie obejmować wszystkie komponenty dostarczonych Urządzeń.
4.9. Minimalny okres gwarancji zależy od rodzaju Urządzenia i musi wynosić nie mniej niż 24 miesięcy od daty odbioru.
4.10. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń i tonerów do nich opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym
4.11. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze istotnymi postanowieniami umowy, stanowiącymi Załącznik nr 5 do SIWZ.
4.12. CPV 30121100-4 kserokopiarka, CPV 30125110-5 toner do drukarek laserowych/faksów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23695857-ef97-4d33-8995-c2c02fa77c6c
Biuletyn 613925-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa-Białołęka
Regon 16292906000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Milenijna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-125
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 5193391,
Zamawiajacy fax 22 5193375
Zamawiajacy email krystyna.motyl@zozbialoleka.waw.pl,
Adres strony url www.zozbialoleka.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozbialoleka.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozbialoleka.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres na adres SPZOZ Warszawa Białołęka 03-125 Warszawa ul. Milenijna 4
Nazwa nadana zamowieniu ,,Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami”
Numer referencyjny ZP/22/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA(OPZ). 4.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z tonerami”.” dla SPZOZ Warszawa – Białołęka ul. Milenijna 4. 4.2. Wskazane w OPZ parametry mają charakter wymagań minimalnych, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na urządzenia spełniające te wymagania w stopniu większym niż minimalne, pod warunkiem zachowania zgodności z treścią SIWZ. 4.3. Urządzenia będą fabrycznie nowe, nierekondycjonowane, nie używane, niepowystawowe. Urządzenia muszą spełnić wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii (jeżeli dotyczy) określone w obowiązującym w Polsce prawie, jak również muszą być dopuszczone do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - Urządzenia będą posiadały wymagane deklaracje zgodności CE oraz instrukcje obsługi w języku polskim. 4.4. Wykonawca nie może zaoferować urządzeń, które na dzień składania ofert, przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji. 4.5. Urządzenia będą dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. 4.6. Z urządzeniami dostarczone zostaną wszystkie niezbędne elementy zapewniające prawidłową funkcjonalność. Do każdego urządzenia należy dołączyć instrukcję w języku polskim 4.7. Urządzenia (o ile dotyczy) zostaną zainstalowane we wskazanych pomieszczeniach, podłączone i sprawdzone. 4.8. Gwarancja będzie obejmować wszystkie komponenty dostarczonych Urządzeń. 4.9. Minimalny okres gwarancji zależy od rodzaju Urządzenia i musi wynosić nie mniej niż 24 miesięcy od daty odbioru. 4.10. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń i tonerów do nich opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym 4.11. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze istotnymi postanowieniami umowy, stanowiącymi Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.12. CPV 30121100-4 kserokopiarka, CPV 30125110-5 toner do drukarek laserowych/faksów
Cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Wykaz oświadczeń w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, którego formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Wykaz oświadczeń w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, którego formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykaz oświadczeń w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, którego formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie zgodne z wzorem załącznika nr 2 do SIWZ odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Zakresie warunkow udzialu Wykaz oświadczeń w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu, którego formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia zgodnie z Istotnymi Postanowieniami Umowy będącymi załącznikiem do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana Umowy 1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych za zgodą Stron wyrażoną na piśmie. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmian i ich uzasadnienie. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub ich pisemnej akceptacji przez drugą Stronę pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 tej ustawy, w zakresie: 1) zmiany: firmy, nazwy, adresu, formy prawnej działania; 2) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, zmiany Stron w Umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego; 3) zmiany sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy; 4) okoliczności wynikających z działania siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem niedopuszczalności zmiany, gdy wyklucza ją inne postanowienie Umowy, które to przyczyny każda ze Stron winna udokumentować; 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; 6) innych przyczyn zewnętrznych, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy; 7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 8) zmiany producenta, dystrybutora lub gwaranta w przypadku jego upadłości lub likwidacji; 9) nieistotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; 10) 11) w zakresie wysokości kar umownych po zawarciu ugody przez Strony, zgodnie z ustawą o finansach publicznych - z zastrzeżeniem, że każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmiany Umowy w zakresie: osób wskazanych w § 3 ust. 4, numerów telefonów, adresów wskazanych w Umowie, zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, zawiadamiając o tym niezwłocznie drugą Stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wszystkie postanowienia, o których mowa w ust. 1 i 3, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lub nie, bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić w przypadkach: 1) przedłużenia terminu wykonania Umowy, w szczególności o którym mowa w § 2 ust. 1, wskutek nieprzewidzianych okoliczności zewnętrznych, niezawinionych przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie; 2) w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu, zmiany nazwy handlowej mebli przez producenta w stosunku do określonego w opisie przedmiotu zamówienia - ofercie, której kopia stanowi Załącznik nr 2 do Umowy, dopuszcza się zamianę na inne równoważne (tożsame pod względem funkcjonalnym), o nie gorszej jakości, oraz w granicach tej samej ceny jednostkowej, po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu takiej zmiany przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia przyczyny zmiany Umowy obciąża Wykonawcę 4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści Umowy. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa. 5. O zaistnieniu zmian Strony zawiadomią się nawzajem pisemnie, listem poleconym za potwierdzeniem odbioru, w terminie do 7 dni od dnia zaistnienia zmiany, z zastrzeżeniem ust. 3.
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria długość gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)